Re: трос опережения впрыска
Добавлено: 04 янв 2016, 23:54
kudrik
Дякую за ідею з електрозамком.
Цікавить, чи напряму від запалювання цей(рідний) елемент керування випередженням буде працювати. Попадалися на ремонт мені чисто японські скутера, то там в карбюраторі якийсь парафіновий клапан стоїть, який керується лише від роботи генератора, через певний час закриває збагачення суміші. Може тут щось подібне???
Хоча, там повно дротів від паливного насосу виходить, для чогось то воно робилося.
Пока буде трос під лючок, далі подивимося.(скільки теї зими )
Попадалося в тирнеті на картинках іще додатково керування подачею пального тросиком в салон, свого роду, примітивний круізконтроль. Хтось користується подібним???
Дякую за ідею з електрозамком.
Цікавить, чи напряму від запалювання цей(рідний) елемент керування випередженням буде працювати. Попадалися на ремонт мені чисто японські скутера, то там в карбюраторі якийсь парафіновий клапан стоїть, який керується лише від роботи генератора, через певний час закриває збагачення суміші. Може тут щось подібне???
Хоча, там повно дротів від паливного насосу виходить, для чогось то воно робилося.
Пока буде трос під лючок, далі подивимося.(скільки теї зими )
Попадалося в тирнеті на картинках іще додатково керування подачею пального тросиком в салон, свого роду, примітивний круізконтроль. Хтось користується подібним???