Український Клуб - Форум Шанувальників Німецьких Бусиків Volkswagen Club
Все про Volkswagen VW Bus T1 T2 T3 T4 T5 LT Crafter Caddy - технічні параметри, ремонт, сервіс, обслуговування, запчастини, поради по ремонту та обслуговуванню
Доброго дня! Ну значить 19 листопада 2012 року я став власником VW Transporter Т4 2.5 TDI 2000 року випуску. Найперше що мене цікавить це що я маю зробити, куди заглянути, що перевірити, що поміняти? щоб уникнути не приємних ситуацій в майбутньому. Бусами ніколи не їздив так що особо в них не шарю. Кілька фото з дня покупки.
Достань то, что любишь, либо придется любить то, что достанется! 0979040354 Олександр
Prizrak синя буква "і" на решітці говорить що ти взяв 65кВт, тобто мотор AJT після купівлі бусів, стандартна процедура: - заміна ременя ГРМ, помпи, ролика, заміна ременя ТНВД і генератора + виставити правильно кут випередження вприску - заміна масла, фільтрів, і решти рідин (антифриз, масло ГУРа обов"язково) - комп"ютерна діагностика відповість на всі решта питання по дрібницях
водяну, вона приводиться в дію привідним ременем будь що з: помпи, ременя чи натяжного ролика виходить з ладу і мотор ловить клина, так що з цим не варто жартувати, капіталка дорожча
летить у того хто їздить постійно на понижених оборотах і тим самим нагружає його... він любить оберти, тобто при переключенні старайся тахометр тримати в зеленій зоні 2000-2500
2000-3000 вот тебе рабочая зона. Экономя топливо за счет пкоробки - переключая до 1500оборотов, розкошелишся на ремонт остального. Крутить до отсечки безполезно - хотя интересно и весело когда копоть летит на сзади стоящий розовый миникупер Масла фильтра в первую очередь и помпу тоже с ремнем. Все остальное по мере необходимости.
Не учите жить - помогите материально. 09616811ЧЧ если что..