Першими осінніми холодами замітив, що не так весело заводиться. Вирішив замінити всі свічки. Помучився, замінив, але ефекту ніякого, до того ж всі старі свічки виявилися справними!
![Шокирован :sh_ok:](./images/smilies/ai.gif)
При морозах машина заводилася на ура, але дуже цікаво, спочатку наче всі циліндри, а потім, при добавлянні обертів троїла, білий дим довго валив, поки добре не прогріється.
Поділився цими дослідами зі своїм гуру - він мені : Це клапана попідгорали, буває з такими движками, буде час, вскриємо.
Ну от сьогодні такий час прийшов. Результат.
Як і прогнозувалося, клапана трохи підпускали
У форсунок досить великий розбіг в тиску.
Але нічого особливо кримінального. Забув циліндри сфотати, на них ще заводська хона. Завтра збацаю. Це після 440 тис км. Ну і відповідно, виработки в циліндрах не має.
Завтра ще до коленвала подивимося, але блок розточки не потребує, заміна клапанів і втулок, регулювання форсунок, заміна помпи, прокладки. І кільця свіжі попідкидаю.
Ремонт носить більше профілактичний характер. Не люблю доїзжатися, поки не стане.
Друган каже: Машина, яка заїзжає в бокс на ремонт своїм ходом, завжди виїзжає теж своїм!