Це підрульові з Г2 (дорестайл, до85р) але з самими ручками післярестайл (після 85р) типу колхоз від виробника неоригінальних підрульових. Хоча по довжині наче від Т4.
На машинах 80-х - 90-х років є два типи блоків реле та запобіжників (БРЗ), грубо кажучи СЕ1 і СЕ2 (Сentral Еlectrik)
СЕ1 - БРЗ типу як в Т3 після 85р.
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.htmlСЕ2 - БРЗ типу Т4.
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html Відмінності підрульових у СЕ1 і СЕ2:
СЕ1 - тонкі підрульові (кнопка аварійки окремо - в приборці) це Б2, Г2(до 86р), Т3 (після 84р, до 84 БРЗ був примітивніший - керамічні запобіжники і один ряд реле)
СЕ2 - товсті підрульові (кнопка аварійки на підрульових) це Г2 (після 86), Б3, Т4(90-99).
після 99р у Т4 кнопка аварійки перекочувала на торпеду, як і у Г4, Б5, і заодно змінились підрульові на ще новіші.
Товсті підрульові були двох типів:
грубші - Г2 (з 86), Б3, Т4 (90-96)
заокруглені - Г3, Б4, Т4 (96-99)
По Т4 роки можуть бути вказані трохи неточно.
А так оригінальні підрульові тонкі і товсті між собою не взаємозамінні, у них трохи різне кріплення до замка запалення, ну і різні розєми, по кольорам - дроти співпадають.
Деякі виробники (неоригінал) випускають підрульові в яких кріплення і розєм старого зразка (як у тонких), а сама ручка нового (товста і грубша, і відповідно красивіша).
Я хотів собі встановити товсті підрульові, приміряв разом із замком запалення, так там один нюанс - вушко кріплення ЗЗ на рульовій колонці - все стає, але під кутом. Думаю можна переварити вушко, переробити розєми і все стане добре.