Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Volkswagen Type 2 (VW T3), выпускался Май 1979 – Июнь 2002 (Volkswagen Bus Transporter Caravelle Multivan VW T3)

Модераторы: stas, Мановар, кацык, leopolis, Or4ik

Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение zhuk » 06 май 2018, 03:32

Друзи, завтра срочно надо поставить бибику на крыло... Открываю свою тему, ... Люди, спасайте, ехать тыщу км. Туда-обратно. Маршрут Киев- Черновци.
Сколько и чего покупать в движок и коробку в 1.6 дизель.? Бо я не знаю, шо там есть.Надо всё вливать.
zhuk

 
Сообщений: 24
Зарегистрирован: 24 янв 2018, 18:48
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: т3 1987
Тип двигателя и объем: 1.6 D

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение zhuk » 23 янв 2021, 07:10

Спасибо за развернутой ответ. Следующий вопрос: дизелек стуканул. Где подглядеть, как голову правильно снять ? Заранее дякую. Тарас Киев 0636541390 вайбер
Ну не имею я опыта в дизелях. Бензин карбюраторы гольф 2 движки не вопрос. Дизель в новьё....
zhuk

 
Сообщений: 24
Зарегистрирован: 24 янв 2018, 18:48
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: т3 1987
Тип двигателя и объем: 1.6 D

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение Чивас » 24 янв 2021, 18:52

zhuk
оптиміст :-):
це добре )ua)
Якщо "стуконув" то іноді дешевше знайти інший двигун ніж морочитися старим!
1.6 живих практично нема, 1.9 у різних модифікаціях предостатньо! якщо пошукати, то і добру ціну можливо віднайти! Двигуна бажано дивитись ще на авто донорі, або брати у перевірених камрадів, такі теж існують як не дивно )ua)

Чомусь мені здається що ГБЦ знімуться однаково що з бензинового що з дизельного двигуна з різницею у необхідності попередньо зняти паливні трубки на дизелі!
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение leopolis » 25 янв 2021, 11:40

Дизель і бензинка - вони однакові, крім паливної апаратури. Поршні, кривошипо-шатунний, газорозподільний і інші механізми, якщо мав справу з бензинкою - то "дизельні" тебе нічим не здивують. Важливо тільки - усвідомити, як це все синхронізується. Тоді ніяких проблем не буде
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение Толик » 25 янв 2021, 13:05

Двигуни внутрішнього згоряння палива конструктивно однакові але дизель більш вибагливий блок шліфування та голови тоді підбір прокладки і так далі впринципі немає нічого складного але треба всі нюанси знать і правильно виконувати. А наслідки бувають відірвало поршень з шатуном ;стукають поршні або вкладиш вигорнуло. :uch_tiv:
Аватар пользователя
Толик

 
Сообщений: 312
Зарегистрирован: 28 окт 2017, 21:16
Откуда: Полтавщина
Модель и год выпуска машины: VW т 4 2000г белый
Тип двигателя и объем: 2,5 тди 75квт ACV

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение Вовчикк » 27 янв 2021, 21:01

Якщо "стуконув" то іноді дешевше знайти інший двигун ніж морочитися старим!

Дуже спорне визначення. З мого досвіду якщо авто трохи,поїздить ,зробити яку роботу.То можна контрактний.
Як Бус для себе ,відкапіталити краще. Або як радять поставити, 1.9. більш технологічні на мою думку мотори. Завжди дешевше, стати і зробити якісно,як для себе. Нехай на перший погляд ,вірніше на затрати, й дорожче. Але в підсумку 400-500 у.е,буде дешевше. Контрактний який він не бкув, завжди кот в мішку. І завжди чекання,де він вилізе.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение Чивас » 28 янв 2021, 00:10

...... Контрактний який він не бкув, завжди кот в мішку. І завжди чекання,де він вилізе.

