Модераторы: Чивас, stas, Мановар
Kobzar писал(а):Леша, я в шоке! Вот это да! По ходу синхра отдыхает. Только вот с амортизацией у Доджа не все окей, а так особенно когда они втроем перевернули ее на колеса !
adseipsum писал(а):Ну там в основном за счёт лёгкого деревянного кузова такая проходимость, но тем не менее.
Kobzar писал(а)::du_ma_et: Имел в иду конечно ж не твою синхру .А Т4!
leopolis писал(а):Маю 150 метрів складної дороги до дачі (глина що розмокає і глибокий сніг). Т3 неповнопривідний полюбому зливає передньопривідним легковушкам (і не треба себе бити пяткою в грудак).
Завдяки мотору над ведучими він прохідніший звичайно від жегулів і задньоприводних бусиків-хундаїв/тойот (у них з прохідністю повний караул), але нічого унікального нема, цілу зиму і весну ланцюги завжди вожу.
leopolis писал(а):У першому випадку тобі прохідність нафіг не потрібна. Бо якщо порахувати, скільки ти щохвилини протягом цілого року по місту переплачуєш за всі чотири що крутяться одночасно - то доцільніше при потребі дзвонити на віп-таксі і брати до Карпат гєлєндвагєн, а потім ще на іншій фірмі - двох стюардес для бізнессекскорту. І хоча легендарної прохідності сінхро не буде, але зате поїздки будуть 18+ і цікаві.
Вернуться в Курилка, пальцезагиналка
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0