Славіша писал(а):Ще один варіантик.
Не виключається реле накалу після запуску двигуна. Як наслідок глушиш машину із недозарядженим АКБ, через три дні простою АКБ саморозряжається до "не може крутити".
Славіша писал(а):Ще один варіантик.
Не виключається реле накалу після запуску двигуна. Як наслідок глушиш машину із недозарядженим АКБ, через три дні простою АКБ саморозряжається до "не може крутити".
techik71 писал(а):Славіша писал(а):Ще один варіантик.
Не виключається реле накалу після запуску двигуна. Як наслідок глушиш машину із недозарядженим АКБ, через три дні простою АКБ саморозряжається до "не може крутити".
У меня это реле "залипало" так нового аккумулятора хватало на несколько часов там токи офигенные при накале свечей...так,что наврядли вытянет несколько дней...
надо искать что-то менее прожорливое,чем свечи
можно конечно попробовать после того ,как завёлся подойти к свечам и тестером или контролькой проверить,есть ли напряжение на свечах
Мановар писал(а):над педальним вузлом дивись і вище
а ел. помпи додаткової нема чи є? , я не зрозумів просто... ти глядів на неї?
Славіша писал(а):А в самій АКБ ти на 100 впевнений?
Густина електроліту має бути 1.27 в нормі; ну хоча би 1.23 заводити має.
Що би неозадачуватись числами, спробуй взяти напрокат в когось АКБ, альбо свою подари на пару днів.
Славіша писал(а):Нові ракети тоже падають......... Хоча на щастя не часто.
Вернуться в Гараж VW Т-4 (Volkswagen Bus VW T4 Transporter Caravelle Multivan)
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2