валентин 777 писал(а):кто устанавливал сепаратор-фильтр дт и какой.
crayfish писал(а):Звісно, що бувають. І дуже корисна річ, такий фільтр, але ціна...
Ось для прикладу:
http://www.autonahodka.ru/separ/
Палыч (Махновец) писал(а):"Спс. мужики просветили, , оказывается у меня на катере стоит нечто подобное такая стеклянная колба с барашком в верху , сколько раз его разбирал промывал пологая, что это фильтр-отстойник.
валентин 777 писал(а):crayfish писал(а):в Україні теж бачив той фільтр сепар-2000, але ціна на нього була понад 200 дол.сша, а змінний елемент усього по5 дол. Там ще й підігрів є.
ДАЙ АДРЕС где с подогревом за 200дол
petriev писал(а): Просто в CDI форсунки и регулятор давления это слабые места. И не путай божий дар с яичницей, обычную форсунку с комон-рейл.
Это фильтр тонкой очистки топлива(ФТОТ) не надо его трогать,геморра можно с ним поиметь не мало.единственный плюс это сменные элементы из нитки,но на бус ставить не стоит.crayfish писал(а):валентин 777 писал(а):crayfish писал(а):в Україні теж бачив той фільтр сепар-2000, але ціна на нього була понад 200 дол.сша, а змінний елемент усього по5 дол. Там ще й підігрів є.
ДАЙ АДРЕС где с подогревом за 200дол
Це було років зо два тому, я тоді і не думав, що матиму буса...
До речі, я вже кумекав про замінники такого фільтра, і на думку спадає лише фільтр відстойник від КАМАЗА - там і підігрів є і відстойник, але знаю, що тепер не дуже якісні вони, нерідко з них підтікає пальне, вони громіздкі, важкі, бо повністю зі сталі, проте вони дешеві та ефективні. Якщо купити такий фільтр, то на його базі можна змайструвати цілу фільтр-станцію - головне прямі руки і голова.
Вернуться в Печки, системы охлаждения, кондиционеры, догреватели и автономки
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0