Конструкція наших Т3-х –самобутня і цікава. Навіть зараз, через багато часу, певні його опції і зручності унікальні і відсутні в інших автомобілях.
Скажімо, зупиняє вас поліція, ви – водій профі-екстремал і голова білявки-стюардеси десь в області ваших колін і керма, мєнт бачить її потилицю… Скандал, вам шиють аморалку, далі повідомлення на роботу, прогресівка летить, жінка забирає дітей і їде до мами… Або доведеться (крім премії стюардесі) ще й відкуплятися від даішників, віддавати себе на поталу шантажистам і корупціонерам. І так буде на всіх автомобілях, крім наших - бо для Т3 така дислокація всього-навсього означає перевірку пасажиром рівня омивайки в бачку який в ногах у водія, а це правилами і суспільною мораллю не заборонено. Кохана, я дуже поспішав до тебе, але в мене щось перестало псикати і я попросив цю тьотю (я навіть не знаю як її звати) подивитись що там з рідиною….
В наших бусах не виходячи з салону можна проводити багато подібних видів ТеО, як на ходу так і на стоянці. Сідай сюди, я покажу тобі де заливають тормозуху… Хочеш побачити мій ТДІ? – нахилися через сідуху, от так, не бійся, я тебе підстрахую, а тут у мене щуп – важливо тільки не забувати про правила безпеки при виконанні такого виду робіт, добиватись злагодженості робочих рухів та передбачуваності реакцій. І обов"язково – про це навіть не варта нагадувати – використовувати засоби особистого захисту. І тоді таке ТеО принесе не тільки користь – а як і кожна добре виконана робота – також велике задоволення.
Та досконалість не має меж, час не стоїть на місці, технології розвиваються, і навіть таку вивірену і збалансовану конструкцію як у нашого течика, завжди можна покращити.
Нюанси виникають, якщо ви не просто профі-екстремал, а профі високого класу – і наприклад вирішили провести т.зв. групове ТеО – яке передбачає наявність цілого колективу виконавців ваших вказівок та бажань. Маса вантажу (нехай мені пробачать цей термін у даному контексті) виросте, диферент вашої яхти на колесах зміниться, і виникне ризик засліплення зустрічних світлом фар вашого авто. Бути професі-екстремалом геть не означає бути безбашеним – навпаки, безпека для них понад усе - тому подбати про зустрічних треба обов"язково, і електрокоректор фар штука геть не зайва для наших Транспортерів.
Я використав фольксвагеновскі ворушилки від Гольфа 3 (тиснути для збільшення)
і крутилку 357941333 це з пасата В3.
Все підбирав на шроті, тому коштувало недорого. Важливо не забути і відразу взяти підходящі роз"єми , це вартість шроту не змінює але дуже спрощує подальше життя. Схема підключення проста і стандартна для авто тих років, легко шукається в неті. Електропривід встановлюється на рамку фари замість механічного кронштейна-регулятора горизонту.
Чи потрібна була якась нескладна механічна обробка посадки – не пам"ятаю бо пройшов час. Але в мене стоїть – буде стояти і у вас