щоб коти не лізли з мішка, двигун бажано вибірати ще на донорі з можливістю максимальної перевірки!
Особисто стикався з ситуацією коли продавець обов"язково при поупцю знімав ГБЦ для наочною перевірки стану ЦПГ та ще й скидку робив на нову прокладку якщо двигун вже знятий з автомобіля! На мою думку з такого мішка котів полізе мінімум :-):
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение Вовчикк » 29 янв 2021, 22:54

Ніхто не дасть курочить контрактний мотор.Однозначно. Тому що,данна провірка,однозначно потяне , вдвоє більші
затрати,щоб потім його зібрати. То утопія. Є безліч інших способів ,діагностики мотора. Друге діло мот на авто, і тоді всі параметри любого мотора можна провірити. Це в ідеалі. А так кіт в мішку,це завжди. Якщо без історії мотор. І як правило, вже паршивий кіт.))))))
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение Чивас » 01 фев 2021, 21:52

Вовчикк писал(а):Ніхто не дасть курочить контрактний мотор.Однозначно. Тому що,данна провірка,однозначно потяне , вдвоє більші
затрати,щоб потім його зібрати. То утопія. ........

А що, проблема зняти та встановити назад ГБЦ? figase
Ціна прокладки на мою думку і усьо. Ремені та решту міняють автоматично.

Вовчикк
багато не дають і потім здебільшого таки виникають питання!
Але є такі, що самі знімають при тобі! Бачив таке особисто!
Відомий боярський бусокрут Рома пересрався з багатьма людьми саме по двигунам! Тому що брав "з під забору", гарантували що желізо добре, по факту було ніяке, а гроші вже пішли!
Саме тому зняти ГБЦ найлегший варіант виявити стан двигуна який знятий з донора не при покупцю!
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение vovat2 » 01 фев 2021, 23:32

А що дасть саме знімання гбц? Подивишся на поршні? якщо зняв голову - автоматично притирання клапанів , сальники, перевірка компенсаторів, прокладка. А де гарантія що кільця маслозйомні не стерті а компресійні бомба? І після всіх процедур які як правило ціна в 500 долл всіх лякає.
Любі запчастини Т3. 0972093734 0951323669
vovat2

 
Сообщений: 690
Зарегистрирован: 09 сен 2012, 20:04
Откуда: Володимир-Волинський
Модель и год выпуска машины: vw t3 Syncro 89р
Тип двигателя и объем: 1.9ТД

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение vovat2 » 01 фев 2021, 23:40

При тому що дриг в европі +- 200 розтаможка 100-120. плюс розходи. = плюс мінімальні з.п .50. то які двигуни ви хочете купити по 350?
Любі запчастини Т3. 0972093734 0951323669
vovat2

 
Сообщений: 690
Зарегистрирован: 09 сен 2012, 20:04
Откуда: Володимир-Волинський
Модель и год выпуска машины: vw t3 Syncro 89р
Тип двигателя и объем: 1.9ТД

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение Вовчикк » 02 фев 2021, 22:16

А що, проблема зняти та встановити назад ГБЦ? figase
Ціна прокладки на мою думку і усьо. Ремені та решту міняють автоматично.


А що дасть саме знімання гбц? Подивишся на поршні? якщо зняв голову - автоматично притирання клапанів , сальники, перевірка компенсаторів, прокладка. А де гарантія що кільця маслозйомні не стерті а компресійні бомба? І після всіх процедур які як правило ціна в 500 долл всіх лякає.

