фактично усі експонати діючі, і регулярно приямають участі у ретро раллі, парадах, вмставках на відкритому повітрі, тому і експозиція музею дуже часто міняється - одні авто їдуть на парад, інші прийшли із ретро раллі.
на багатьох спортивних авто є сліди від минулих баталій - тріщини бамперів, царапини, частково зношена гума, і від цього стає враження що авто на яке дивишся, щойно приїхало з треку. Атмосфера у музеї така, що захоплює дух відвідувачів, ти втрачаєш відчуття реальності і часу та з головою поринаєш у світ Порше.
а це розібраний турбо двигун Порше 917, його потужність 1200 к.с., 12 циліндрів, тиск вприску палива 17 атм!!!Що цікаво, у версії Can-Am він мав потужність 1580 к.с.
Аби зменшити навантаження на колінчатий вал цього монстра-двигуна (сам вал із титану, довж. 750 мм) відбір потужності для коробки передач здійснювався від його середини (де з"єднювались дві його половини), шестернею та проміжний вал, звідси-ж йшов привід розподільних валів та вентилятор охолодження двигуна.
різні модифікації Порше 917. Недарма це була гроза Феррарі, яку Енцо так і не зміг перемогти. Слабші, легші Порше завжди були попереду Феррарі у 24 годинах Ле-Ману, їх швидкість сягала на прямій Мюльсанн 386 км/год.
кумедний окрас моделі 944
Порше це не тільки спорт. Це також і військова техніка (Порше під час 2-ї св. війни конструював танки та іншу бойову техніку), авіа двигуни, сільгосп. машини та ін.
Ф1 від Порше.
Чому у музеї Порше стоїть мотоцикл Harley-Davidson моделі V-Rod??? А тому, що унікальний двоциліндровий двигун із водяним охолодження пот. 117 к.с. розробляли саме на фірмі Порше!!!