Чому реле накалу живе своїм життям?

Все от аккумулятора до лампочки

Модераторы: stas, Мановар

Чому реле накалу живе своїм життям?

Сообщение Славіша » 02 июн 2015, 22:59

Реле не завжди відключається після пуску двигуна, також буває вкл. запалення а напруга на накал іде 20 сек, а буває і 20 хв (провіряв лампочкою паралельно свічкам).
В мене таке питання, бо не хочеться винаходити велосипед, як правильно зробити накал через тумблер (кнопку)?
Брати грубі дроти і тянути до панелі приладів я думаю це дюже примітивно, чи може якось поінакшому хтось робив?
Старих реле маю десь 3 штуки, і що характерно в усіх них проблема із заклинюванням.
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Чому реле накалу живе своїм життям?

Сообщение leopolis » 03 июн 2015, 00:13

Так може то не реле клинить, а наприклад бреше термодатчик? Дає сигнал шо тіпа мінус шидисят по фаренгейту, і то бідне обдурене релє мучиться а ти на нього нарікаєш.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Чому реле накалу живе своїм життям?

Сообщение ventyki » 03 июн 2015, 01:46

shematumanki1jpg.jpg


ось цей спосіб напевне простий і примітивний:
87-й і 30-й контакти - "силова" частина
85-й і 86-й - "керувальна"

P.S. замість птф - свічі накалу)
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Друг не той, що додому під руку привів, а той - що разом рачки приліз...

096-27-555-76 Роман
Аватар пользователя
ventyki

 
Сообщений: 518
Зарегистрирован: 30 мар 2013, 17:56
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 1987
Тип двигателя и объем: 1.9tdi+UN1

Re: Чому реле накалу живе своїм життям?

Сообщение Славіша » 03 июн 2015, 08:57

leopolis писал(а):Так може то не реле клинить, а наприклад бреше термодатчик? Дає сигнал шо тіпа мінус шидисят по фаренгейту, і то бідне обдурене релє мучиться а ти на нього нарікаєш.

Були такі помисли у мене.
Але мені здаєтся, що якби взаглі викинути датчик температури тосолу, то пів години накал жарити реле всерівно не повинно.
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Чому реле накалу живе своїм життям?

Сообщение Славіша » 03 июн 2015, 09:01

ventyki писал(а):
shematumanki1jpg.jpg


ось цей спосіб напевне простий і примітивний:
87-й і 30-й контакти - "силова" частина
85-й і 86-й - "керувальна"

P.S. замість птф - свічі накалу)

Той велики квадрат із цихрами всередині 87 30 85 86 це є шо за реле? То ж не те саме реле накалу , я так думаю?
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Чому реле накалу живе своїм життям?

Сообщение ventyki » 03 июн 2015, 12:45

Славіша писал(а):
ventyki писал(а):
shematumanki1jpg.jpg


ось цей спосіб напевне простий і примітивний:
87-й і 30-й контакти - "силова" частина
85-й і 86-й - "керувальна"

P.S. замість птф - свічі накалу)

Той велики квадрат із цихрами всередині 87 30 85 86 це є шо за реле? То ж не те саме реле накалу , я так думаю?



https://www.google.com.ua/search?q=87+3 ... %2085%2086
Друг не той, що додому під руку привів, а той - що разом рачки приліз...

096-27-555-76 Роман
Аватар пользователя
ventyki

 
Сообщений: 518
Зарегистрирован: 30 мар 2013, 17:56
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 1987
Тип двигателя и объем: 1.9tdi+UN1


Вернуться в Электрика и электроника

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2