Підскажіть що робити

Volkswagen Transporter (VW T5). выпускался с Апрель 2003 по сегодняшний день (Volkswagen Bus Transporter Caravelle Multivan VW T5)

Модераторы: stas, Мановар

Підскажіть що робити

Сообщение patruletz » 10 окт 2014, 10:05

Загорілись два чеки Изображение, перший щось з системою выпуску а другий сажевий.. Раніше чек сажевого загорявся і пройшовши регенерацію(чи як там воно називається) гаснув, тяга не пропадає, розгін набираеться як раніше...а зрозуміти чому не гаснуть чеки не можу. Підскажіть що робити і де копати..
Изображение
Изображение
patruletz

 
Сообщений: 10
Зарегистрирован: 30 сен 2013, 22:20
Откуда: Украина, Ровно
Модель и год выпуска машины: T5 Long 2007г
Тип двигателя и объем: 1.9TDi теперь не эколог

Re: Підскажіть що робити

Сообщение Мановар » 10 окт 2014, 20:09

комп діагностику для початку, якщо все ок, тоді гасити чеки компом
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: Підскажіть що робити

Сообщение crayfish » 10 окт 2014, 22:25

Скоро у вас ще спіраль накалу загориться і двигун перейде у аварійний режим.
Спробуйте прокалити сажевий, щоб він очистився - їдем на трасу і там на 3 або 4-й передачі тримаємо оберти вище 3000 - це підніме температуру вихлопних газів і дозволить більш ефективно прокалити сажевий фільтр + у вас включиться програмна регенерація - ні в якому разі в цей момент не можна глушити двигун і оберти бажано тримати більше 2500 - на 3 чи 4-й передачі. бо стоячи на місці прокалити не вдасться - нема нагрузки і гази не досягнуть потрібної температури. Якщо це не допоможе - їдем на СТО - нехай зроблять примусовий прокал сажевого - не поможе - сажевий потрібно замінити і проблема пройде.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Підскажіть що робити

Сообщение patruletz » 11 окт 2014, 09:51

вчора кидали на комп, проблеми с самим сажевим забруднюється швидко, сказали що від регенерації стає вже все менше користі, показали якісь цифри мовляв це % запресованості сажею фільтра і порадили замінити на новий(б/у не брати немає смислу) або вирізати замінити на резонатор програмно відключити і більше не повертатись до цього питання.
Изображение
Изображение
patruletz

 
Сообщений: 10
Зарегистрирован: 30 сен 2013, 22:20
Откуда: Украина, Ровно
Модель и год выпуска машины: T5 Long 2007г
Тип двигателя и объем: 1.9TDi теперь не эколог

Re: Підскажіть що робити

Сообщение crayfish » 11 окт 2014, 16:47

patruletz писал(а):вчора кидали на комп, проблеми с самим сажевим забруднюється швидко, сказали що від регенерації стає вже все менше користі, показали якісь цифри мовляв це % запресованості сажею фільтра і порадили замінити на новий(б/у не брати немає смислу) або вирізати замінити на резонатор програмно відключити і більше не повертатись до цього питання.

От і я про то - поставте новий сажевий і буде спокій на 150-200 тис. км.
Якщо вирізати - треба перепрограмовувати блок управління двигуном. Таке робить не косне СТО, я робив в Польщі + "чіпував" результат був позитивний.
З тим сажевим не зволікайте, через те, що у нього зменшена прохідність він може вгробити турбіну (через збільшений тиск у патрубку між сажевим фільтром і турбіною.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Підскажіть що робити

Сообщение patruletz » 11 окт 2014, 19:03

crayfish
зараз продумую варіанти, скільки це(вирізка, чіповка, перепрограмування vs новий сажевий) стане по коштах, що дешевше те буду робити
Изображение
Изображение
patruletz

 
Сообщений: 10
Зарегистрирован: 30 сен 2013, 22:20
Откуда: Украина, Ровно
Модель и год выпуска машины: T5 Long 2007г
Тип двигателя и объем: 1.9TDi теперь не эколог


Вернуться в Гараж VW Т-5 (Volkswagen Bus VW T5 Transporter Caravelle Multivan)

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2