Саме ці питання сказані вище. Добавлю якщо за ваш рахунок заміна прокладки+болти(одноразові) =біля 1000грн. Ну плюс мінус від виробника. Питання хто буде платить. І саме головне все це НЕ ДАСТЬ ніякої інформації.Тому що треба опресовувати ГБЦ. Щоб зрозуміти, чи не будуть давити гази в рубашку. Тому як ГБЦ,знято.Якщо мот не розкурочений, то це можна провірити,його завівши вже на машині. По друге ви ніяк при знятій ГБЦ не провірите,ні компресію,або тиск картерних газів. І даже візуально ,не зможете подивитись знявши заливну кришку, на клапаній кришці. Чи пускає димок, чи як давить в картер,хоть візуально. Можна газонути, з просто наритою заливною кришкою,якщо її викине поршневій хана.Якщо за ваші кошти,будь ласка знімайте,і дивіться. Якщо за кошти продавця, по вище вказаним причинам не дадуть. Тому що кожному не будуть давати вскривати, а розкурочений мотор вже за тих же 500у.е. не продаси ніколи. Як писав вище ,є багато способів діагностики мотора.
При виборі контрактного мотора,для Т-3. Треба розуміти, якщо брати в увагу 1.9,то мотори всі 1990-1997 років по пам"яті. і розраховувати що там всього 200000т км.То смішно. Про мотор 1.6,взагалі розумієм. То на мою думку замір компресіі,це реально попросити викрутити форсунки, тей же самий тиск масла. Ну і домолятись не менше місяць,а то й два, на можливість провірки мотора,на масложор і таке інше. Або домовлятись на зниження,або компенсації ціни. Якщо мотор жере масло.То це вже хлам. Якщо в ньому нема тяги,відповідної,до данного мотора це хлам, як сказано виже провірка тиску масла.І якщо він дуже відрізняється,від заводських данних.Це теж кшм на сносях. Про дріб"язок я мовчу. Без провірки,цих показників,не раджу вірити НІКОМУ, якщо це звичайно ваш 100% знайомий,має довіру. Це все моя думка. якщо хочете їздить,нормально.

В моєму наприклад варіанті, покупки контрактного мотора. Я купив буса, і мот мій був уколошканий ,не буду звинувачувати,продавця.Бо є предпосилки ,що міг і сам по дурості уколошкати.Але прийшлось вибирати або капіталка, або контрактний. Я вибрав перше. Також повірив,що там все гуд 200000тик км. Вобщим при роборці мотора (бо лонув ремінь ГРМ)перетерся) То ремонтувати там мало що можна було. Я мало на ньому проїздив,масложор був страшний просто. Заплатив я за нього 13000грн. То мені прийшлось купувати, окремо БЦ,ГБЦ.Все це провіряти,розточувати.Вобщим капіталка вийшла трохи більше 20000.При тому що мотор робив сам, на колінах прямо в бусі. Тільки на установку, у знайого в гараж тягав.То я зараз знаю чим дихає мотор, і якщо я б тоді не порячився,і добавив би тих 7-8 т грн. Я як мінімум 10000грн я б зекономив,би. І скільки віз зіжрав грошей на масло,я даже то не можу сказати. Так є мої помилки, але в принципі концепцію я виклав))))


P.S. Суто моя думка, якщо за контрактний мотор просять 500-550у.е. На мою думку краще капіталка. Можливо деякі кореції, по іншим моторам. В мене мотор 19D \ 1Y. Любий рух по мотору коштує немалих коштів.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение Чивас » 03 фев 2021, 17:53

vovat2 писал(а):А що дасть саме знімання гбц? Подивишся на поршні? якщо зняв голову - автоматично притирання клапанів , сальники, перевірка компенсаторів, прокладка. А де гарантія що кільця маслозйомні не стерті а компресійні бомба? І після всіх процедур які як правило ціна в 500 долл всіх лякає.

клапани не завжди притирають навіть якщо їх виймають з ГБЦ при умові що кожен з них стане на своє місце! Для перевірки необхідності притирати чи ні проливають керосином!
А навіщо копирсатися в ГБЦ без потреби?

