SergPassSyn » 25 май 2017, 21:07
Генератор краще з обгонною муфтою. Легше на ремінь, натяжний ролік, саму натяжну пружину.....
П.С. В ютубі подивись різницю.
Собі такого поставив.
На предмет обміну інфою то мені здається, що це перебільшено. Бо у кожного свої технічні умови і свій набір деталей.
Наприклад, я, сам собі ставив, причому в робочу машину, грубо кажучи за тиждень праці, машина стояла два тижні, просто немав вибору і мусив його ставити. То я нікому не побажав би через таке пройти, бо планував поставити машину на місяць мінімум і спокійно із задоволенням все зробити, а не галопом. Страшно пригадати.
Чесно кажучи віддав би рамзесу щоб зробив усе , бо він має деталі, інструмент,
інформацію і головне досвід, але ж черга.... а в мене часу небуло.
Отож - пів дня розбір старого.
Півдня підготовка і встановлення АФНа.
День повітряні магістралі - повністю- повітрозабірник, воздухан розходомір інтеркулер... І все це з різних патрубків Т3, Б3,Г3...
День кронштейники на педалі- зчеплення і газу.
Три дні електрики. Спочатку вияснив що за жгути стоять, потім що є гольфовського-донорського, що треба підключити.
Писав перехресну розпіновку Ебу- проміжні розєми-датчики, кожен контакт кожного пристрою. Додавав жгути перед-зад (треба було додати 17 проводів, проклав три кабеля 7х1,5)
Потім паяв жгут початковий (викидав лишнє з гольфовського жгута), потім розпаював і укорочував усе по потрібній довжині, формував жгути, датчик швидкості в приборку, іммобілайзер, релюхи(основна на користувачі, на свічки накалу, на підігрів)
Паралельно прибирав усі хвости попередніх електриків і проблеми.
Потім вакуумні лінії, охолодження збирав.
Приборку досі непоставив. Придбав у Роми все що потрібно, лише вчора.
Вихлопа немає досі, так їжджу, проїхав вже до 6000км. Ставив напочатку квітня.
Мотором задоволений, зараз опановую вагком, планую налаштувати, зібрати приборку, вихлоп, круїз, МФА.....
Якось так.
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О