Страница 2 из 5

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 18 апр 2017, 21:18
vovat2
[quote="leopolis"] На пасажирах могло стояти якесь непорозуміння у вигляді пів-перегородки, вона шум двигуна не зменшує, і для чого вона взагалі ніхто не знає. ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Ця перегородка на шумних ( з страшною вібрацією і гулом сінхрах) не дозволяє пасажирам залітати під педалі. І взагалі педантам які навіть затонувати авто бояться ,про сінхро краще не думати і неписати

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 18 апр 2017, 22:40
Andriy_123
Я би брав стрілочний, по-перше, щоб підходив по дизайну до вашої приборки, є чорні і білі, діаметр може бути як стандратні додаткові показометри 52мм, або більшого розміру, типу як на приборці. По-друге, стрілочний легше сприймається, бо стрибаючі цифри відволікають, десяті числа обертів - то зайве.
Стрілочні можуть бути розмічені для дизеля до 6к і для бензину 8-10кОб/хв
Знову ж таки підвсітка різна буває, можна як у нас на приборці, світиться вся шкала ( і різного кольору є ), а буває, що тільки цифри і стрілка, як на сучасних авто. Великикй вибір на тому ж алі і єбеї :co_ol:

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 18 апр 2017, 23:07
leopolis
vovat2 писал(а): які навіть затонувати авто бояться


Тонування "американською" плівкою я дякуватиБозі пережив у кінці 90-х. Зараз це рахулізм - для жигуля щоб не було видно молодої лашари (видно я вже лашара стара і мене можна бачити). Для того щоб заїхати вліс вгори вболото я маю бойову волинянку - там повний привід три блокіровки і не шкода шось зламати (як в легендарній сінхрі потім сидіти і гірко плакати і продавати з дому вєщі щоб вкупити сінхрозапчастину).
Але я ніколи не казав що сінхра погана, а тільки що деякі їх власники якісь занадто серйозні і легковозбудимі. І чомусь багато з тих яких я бачив їздять зі знятим карданом. І я їм завжди заздрю двічі - перше що вони мають таку легенду, а друге що вони такі кмітливі і не переплачують за розхід.

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 19 апр 2017, 07:34
Sawa67
ac 9981 писал(а): есть ли смьісл иметь столько наворотов в одном гаджете?

Мне нужно только тахометр, вольтметр,можно часы и температура за бортом и всё. На остальное мне по барабану. На ходу переключать как-бы и нет смысла--разве, что посмотреть вольтаж. Я поставил себе более в удобном месте--переключить не проблема. И ещё!- продавец предупредил, что на солнце оставлять долго не следует, поэтому я и влепил в полость приборки.

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 19 апр 2017, 11:20
ac 9981
Sawa67 писал(а):
ac 9981 писал(а): есть ли смьісл иметь столько наворотов в одном гаджете?

Мне нужно только тахометр, вольтметр,можно часы и температура за бортом и всё. На остальное мне по барабану. На ходу переключать как-бы и нет смысла--разве, что посмотреть вольтаж. Я поставил себе более в удобном месте--переключить не проблема. И ещё!- продавец предупредил, что на солнце оставлять долго не следует, поэтому я и влепил в полость приборки.

Вольтметр подключается к чему какие полезные даные выдает? Ну Вы этим девайсом довольны?

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 19 апр 2017, 11:34
ac 9981
leopolis писал(а):
vovat2 писал(а): які навіть затонувати авто бояться


Тонування "американською" плівкою я дякуватиБозі пережив у кінці 90-х. Зараз це рахулізм - для жигуля щоб не було видно молодої лашари (видно я вже лашара стара і мене можна бачити). Для того щоб заїхати вліс вгори вболото я маю бойову волинянку - там повний привід три блокіровки і не шкода шось зламати (як в легендарній сінхрі потім сидіти і гірко плакати і продавати з дому вєщі щоб вкупити сінхрозапчастину).
Але я ніколи не казав що сінхра погана, а тільки що деякі їх власники якісь занадто серйозні і легковозбудимі. І чомусь багато з тих яких я бачив їздять зі знятим карданом. І я їм завжди заздрю двічі - перше що вони мають таку легенду, а друге що вони такі кмітливі і не переплачують за розхід.

т3 монік це тоже легенда на тих машинах все було по чесному, машина зроблена людьми і для людей. Ми ж одна спільнота: "любителі німецьких бусиків" я думаю синхроводів тут ніхто не ображав, як і любителів інших машин.

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 19 апр 2017, 11:38
Andriy_123
Замість 3в1 краще взяти окремо, наприклад тахо, вольтметр і датчик тиску масла або температури системи охолодження чи тиску наддуву турбіни

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 19 апр 2017, 12:12
Анто78
А зачем он вам нужен?

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 19 апр 2017, 12:59
ac 9981
Анто78 писал(а):А зачем он вам нужен?

например для турбодизеля рекомендуется ездить на определенных оборотах мотора, знать какое давление масла например при 2000 оборотах (у меня паралельно с датчиком вмонтирован механический манометр) и т. д.

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 19 апр 2017, 13:00
ac 9981
Andriy_123 писал(а):Замість 3в1 краще взяти окремо, наприклад тахо, вольтметр і датчик тиску масла або температури системи охолодження чи тиску наддуву турбіни

де це можна взяти?

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 19 апр 2017, 13:15
Kotelokk
на алиэкспресе полно

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 19 апр 2017, 15:47
leopolis
Нє ну коли забагато то теж нездорово. Можна окосіти, погляд перестане фокусуватися. Інформація коли її одночасно багато - перестає сприйматись. Це в кабіні літака пілот переважно дрімає і може розглядати всякі циферблати і згадувати що воно таке показує...або там спеціальний чєл ходить переписує.. а в автомобілі вся увага на дорозі, а все решта сприймається периферичним зором. Сорок шість циферблатів - це неправильно. Інформація повинна бути чітко структурована - те що треба вже і зараз - повинно бути перед очима. Те що може почекати до зупинки (напруга наприклад) має бути "в бардачку".

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 20 апр 2017, 20:48
Sawa67
ac 9981 писал(а):
Sawa67 писал(а):
ac 9981 писал(а):
Вольтметр подключается к чему какие полезные даные выдает? