Український Клуб - Форум Шанувальників Німецьких Бусиків Volkswagen Club
Все про Volkswagen VW Bus T1 T2 T3 T4 T5 LT Crafter Caddy - технічні параметри, ремонт, сервіс, обслуговування, запчастини, поради по ремонту та обслуговуванню
От інсталював ел. підігрів і запримітив одне містечко, яке є джерелом грохоту при старті чи заглушці двигуна Чесно, незнаю я як туди ще підлізти але точно знаю що кільця-прокладки як такої там вже давно немає, тому при старті (чи глушінні) там метал б"є об метал, і таке враження що проблема в коробці або в подушках двигуна... а насправді той вузол ...бе мозг
IMG_0661.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
колекторне кольцо брати не з суцільного металу,а з дротиків маленьких спресованих! Тоді скрипу не буде і довговічність.... Зі: у мене пищіло і це так бісило...
Продам свого буса у хороші руки... http://auto.ria.com/auto_volkswagen_t4-transporter-pass_14725364.html
назови сначала причину по которой ты хочеш там побывать! Если писк металический при заводке и глушении, то обрати внимание на опору для глушителя сразу за моторным отсеком! там резина должна быть! если нету, то опирается металл на металл и может там и скрипит! Это для начала!
Снимали мы с матюками при помощи всяких подручных средств! Ту скобку которая на фотке снять проще! Которая справа стоит немного сложнее, но ставить их одинаково просто! не знаю как тот клинок применить, но мы изначально расклинили скобки по очереди металлической пластинкой так чтоб скобка надевалась на коллектор с глушителем, а потом ту пластинку выбивали! Скобка сходилась по месту и порядок! Может роль того клина та же что и нашей пластины! Мы правда придумывали по ходу выполнения работ!
Чивас писал(а):а рукой там прошотывается глушитель или нет?
якшо брати за кінець прийомної труби і порухати- то чути стук.. а згадав причину чого я туди полізу, при переключенні на низьких передачах коли бус під навантаженням - іде нездорова вібрація і тріск десь звідти
такая же проблема,но временами тоже залезал под машину это та самая труба приемная алюминиева гофра или как ее назвать торохтит аж мозг выносит на холостых)))
Короче не можу поставити діагноз свому бусу... Вже всю плеснь проїв, догадатись не можу. На понижених передачах, а також в момент переключення на тих же понижених, при здаванні назад, коли мотор працює в натяжку, і коли різько кидаю педаль газу на 1-2 передачі, чути тріск десь з під машини... з місця водія чути що звук десь зправа під машиною... а з вулиці чути ніби десь посередині знизу двигла... єдине скажу це не шруси і не тросик газу....що ще може бути? хто таке лічив?
В мене на Примастарі таке було до ремонту КПП - дві причини:
1. Основна - підшипник валу (не пам"ятаю якого) розбив гніздо в картері. в зв"язку з чим виникла 2 причина - пара шестерень вкрилась жіночим статевим органом...
... з відповідним клацанням, схожим на те, про яке кажеш ти.