Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Кто чем занимается в свободное время

Модераторы: Чивас, stas, Мановар

Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение leopolis » 14 июл 2015, 16:02

Дякую Віктору за розвиток ідеї, а Юркові за золоті руки і терпіння до мене.

Ходячи по своєму подвір"ю, довго думав де і як закреативити барбекю. Розглядав різні варіанти - і все не міг придумати. Будувати окрему хату для мангалу як це роблять алігархи - мені не хотілось, мангальна хата посеред двору крім великих коштів краде також площу під собою, навколо себе та і окрему стежину до неї треба протоптувати. Маленький складний мангал добрий в авто, але недостатній біля будинку особливо при нашесті великої кількості гостей. З другого боку, великий жилізний стаціонарний мангало-комплекс (їх зараз в епіцентрах багато) неоправдано дорогий, швидко обгорає-іржавіє на свіжому повітрі, його не пересунеш, естетично мене ні один не вставив так щоб виникло бажання його повторити. А ще хотілося крім грилю розвинути тему смачних і корисних страв з коптильні, казана, вертелу... ну і мрія дитинства туди ж інтегрувати самогонний апарат:) - як же без нього. Тобто основні вимоги до мангалу я сформулював такі:
1. Розмір. Апарат має забезпечити одночасне приготування страв для більшої кількості людей.
2. Універсальність. Як мінімум - крім грилю ще має бути повноцінна коптильня і казан-сковорода-бритванка.
3. Мобільність. Навіть в межах подвір"я при різних умовах я хочу мати можливість мангалити або на зеленому газоні, або під навісом під час дощу, ховатись від вітру за кутом будинку, а взимку консервуватись наприклад в гараж.
4. Естетика - це не має бути іржаве уйо бище посеред подвір"я, все що має вигоріти чи заіржавіти хотілося захистити і заховати.
Магістральний розвиток цивілізації вирішив питання мобільності винайденням колеса, а в мене якраз завалялась стара вісь від причепа зі ступицями під "інвалідські" колеса. Мангал у вигляді автопричепа чи польової кухні - ось таку ідею захотілось реалізувати. Вперед.
Спочатку був зварений каркас.
Изображение
Обшивка каркасу, ручна імітація підштамповок
Изображение
Изображение
Дві секції - "холодна" і "гаряча". Примірка мангалу.
Изображение
Не зупиняючись на нудних етапах підгонки і фарбовки, готовий варіант оболонки.
Изображение
Кастомний бампер. Хенд-мейд, такого нема навіть в британської королеви, ящик в бампері для сокири-кочерги-шампурів і іншого.
Изображение
Изображение
"Гаряча" секція (поки без мангалу) помальована термостійкою фарбою в місцях сильного нагріву.
Изображение
Кришка в "холодній" секції зйомна і може слугувати столом, для ніжок у внутрішніх кутках зроблені отвори з різьбою.
Изображение
Изображение
Дишло в "стаціонарному" положенні - передня підпорка.
Изображение
Изображение
"Транспортний" варіант. Витягнув фіксатор, заламав, вставив фіксатор. Важливо було щоб усі маніпуляції з дишлом виконувались ззовні, без лягання чи коліноприкладання.
Изображение
"Гаряча" секція, верхня половинка заднього борту зйомна для захисту від перегріву.
Мангал-картрідж. Ззовні термостійка фарба, середина голий метал, щоб випари фарби не псували їжу. Тяжкий сабака.
Изображение
Изображение
Задні підпорки. Висуваються на любу довжину і фіксуються, можна обіграти нерівності рельєфу.
Изображение
Збираю шафу
Изображение
Изображение
Готово
Изображение
Останній штрих
Изображение
Шибер-регулятор.
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение leopolis » 14 июл 2015, 16:11

Баскетбольне кільце? Ні, це кронштейн для казану.
Изображение
Казан чавунний
Изображение
Казан великий, для зручності роботи з ним є таке положення. Посолив-поперчив повернув на місце
Изображение
Кронштейн вверх ногами, для пательні. Кришка казану - вона-ж сковорода.
Изображение
Бритванка і решітка. Можна ставити на різній висоті.
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение Самара » 14 июл 2015, 16:31

Просто обалденно !!
Респектос Вам.
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение Марк » 14 июл 2015, 21:10