Гарантія проста! Якщо продавець впевнений у товарі, то усе буде добре :-):
Зняв ГБЦ і нічого не бачиш то не треба знімати! Знімають ті хто зна, що дивитися і взагалі що там можливо побичити!
Наприклад наявність хонінговки заводської може про щось сказати? Або наприклад поршень у горшку як олівець у стакані йорзає? Чи видно оком циліндр підношений? То про які там маслоз"ємні кільця можна балакати!
Дизельний двигун навіть угратий пертиме добряче. Але на авто міряй компресію дивись на дим та пузирі в баку для рідини охолодження!
А коли під забором двигун лежить і чекає на покупця? Яка гарантія? за ворота і не далі! Потім йдуть всі в ліс!
Ще раз нагадаю про Рому боярського. Мало хто з тими двигунами має стільки роботи, він особисто неодноразово прогорав з тими двигунами які брав у знайомих. Брав цілі, не розбирані.
Але менше з тим.
Кожен сам вибірає спосіб придбання!
vovat2 писал(а):При тому що дриг в европі +- 200 розтаможка 100-120. плюс розходи. = плюс мінімальні з.п .50. то які двигуни ви хочете купити по 350?

За ціни сперечатися не стану, далекувато живу від кордону :-) Скажу лише таке, що покупцю було би добре якби ще дали грошей на дорогу по мотор :-)

Згуманними цінами стикнувся в Франківську. Двигуни свіжі, нових систем впорскування палива. То звісно не кожен осилить інсталювати в стару машину, але вони існують на теренах України. Кому потрібно то знаходять.
В самого підходить моторчик на Т4 до свого кінця. Можливо ще пару років і відволочить, але вже потрібно щось думати! Масло ще не жере практично зовсім, про те щось вже в ньому не те як раніше було :-):
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение zhuk » 10 авг 2021, 16:59

Спасибо за ответы!
Тут более конкретный вопрос сложился: тупо конечно, но сломать не хочется.... как верхний шкив снять на грм? Говорят он на конусе, гайку снял и сбивай с конуса. Ощущение, что шкив скоро развалится, но не сходит. Может съемником надо? Но на борту никакой съемник не станет, это надо снимать двигатель. А не сняв шкив, не снять головку, вертикальная защитная пластина не пустит...
такой вот геморр.
zhuk

 
Сообщений: 24
Зарегистрирован: 24 янв 2018, 18:48
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: т3 1987
Тип двигателя и объем: 1.6 D

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение zhuk » 10 авг 2021, 17:24

Есть версия, что вкладыши провернуло... Но на улице к ним я не подлезу, без ямы или снятия двигателя. Сгорела хата - гори сарай. Начал с головы.
zhuk

 
Сообщений: 24
Зарегистрирован: 24 янв 2018, 18:48
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: т3 1987
Тип двигателя и объем: 1.6 D

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение kudrik » 13 авг 2021, 17:32

Открути все 5 крышек р.вала.
Сними р.вал вместе со шкивом и желез.щитком.
Вытащи щиток с р.вала.
Далее действуй сьемником шкива, как обычно.
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение kudrik » 13 авг 2021, 17:33

дел.
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение Чивас » 13 авг 2021, 23:54

Збивав той шків воротком через отвір у залізному щитку, що не дає швидко зняти розпредвал! Перший раз знімав як прописав kudrik , потім молоток вороток і добрий удар )ua)
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение zhuk » 16 авг 2021, 16:05

Большое спасибо!
kudrik если можно, позвоню?
zhuk

 
Сообщений: 24
Зарегистрирован: 24 янв 2018, 18:48
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: т3 1987
Тип двигателя и объем: 1.6 D

Re: Т-3 сейф на колёсах. Сейф хреновый. Но на колёсах.

Сообщение zhuk » 16 авг 2021, 16:20

kudrik
Звонил 0956592089 Тарас
Контрольный вопрос по этой данной проблеме - может есть ссылка на ютуб, с ремонтом двигателя? Пока ничего толкового не нашел..
zhuk

 
Сообщений: 24
Зарегистрирован: 24 янв 2018, 18:48
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: т3 1987
Тип двигателя и объем: 1.6 D

След.

Вернуться в Гараж VW Т-3 (Volkswagen Bus VW T3 Transporter Caravelle Multivan)

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3