Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik
Lennon писал(а):Ага, понял) вот примерно о таком решении пола думал.
А есть эффект какой-то от такого "бутерброда"? Просто хочу по максимуму убрать шумы в салоне, вот и думаю - есть ли смысл в этом "сплэн"-е. Учитывая, что у меня дизель и вибрации поболее :)
Lednud писал(а):Проблема. Коли вкладав шумоізоляцію, закрив місця до яких прикручуються рейки. От як тепер їх знайти? не хочеться псувати шумоізоляцію.
Ну і раз я вже турбую то спитаю ще одне.
Так само як і підлога в салоні оброблено і багажник Буса (зачищено, прогрунтовано, профарбовано, вкрито шумкою) тепер я вирізав плиту в багажник також з ОСБ (не дуже товстого). Далі планую це все щастя прихватити саморізами. міркую чим закрити ОСБ? Спочатку думав придбати карпет і приклеїти його до ОСБ, але потім подумав, що оскільки там моторний відсік а машина стара, то в принципі після першого ж відвідування СТО карпет буде ззабруднено мастилом або ще чимось і краси не вийде. Тепер думаю придбати автолін і приклеїти його до ОСБ. Хто як робим собі багажник? Які матеріали використовували?
Місця кріплення наскрізьні, під днищем на лонжеронах/порогах квадратні гайки.
Навіщо в багажнику бутерброд з ОСБ ? Який у вас диван/салон? Якщо як на автарці, то там краще матрас!
leopolis писал(а):Краса від осб дуже умовна. Єдина доцільність її в цьому місці, яку можна придумати - це розподіл ваги коли ставиш на кришку щось важке, і то це має бути суцільний кавалок ... все решта надумано. А піднімати таку плиту, щоб відкрити кришку - замучишся. А взагалі, для чого ці всі рухи? Вирівняти площу для килима?
Вернуться в Ремонт и обслуживание салона
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0