Серйозний підхід до п'янства! :-)

:co_ol: :co_ol: :co_ol:
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение кацык » 14 июл 2015, 22:38

leopolis
ти нереальний :co_ol: :co_ol:
захотів зробити мангальчик, а вийшов ніфігасобі причеп figase
дуже круто! :co_ol: :co_ol:
Любые запчасти для Т2 и Т3, новые и б/у с доставкой по всей Украине
:te_le_fon: О66 7З 655 З7 Игорь О98 З9 З6 ЗО5
Ich bin, ja-ja, Volkswagen-наркоман
Ремонт и продажа КПП Т2 и Т3. Покупаю коробки в любом состоянии постоянно.
Аватар пользователя
кацык
маладой
 
Сообщений: 3069
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 00:28
Откуда: столица полевого загара Херсон
Модель и год выпуска машины: 5 штук т3
Тип двигателя и объем: 1.6 1.7 1.9 2.1 1.8 2.0

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение breakneck » 14 июл 2015, 23:10

Просто великолепный мангал!
Аватар пользователя
breakneck

 
Сообщений: 660
Зарегистрирован: 08 янв 2014, 13:14
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 1987 Transporter Syncro
Тип двигателя и объем: 1.9D 1Y

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение leopolis » 15 июл 2015, 14:17

Дякую усім за увагу і похвалу. Трохи ще фоток.
Решіток і бритванок (бритванка це місцевий сленг жаровня здається російською) заготовлено кілька різних розмірів під різні потреби. Тут вони наприклад на двох поличках
Изображение
Мангал - "серце" проекту. Я незафоткав - але його нижня частина це конус, що закінчується фланцем, на якому шухляда-попелозбірник (зольник), засувка на шухляді співпадінням отворів регулює рух повітря
Изображение
Для коптильні (у нас на Галичині до речі не "коптять" а "вудять" кому цікаво) такий режим спалювання дров -безпосередньо в мангалі - не зовсім підходить, це не коптильня виходить а радше духовка. Для віддаленого спалювання і м"якого поступання тепла реалізоано топку №2 - шухлядку-зольник витягнув, топку 2 засунув у той-же фланець.
Изображение
Топка 2 теж має шухляду-зольник.
Изображение
Поністю зібрана коптильня.
Изображение
Вид збоку.
Изображение
Хотілося максимально "прокачати" всі деталі. Наприклад, палка-підпиралка кришки в неробочому стані має своє місце з пружинним фіксатором
Изображение
А також "приціл", щоб місце для наконечника при підніманні кришки було очевидним
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение Demi » 15 июл 2015, 16:37

Шикарно!!!
Demi

 
Сообщений: 103
Зарегистрирован: 19 ноя 2013, 22:27
Откуда: Луцк
Модель и год выпуска машины: T-4, 1998
Тип двигателя и объем: 2.5TDI

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение vit » 15 июл 2015, 23:10

харош розписувати! куди їхати?
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение stas » 16 июл 2015, 22:19

Золоті руки !
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9688
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение vit » 18 июл 2015, 12:07

leopolis
зашифрувався? :du_ma_et:
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение Gimnast » 18 июл 2015, 13:36

Гарно але не практично.Щей коштуе купу грошей.
КИЯНИН
Аватар пользователя
Gimnast

 
Сообщений: 226
Зарегистрирован: 15 янв 2015, 09:56
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: Т-4 1999г
Тип двигателя и объем: 1.9TD АВL

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение skiper76 » 18 июл 2015, 16:01

Прикольно получилось.
Аватар пользователя
skiper76

 
Сообщений: 56
Зарегистрирован: 01 июн 2014, 12:01
Откуда: Днепропетровск
Модель и год выпуска машины: t3 1982
Тип двигателя и объем: d 1.6

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение leopolis » 20 июл 2015, 08:22

Повністю складений. Все розібрано і закріплено, можна їхати
Изображение
Дєжурний тягач. Синхри на жаль не маю....
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение vit » 20 июл 2015, 11:00

leopolis

vit » 15 июл 2015, 22:10
харош розписувати! куди їхати?
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение leopolis » 20 июл 2015, 12:49

Суть ідеї в тому, що не ти їдеш до нього, а він - до тебе. :-) Колеса бачив? ::yaz-yk:

