patruletz писал(а):вчора кидали на комп, проблеми с самим сажевим забруднюється швидко, сказали що від регенерації стає вже все менше користі, показали якісь цифри мовляв це % запресованості сажею фільтра і порадили замінити на новий(б/у не брати немає смислу) або вирізати замінити на резонатор програмно відключити і більше не повертатись до цього питання.
От і я про то - поставте новий сажевий і буде спокій на 150-200 тис. км.
Якщо вирізати - треба перепрограмовувати блок управління двигуном. Таке робить не косне СТО, я робив в Польщі + "чіпував" результат був позитивний.
З тим сажевим не зволікайте, через те, що у нього зменшена прохідність він може вгробити турбіну (через збільшений тиск у патрубку між сажевим фільтром і турбіною.