творчий глушак

Неисправности, проблемы и ремонт выпускной системы

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

творчий глушак

Сообщение vova123 » 29 ноя 2015, 00:03

:-): всім привіт! вирішив переробити, раніше непродуманий, глушак... не знаю, що з того вийде, але пробую :-):
Знайшов трубу нержавійку з внутрішнім діаметром 80мм, по розрахунках піерквадрат на два виходила 89-та (моя 60-та), але такої не найшов, вирішив закривати не повністю до половини. Наробив пластин, підрізав трубу, запхав ті половинки і обварив. Запінив і до понеділка жду тих техлогічних процесів, котрі дозволять заварити верхній фланець.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: творчий глушак

Сообщение leshiy_40 » 29 ноя 2015, 22:47

Дозвольте повангую.

До кінця не зрозумів конструкції, але по ідеї буде свистіти. :uch_tiv:
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: творчий глушак

Сообщение vova123 » 30 ноя 2015, 00:54

в мене до тепер був прямоток, і було терпимо, зараз гірше точно не буде
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: творчий глушак

Сообщение Самара » 30 ноя 2015, 08:13

По такой системе были сделаны глушители японские в армейских автомобилях.
Говорят ' что хорошо гасят звук. Только пластин побольше и на разных расстояниях друг от друга..
Очень интересно как будет звучать :co_ol:
Пена выгорит' лучше б стекловата пошла.
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: творчий глушак

Сообщение leshiy_40 » 30 ноя 2015, 10:54

Самара писал(а):Пена выгорит' лучше б стекловата пошла.


Вся наука зменшення шуму вихлопу побудована на зниженні температури вихлопних газів, а піна цьому не допомагає, радше навпаки.
Подивимось, я підозрюю, що буде свист, а іще головне щоб не душило двигун.

Я для мікротрактора замість штатного ось по цій схемі робив. Двигун ожив на повну, вихлоп притих.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: творчий глушак

Сообщение leshiy_40 » 30 ноя 2015, 11:17

Потім іще такий прямоток із мінватою приладив, вихлоп тихіше жигуля.(вірніше, не чути взагалі)
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: творчий глушак

Сообщение vova123 » 30 ноя 2015, 11:56

Самара писал(а):Пена выгорит' лучше б стекловата пошла.


Піна пише до 90градусів, навряд чи вигорить, тому що прямого контакту з відпрацьованими газами не буде, та і до 90 глушак ніколи не нагрівається. Вата була до тепер з прямотоком, проблема вати в тому, що її треба багато набивати, а воно реально піднімає вагу. Якщо забивати не щільно - вата від вібрації зіб'ється внизу глушака.
На рахунок душитись - мотор точно не повинен, так як прохідний діаметр не зменшився, а пластини вварені під наклоном вздовж руху вихлопних газів.
Але то всьо теорія, сьогодні зварю і зніму на телефон... не факт, що він передасть звук реальний...
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: творчий глушак

Сообщение Самара » 30 ноя 2015, 18:04

Олег, понравилась схема твоя..
С боковым входом , то что нужно мне. Хочу сделать у спеца по нержавейке два глушителя по бокам вместо одной банки..
Там на твоём чертеже со входа отверстия и в полость справа выходит газ. Эта полость закрыта или связана с выходом ? На рисунке не понятно.
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: творчий глушак

Сообщение leshiy_40 » 30 ноя 2015, 18:43

Самара


Так виходить, але цю камеру треба робити більшою, вона відіграє роль резонатора.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: творчий глушак

Сообщение vova123 » 30 ноя 2015, 22:02

скловата реально була б краще, поки що так покатаюсь, а там може і перероблю.... звук, як і обіцяв [youtube]https://youtu.be/oFARnsTUvsc[/youtube]
телефон поставив біля самого глушака

з.і. шота ютуб не вставляється
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: творчий глушак

Сообщение Самара » 30 ноя 2015, 22:26

зачетный такой бархатистый звук :co_ol:
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: творчий глушак

Сообщение vova123 » 30 ноя 2015, 22:50

з скловатою реально було б краще.... перероблю однозначно
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: творчий глушак

Сообщение Самара » 30 ноя 2015, 23:03

Вова,а так на словах.. по сравнению с тем как раньше было..что изменилось ?
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: творчий глушак

Сообщение vova123 » 30 ноя 2015, 23:26

Самара писал(а):Вова,а так на словах.. по сравнению с тем как раньше было..что изменилось ?