Перший дим. Треба спочатку просто випалити. Термостійка фарба набуває своїх характеристик після першого прогріву
Изображение
Але просто так спалювати дрова було шкода, тому в метро були куплені дві індичі гомілки. Купував таке перший раз, важило таке чудо кілограм кожна
Изображение
Мангал був пропалений, лапи натерті спеціями підвішені і в режимі напів-копчення висіли близько 3 годин. Вуглики тліли, жир капав у миску, красота. Час трохи не розрахував, закінчував у темряві. Ноги вийшли слєгка загорілі - не обпалені, а просто темні. Сім"я забакланила - дим це канцероген тіпа. Але на другий день почали - спочатку різати акуратно, потім кромсати - під вечір індичі костомахи були відшліфовані так ніби рік лежали в гнізді кондора. Так я того канцерогену і не спробував.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение leopolis » 20 июл 2015, 12:59

Випалювання казану. При литві чавун залишає в собі всяку технологічну бяку - тому щоб її забрати казан прожарюється з олією до температури на грані її спалаху.
Шафа зібрана настільки, щоб захищати від вітру - полум"я не збивається а лиже казан.
Изображение
Казан випалений, а вуглики ще тліють. Нераціонально, тому робим так
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение garmas » 20 июл 2015, 22:44

Круто. Молодець))) :bra_vo:
Продам свого буса у хороші руки...
http://auto.ria.com/auto_volkswagen_t4-transporter-pass_14725364.html
Аватар пользователя
garmas

 
Сообщений: 2229
Зарегистрирован: 09 ноя 2011, 01:09
Откуда: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Модель и год выпуска машины: T4, 2000р., біло-кольоровий
Тип двигателя и объем: ABL 1.9 TD intercooler

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение Klaviat » 21 июл 2015, 13:10

leopolis
не один я такой "здвинутый", это радует.. )ua)
Есть два нюанса - как ездить по трассам, и сколько в деньгах вышло?
На второй можно ответить в личку - бо от озвученой цены наверняка назовут, в лучшем случае, транжирой :-)

п.с. не боитесь оборвать топку коптилки при транспортировке?
Не учите жить - помогите материально.
09616811ЧЧ если что..
Аватар пользователя
Klaviat

 
Сообщений: 1640
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 16:46
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 2001-2002
Тип двигателя и объем: AJT

Re: Універсальний мангал з можливістю виїзду за кордон

Сообщение leopolis » 21 июл 2015, 18:10

Атвічаю.
Їзда по трасі (хоч польова кухня - це тільки стиль, і такої задачі не було) можлива:
1. Вся ця інсталяція по габариту влізає в мій причіп (на фото) - можна перевозити закотивши-закріпивши на причепі, тут не достібаєшся.
Изображение
viewtopic.php?f=6&t=6096&start=80
2. Ширина такого буса як фіат дукато і його родичів теж дозволяє перевезення в кузові, перевірено в бусі товариша.
3. Буксирування - тут кілька варіантів. Або на короткі відстані "на авось", відбрехатися при потребі можна завжди. Також один мій знайомий пройшов процедуру оформлення "причепу саморобного", казав що це мрак, але позичити в нього номер і техпаспорт завжди можна. Бо ніяких табличок-ідентифікаторів йому більше не давали і фото в гайовні не робили.
Топка (та що знизу) легкозйомна, вона ставиться тільки при довготривалому копчені, має штатне місце в кузові, як і всі решта деталів шафи. Все легко розбирається і складається в кузов - це основна ідея проекту, а також легко конфігурується під різні потреби. Якщо йдеться наприклад про масову виїзну пиятику - все зайве можна лишити вдома (ту-ж топку для коптильні), достатньо тільки встроєного мангалу і збірної шафи - як захист від вітру і дощу.
Вартість. Перш за все - проект не-комерційний. Використовувалось багато старих запасів (вісь від причепа, вся різної товщини бляха, дещо з профілів. Але навіть тої невеликої частини матеріалу, яку довелось докупити, вистарчило щоб я матюкався. Товариш, який це все ваяв, отримував у мене зарплату (відносно невелику), пив віскі (відносно дороге) ну я правда трохи біля нього відсьорбував.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

След.

Вернуться в Наши хобби

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3