Страница 1 из 1

Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 16 фев 2015, 17:51
Andriy_123
Прийшла пора відновлювати бампери і обвіс. Попєрєдніки збили собаку, в"їхали в ворота... всі деталі потріскані і побиті, кріплення відбиті/згнили, попердній ремонт зроблений неякісно. Досвіду не мав. Спочатку хотів використати скломат і поліефірну смолу, але щось не сподобалось, смола крихка, взяв шпаклівку з скловолокном 2-х видів: з довгим і коротким ворсом (Fiber & Micro Fiber).

Інструмент:
- 2 шпателі: вузький для замісу і широкий, звичайні, пластикова дощечка для шпаклі;
- розчинник 647 для очистки шпателів;
- бензин "калоша" для знежирення, щітка/компрессор для очистки від пилу;
- наждачний папір зерном ~ 80/100/150/220/320;
- гравер/дрель з насадкою фреза/камінь або болгарка з диском - для розширення тріщин і вирізки розслоєних частин;
- болгарка з пелюстковою наждачкою 120 для грубої обробки/вирівнення поверхні.

Можливо поліефірною смолою було краще, напишіть хто як робить. Я не знав як заповнити нею фігурну накладку бампера ( ліпити форми з платиліну і заливати).
Відбиті деталі виготовляв з шпатлівки з довгим ворсом, іноді підкладаючи пластикові панельки або метал для міцності. Кріплення кронштейнів - вмуровані гайки. Тріщини розширюємо і поглиблюємо, заповнюємо мікроволоконною шпаклею.

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 16 фев 2015, 20:58
misha0404
Прикольно. Удачі та терпіння тобі. :pri_vet:-:

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 16 фев 2015, 21:53
dimentiys1990
Удачи и терпения :co_ol:

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 16 фев 2015, 23:13
Рыжий
Терпение так уж точно надо много тебе будет,зато потом будет :ya_hoo_oo: :JC_JC_goodpost:

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 17 фев 2015, 01:54
Марк
Andriy_123 писал(а):Можливо поліефірною смолою було краще


Краще. І вона не крихка. А міцність з'єднання набагато вища, ніж шпаклівкою. От працювати нею - так, набагато складніше. Для фігурних деталей можна робити форму (матрицю), а можна поступово накладаючи шари скломату, виліпити "чорнову" форму необхідного профіля деталі, потім абразивною обробкою вивести начисто.

До речі - гайки в шпаклівці триматись будуть поганенько, так що, закручуй обережно.

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 29 июл 2015, 15:19
Andriy_123
Передній бампер не витримав бездоріжжя ) Знову тріснув від удару об землю, тому освоїв скловолокно та поліефірну смолу. Так, дійсно міцніше. Але складніше в роботі та обробці, довше сохне. Дуже текуча, не можна використати як шпатлівку. Кожен матеріал для своїх задач. :co_ol:

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 07 ноя 2015, 22:05
Zogras
Andriy_123 писал(а):Передній бампер не витримав бездоріжжя ) Знову тріснув від удару об землю, тому освоїв скловолокно та поліефірну смолу. Так, дійсно міцніше. Але складніше в роботі та обробці, довше сохне. Дуже текуча, не можна використати як шпатлівку. Кожен матеріал для своїх задач. :co_ol:

Небольшой прогрев (например феном) ускоряет отвердение. Если использовать со стекловолокном и не перебарщивать, то она не должна течь. Неплохо спасает стретч-пленка.

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2015, 10:35
gavrilov8
Здам і я пару маленьких секретів на рахунок смоли.Смола набагато швидше зхвачуе якщо в неї добавити зубний порошок(продаеться в аптеках),2-армірувати(щоб не розтікалася)тонкий шар краще звичайною марлею для вікон.Сам так робив бампера на Гольфі.Ага,ще одне,для покраски перед грунтовкою обовязково задути грунтовкою для пласмаси.Я ще багато використовував паяльник-фен для мобільних телефонів(тобто спаював пласмасу,куски пласмаси(для впаювання) нарізав з того ж самого бампера(з внутрішніх підсилювачів).Можливо це комусь допоможе.

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2015, 16:05
Zogras
gavrilov8 писал(а):Здам і я пару маленьких секретів на рахунок смоли.Смола набагато швидше зхвачуе якщо в неї добавити зубний порошок(продаеться в аптеках),2-армірувати(щоб не розтікалася)тонкий шар краще звичайною марлею для вікон.Сам так робив бампера на Гольфі.Ага,ще одне,для покраски перед грунтовкою обовязково задути грунтовкою для пласмаси.Я ще багато використовував паяльник-фен для мобільних телефонів(тобто спаював пласмасу,куски пласмаси(для впаювання) нарізав з того ж самого бампера(з внутрішніх підсилювачів).Можливо це комусь допоможе.

С марлей есть ньюанс - это хлопок - органика + гигроскопичная. Если при шлифовке вскроется - будет гнить.

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 01 апр 2017, 17:12
Олексій Кудряков
Епоксидна смола, набагато більш механічно, ударостійка, - вигідніше ніж поліефірка. Але складніше в роботі, сохне добу-дві (з температурою полімеризація швидше).
Шпаклівку, потрібно використовувати для пластику, - вона більш гнучка.
Але не Navol!
Dyna, Quickline (краще німці чи нідерл.). Найголовніше в фарбуванні - це грунт :)

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

СообщениеДобавлено: 01 апр 2017, 23:10
Мистер Бус
Шпаклівку, потрібно використовувати для пластику, - вона більш гнучка.
Але не Navol

+100% :uch_tiv: