Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik
leopolis писал(а):Чи хоч хтось мав з ними справу?
leopolis писал(а):Нерідна УН1 навпаки - дасть бажані 2500 при плюс-мінус 100-110, але перша передача буде занадто не-тяговою навіть для порожнього буса - а про перевантаження чи причіп краще не згадувати.
RAMZES писал(а): А от за понижені шестерні на юн-1, класна ідея, займусь цим питанням.
Рыжий писал(а):leopolis
Я вот одного понять не могу, много написал, а все сводится к тому, что мотор который имеет 90 л/с и он дизель, не ездит как реактивный самолет Я тебе могу сказать, что мой ТДИ при 3000 обр. на 17 резине спокойно идет 100 км/ч и ГП 7/34 и это не предел. Так, как можно поменять 4 передачу и он спокойно пойдет от 108 до 110 км/ч.
А самое главное, зачем сравнивать Шаран и наш любимый Т-3 у которых стоят совершенно разные КПП по передаточным числам?
vova123 писал(а):Я собі так бачу, якщо УН1 дати хорошу першу - то 90 коневому т3 воно буде, як маслом по грудях... на більше коней - не вкурсі, але мені 1з+УН1 хватає для швидкого обгону двох фур з повним бусом запакованим під відпочинок, чіво єщо хатєть? першу, тільки першу....
leopolis писал(а):vova123 писал(а):Я собі так бачу, якщо УН1 дати хорошу першу - то 90 коневому т3 воно буде, як маслом по грудях... на більше коней - не вкурсі, але мені 1з+УН1 хватає для швидкого обгону двох фур з повним бусом запакованим під відпочинок, чіво єщо хатєть? першу, тільки першу....
А скільки у тебе крутиться при 100 км.год?
leopolis писал(а):Рыжий писал(а):leopolis
Я вот одного понять не могу, много написал, а все сводится к тому, что мотор который имеет 90 л/с и он дизель, не ездит как реактивный самолет Я тебе могу сказать, что мой ТДИ при 3000 обр. на 17 резине спокойно идет 100 км/ч и ГП 7/34 и это не предел. Так, как можно поменять 4 передачу и он спокойно пойдет от 108 до 110 км/ч.
А самое главное, зачем сравнивать Шаран и наш любимый Т-3 у которых стоят совершенно разные КПП по передаточным числам?
Блін та я не про реактивний самальот, я про комфорт. Щоб дизель не ревів на 3500 при 100 км.год як це в є на рідній КП і рідному древньому JX було-б непогано досягнути 2400-2700 при 100 км.год. на ТДІ. JX так їхати не міг бо був відносно дохлий, а ТДІ може але як це зробити. Так їдуть зарашні великі буси, так їде шаран з 90 к.с тді. Це був би комфортний і економний режим для крейсерської швидкості. Але це не так просто - бо якщо поставити супершвидкісну пару або УН-ку з легкової машини, то тут виникне проблема неправильної першої і наступних "довгих" передач - вона стане нетяговою, як я зрозумів по розмовах з щасливими власниками УН-ок.
Рідна коробка - це або дуже короткі передачі дизельної і обмежена максималка (обмежена тим що крутити 4500 для 120 км.год можна але ненужна), або швидкісна бензинова яка теж некоректно (як виявилось) працює з тді-шкою.
Вернуться в Ходовая, коробка передач
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2