Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Все, что касается кузова.

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение Andriy_123 » 16 фев 2015, 17:51

Прийшла пора відновлювати бампери і обвіс. Попєрєдніки збили собаку, в"їхали в ворота... всі деталі потріскані і побиті, кріплення відбиті/згнили, попердній ремонт зроблений неякісно. Досвіду не мав. Спочатку хотів використати скломат і поліефірну смолу, але щось не сподобалось, смола крихка, взяв шпаклівку з скловолокном 2-х видів: з довгим і коротким ворсом (Fiber & Micro Fiber).

Інструмент:
- 2 шпателі: вузький для замісу і широкий, звичайні, пластикова дощечка для шпаклі;
- розчинник 647 для очистки шпателів;
- бензин "калоша" для знежирення, щітка/компрессор для очистки від пилу;
- наждачний папір зерном ~ 80/100/150/220/320;
- гравер/дрель з насадкою фреза/камінь або болгарка з диском - для розширення тріщин і вирізки розслоєних частин;
- болгарка з пелюстковою наждачкою 120 для грубої обробки/вирівнення поверхні.

Можливо поліефірною смолою було краще, напишіть хто як робить. Я не знав як заповнити нею фігурну накладку бампера ( ліпити форми з платиліну і заливати).
Відбиті деталі виготовляв з шпатлівки з довгим ворсом, іноді підкладаючи пластикові панельки або метал для міцності. Кріплення кронштейнів - вмуровані гайки. Тріщини розширюємо і поглиблюємо, заповнюємо мікроволоконною шпаклею.

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение misha0404 » 16 фев 2015, 20:58

Прикольно. Удачі та терпіння тобі. :pri_vet:-:
Аватар пользователя
misha0404

 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 19 янв 2013, 16:20
Откуда: Херсон
Модель и год выпуска машины: WV T3
Тип двигателя и объем: cs 1.6d

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение dimentiys1990 » 16 фев 2015, 21:53

Удачи и терпения :co_ol:
dimentiys1990

 
Сообщений: 301
Зарегистрирован: 10 мар 2013, 23:37
Откуда: Буча (Киевская обл)
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6d

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение Рыжий » 16 фев 2015, 23:13

Терпение так уж точно надо много тебе будет,зато потом будет :ya_hoo_oo: :JC_JC_goodpost:
СТО по ФОРД,VW и не только. Ремонт ДВС,КПП и т.д. Сварка
тел067-408-69-59, 099-262-87-00
Аватар пользователя
Рыжий
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 2864
Зарегистрирован: 13 дек 2010, 00:29
Откуда: Киев, пгт. Пуща-Водица
Модель и год выпуска машины: Т-3 Синхро 1987
Тип двигателя и объем: AFN 1.9 TDІ

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение Марк » 17 фев 2015, 01:54

Andriy_123 писал(а):Можливо поліефірною смолою було краще


Краще. І вона не крихка. А міцність з'єднання набагато вища, ніж шпаклівкою. От працювати нею - так, набагато складніше. Для фігурних деталей можна робити форму (матрицю), а можна поступово накладаючи шари скломату, виліпити "чорнову" форму необхідного профіля деталі, потім абразивною обробкою вивести начисто.

До речі - гайки в шпаклівці триматись будуть поганенько, так що, закручуй обережно.
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение Andriy_123 » 29 июл 2015, 15:19

Передній бампер не витримав бездоріжжя ) Знову тріснув від удару об землю, тому освоїв скловолокно та поліефірну смолу. Так, дійсно міцніше. Але складніше в роботі та обробці, довше сохне. Дуже текуча, не можна використати як шпатлівку. Кожен матеріал для своїх задач. :co_ol:
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение Zogras » 07 ноя 2015, 22:05

Andriy_123 писал(а):Передній бампер не витримав бездоріжжя ) Знову тріснув від удару об землю, тому освоїв скловолокно та поліефірну смолу. Так, дійсно міцніше. Але складніше в роботі та обробці, довше сохне. Дуже текуча, не можна використати як шпатлівку. Кожен матеріал для своїх задач. :co_ol:

Небольшой прогрев (например феном) ускоряет отвердение. Если использовать со стекловолокном и не перебарщивать, то она не должна течь. Неплохо спасает стретч-пленка.
Zogras

 
Сообщений: 277
Зарегистрирован: 22 июл 2013, 14:31
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение gavrilov8 » 08 ноя 2015, 10:35

Здам і я пару маленьких секретів на рахунок смоли.Смола набагато швидше зхвачуе якщо в неї добавити зубний порошок(продаеться в аптеках),2-армірувати(щоб не розтікалася)тонкий шар краще звичайною марлею для вікон.Сам так робив бампера на Гольфі.Ага,ще одне,для покраски перед грунтовкою обовязково задути грунтовкою для пласмаси.Я ще багато використовував паяльник-фен для мобільних телефонів(тобто спаював пласмасу,куски пласмаси(для впаювання) нарізав з того ж самого бампера(з внутрішніх підсилювачів).Можливо це комусь допоможе.
Аватар пользователя
gavrilov8

 
Сообщений: 213
Зарегистрирован: 12 ноя 2011, 14:06

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение Zogras » 08 ноя 2015, 16:05

gavrilov8 писал(а):Здам і я пару маленьких секретів на рахунок смоли.Смола набагато швидше зхвачуе якщо в неї добавити зубний порошок(продаеться в аптеках),2-армірувати(щоб не розтікалася)тонкий шар краще звичайною марлею для вікон.Сам так робив бампера на Гольфі.Ага,ще одне,для покраски перед грунтовкою обовязково задути грунтовкою для пласмаси.Я ще багато використовував паяльник-фен для мобільних телефонів(тобто спаював пласмасу,куски пласмаси(для впаювання) нарізав з того ж самого бампера(з внутрішніх підсилювачів).Можливо це комусь допоможе.

С марлей есть ньюанс - это хлопок - органика + гигроскопичная. Если при шлифовке вскроется - будет гнить.
Zogras

 
Сообщений: 277
Зарегистрирован: 22 июл 2013, 14:31
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение Олексій Кудряков » 01 апр 2017, 17:12

Епоксидна смола, набагато більш механічно, ударостійка, - вигідніше ніж поліефірка. Але складніше в роботі, сохне добу-дві (з температурою полімеризація швидше).
Шпаклівку, потрібно використовувати для пластику, - вона більш гнучка.
Але не Navol!
Dyna, Quickline (краще німці чи нідерл.). Найголовніше в фарбуванні - це грунт :)
Аватар пользователя
Олексій Кудряков

 
Сообщений: 141
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 11:50
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: T3 1985
Тип двигателя и объем: 1,6TD JX

Re: Ремонт скловолоконних бамперів Т3 Мультивен / Каравелла

Сообщение Мистер Бус » 01 апр 2017, 23:10

Шпаклівку, потрібно використовувати для пластику, - вона більш гнучка.
Але не Navol

+100% :uch_tiv:
Ремонт кпп , срочный выкуп проблемных кпп , бусов,продажа запчастей, разборка т3 т 067 55 256 22
Аватар пользователя
Мистер Бус

 
Сообщений: 320
Зарегистрирован: 18 авг 2016, 15:47
Откуда: Херсон
Модель и год выпуска машины: caravelle carat 1989
Тип двигателя и объем: MV 2100 CC


Вернуться в Кузов - ремонт, регулировка, уход

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2