Страница 1 из 1

Підскажіть що робити

СообщениеДобавлено: 10 окт 2014, 10:05
patruletz
Загорілись два чеки Изображение, перший щось з системою выпуску а другий сажевий.. Раніше чек сажевого загорявся і пройшовши регенерацію(чи як там воно називається) гаснув, тяга не пропадає, розгін набираеться як раніше...а зрозуміти чому не гаснуть чеки не можу. Підскажіть що робити і де копати..

Re: Підскажіть що робити

СообщениеДобавлено: 10 окт 2014, 20:09
Мановар
комп діагностику для початку, якщо все ок, тоді гасити чеки компом

Re: Підскажіть що робити

СообщениеДобавлено: 10 окт 2014, 22:25
crayfish
Скоро у вас ще спіраль накалу загориться і двигун перейде у аварійний режим.
Спробуйте прокалити сажевий, щоб він очистився - їдем на трасу і там на 3 або 4-й передачі тримаємо оберти вище 3000 - це підніме температуру вихлопних газів і дозволить більш ефективно прокалити сажевий фільтр + у вас включиться програмна регенерація - ні в якому разі в цей момент не можна глушити двигун і оберти бажано тримати більше 2500 - на 3 чи 4-й передачі. бо стоячи на місці прокалити не вдасться - нема нагрузки і гази не досягнуть потрібної температури. Якщо це не допоможе - їдем на СТО - нехай зроблять примусовий прокал сажевого - не поможе - сажевий потрібно замінити і проблема пройде.

Re: Підскажіть що робити

СообщениеДобавлено: 11 окт 2014, 09:51
patruletz
вчора кидали на комп, проблеми с самим сажевим забруднюється швидко, сказали що від регенерації стає вже все менше користі, показали якісь цифри мовляв це % запресованості сажею фільтра і порадили замінити на новий(б/у не брати немає смислу) або вирізати замінити на резонатор програмно відключити і більше не повертатись до цього питання.

Re: Підскажіть що робити

СообщениеДобавлено: 11 окт 2014, 16:47
crayfish
patruletz писал(а):вчора кидали на комп, проблеми с самим сажевим забруднюється швидко, сказали що від регенерації стає вже все менше користі, показали якісь цифри мовляв це % запресованості сажею фільтра і порадили замінити на новий(б/у не брати немає смислу) або вирізати замінити на резонатор програмно відключити і більше не повертатись до цього питання.

От і я про то - поставте новий сажевий і буде спокій на 150-200 тис. км.
Якщо вирізати - треба перепрограмовувати блок управління двигуном. Таке робить не косне СТО, я робив в Польщі + "чіпував" результат був позитивний.
З тим сажевим не зволікайте, через те, що у нього зменшена прохідність він може вгробити турбіну (через збільшений тиск у патрубку між сажевим фільтром і турбіною.

Re: Підскажіть що робити

СообщениеДобавлено: 11 окт 2014, 19:03
patruletz
crayfish
зараз продумую варіанти, скільки це(вирізка, чіповка, перепрограмування vs новий сажевий) стане по коштах, що дешевше те буду робити