Ну раніше була конструкція така - перегородок не було, просто прямоток, порізані засічки болгаркою, далі обмотаний азбестовим листом і щільно набитий скловатою. Звук тож прікольний був, але тоді, коли я стукав по глушаку - таке враження було, що стукаєш по бетонній плиті, піна ж жвук і вібрацію не гасить (
В ітогє засічок я нарубав задуже багато і конструкція не витримала, пішли тріщини по тих засічках.
Тепер воно все цільне.
Але звук і зараз нічо такий, прікольний :)
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: творчий глушак

Сообщение Самара » 01 дек 2015, 12:30

Вова' когда сделаешь со стекловатой' можно попросить еще звук записать ?
Хороший опыт :uch_tiv:
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: творчий глушак

Сообщение leshiy_40 » 01 дек 2015, 12:39

Самара

Для великих двигунів мінвата не по феншую, її із часом вибиває. Найкраще використовувати токарну стружку, а якщо із нержавійки ТО взагалі супер. Мінеральною ватою можна обголнути глушак по наружі і закрити кожухом. В такому разі прибирається іще одна неприємка складова роботи двигуна. (власне, в мене на сільгосп агрегаті так і зроблено) :uch_tiv:
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: творчий глушак

Сообщение Самара » 01 дек 2015, 12:53

Олег я думал про стружку' тогда вес будет большим.
Или ее неплотно набивать можно ?
У Вовы турбина хорошо гасит звук...
Я планирую такие перегородки заваривать непосредственно в трубе до глушителя' чтобы разорвать звуковую волну..
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: творчий глушак

Сообщение leshiy_40 » 01 дек 2015, 13:29

Самара

В трубу не варто, має бути певний об'єм після випускного клапана.
Стружку набивати можна не ДУЖЕ щільно, її роль відібрати високочастотну складову вихлопу. Тут варіантів уйма, я колись балувався, але із невеличкими двигунами(до 0,5л).
Ось ця схема(моя вище) найоптимальніший варіант. Це фактично тойже "прямоток", але побудований на протифазах.
Одним словом, треба експерементувати, а всякі сітки, перегородки, завуження лише душать двигуна.
Удачі в творчості!!! :uch_tiv:
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: творчий глушак

Сообщение Самара » 01 дек 2015, 13:40

Я по твоему чертежу трохи позже вопросов задам' не до конца понял :smu:sche_nie:
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: творчий глушак

Сообщение vova123 » 01 дек 2015, 13:41

leshiy_40 писал(а):Самара

В трубу не варто, має бути певний об'єм після випускного клапана.
Стружку набивати можна не ДУЖЕ щільно, її роль відібрати високочастотну складову вихлопу. Тут варіантів уйма, я колись балувався, але із невеличкими двигунами(до 0,5л).
Ось ця схема(моя вище) найоптимальніший варіант. Це фактично тойже "прямоток", але побудований на протифазах.
Одним словом, треба експерементувати, а всякі сітки, перегородки, завуження лише душать двигуна.
Удачі в творчості!!! :uch_tiv:

якраз суть в тому, що об'єм ніхто не зменшив. Стружка добра тільки тоді, коли вихлопні гази пробігають через неї, в мому випадку вона нічим не допоможе.
Кста, на днях чув, що люди в глушак набивали сіточки з нержавійки для миття посуду. :-):
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

След.

Вернуться в Выпускная система

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4