leopolis писал(а):Рідний опозит 112 к.с. - їде. Знав я одного Ванагона, він зараз свіжофарбований біля Карпат, багато хто його бачив. Колись привезли його з сша в Україну, і господар, старший пан, ганяв ним європою. Коробка автомат і опозит 112 к.с. Потім ремонт, опозиту не дали ради наші майструні. Наступний етап - турбодизель, і автомат нах. Так той старший джентльмен мені ледь не плакав. Я йому кажу - ну ж дизель, мало хаває, турбо... а він - ви не розумієте, ЯК ВІН ЇХАВ!!! Я НА НЬОМУ ТЕПЕР НЕ МОЖУ.
Зараз у нього новий власник, тді і бус блистить як котові яя. Але якби на ньому стояв опозит -автомат, то це було -б значно цікавіше. Я розумію - дизель добрий для роботи. Але карат не для роботи, це прекрасний Уікендер - машина вихідного дня.
Я б дуже подумав, на крайняк реєстрував як бензинку, хай буде хоч рядник бензиновий - може, колись опозиту захочеш.
SergPassSyn писал(а):Такто воно так, ппроте зважаючи на нескоросність коробки, тобто тяговість, машина має бути кулею, хоч і до 130км/год.
SergPassSyn писал(а): бо ввечері їде краще.
Andriy_123 писал(а):Подскажи технологию, как покрасить так шильдик?
П.С. бус не оправдал ожиданий?
RAMZES писал(а):Правильний датчик палива 400гр, заміна 600 гр, борг по запчастинам 8300гр і все буде правильно показувати.
RAMZES писал(а):dimon11
Ну да, майстер винуватий, що клієнту на шару поставив купу запчастин за свій рахунок, ну бо то ж клубний хлопець і можна вірити. От і є сенсу клієнту, клубному хлопцю, гнати на роботу майстра, аби не платити! Я вже мрію щоб той мото климанув! І запчастини наїбнулися!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3