andron писал(а):много ли сложностей.
evrobus писал(а):andron писал(а):много ли сложностей.
около 1200 уе.
TAKIS писал(а): 1,9TD ABL
Мановар писал(а):TAKIS писал(а): 1,9TD ABL
ставят на 1,9 но мотор потом не тянет
TAKIS писал(а):Мановар писал(а):TAKIS писал(а): 1,9TD ABL
ставят на 1,9 но мотор потом не тянет
Это не беда, думаю мощности хватит. А кто и что ставил инфа есть?
В том-то и дело, что под грузом не хожу, только не знаю что ставить, кто говорит что на ABL не существует кондеров,а кто-очень дорогие, но конкретной инфы узнать толком не могу.garmas писал(а):TAKIS писал(а):Мановар писал(а):TAKIS писал(а): 1,9TD ABL
ставят на 1,9 но мотор потом не тянет
Это не беда, думаю мощности хватит. А кто и что ставил инфа есть?
імхо,але мотор слабенький! якщо сам будеш кататись- то можна ставити
TAKIS писал(а):кто говорит что на ABL не существует кондеров
Мановар писал(а):TAKIS писал(а):кто говорит что на ABL не существует кондеров
есть, но ооооооооооооочень редко
NaliK писал(а):Мановар писал(а):TAKIS писал(а):кто говорит что на ABL не существует кондеров
есть, но ооооооооооооочень редко
велика рідкість! сам шукав. мотор потяне, то всьо п...ж.
шукай в бундасі.
є ще варіант, на 4000 доллярів...2,5 з кондьориком.
sergpasssyn писал(а):Доброго всім дня.
Щоб не створювати нову тему про кондиціонер запитаю тут.
На Т4 встановлено блок керування вентиляторами радіатора, але вони бувають двох видів - в залежності від того є кондиціонер або нема.
На машинах без кондиціонера вентилятори мають потужність - по 350 Вт і працюють на дві швидкості: 1-а - коли вентилятори включаються послідовно, 2-а коли включаються паралельно.
На машинах з кондиціонером вентилятори мають потужність - по 450 Вт і працюють на три швидкості (від одного блока але автономно): 1-а і 2-а через зовнішній опір (на кожний вентилятор свої резистори), 3-я напряму.
Суть проблеми: на машині 2003р стояв AJT - 65кВт+кондей, потім, після пожежі, купили донора 1999р, на якому стояв ACV - 75 кВт але без кондея. мотор переставили, проте товариш хоче всетаки мати кондюк. Салонна проводка і пічка кондейна, трубки радіатор вже є.
Купили підкапотну проводку, але трохи порізану і без блоку керування вентиляторами. БК вентиляторами на розбірках не розживешся - або немає, або в комплекті.
Власне дослідивши схеми ручних кондеїв на Т4 виходить, що:
перша швидкість вмикається при вмиканні самого кондею кнопкою А/С.
друга тоді, коли в магістралі холодоносія (зі сторони високого тиску) досягається тиск - понад 32 бар.
третя коли температура охолоджуючої рідини досягає ~112 град C.
Тепер запитання: чи воно буде працювати, чи справляться вентилятори, якщо я підключу вмиканяя вентиляторів (від кондейних датчиків) до датчика вмкання вентиляторів (який у радіаторі або на БК вентиляторами - який на 2 шв.) власне - лише на дві швидкості, 1-а від кнопки А/С, 2-а від датчику тиску холодоносія, якщо охолоджувальна рідина перегрівається вище 119 град С і далі то і подвійний датчик температури ох. рідини вимикає кондей, і БК мотору примусово - відключає кодей - такий собі подвійний захист.
Дякую.
З повагою Сергій.
Вернуться в Печки, системы охлаждения, кондиционеры, догреватели и автономки
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1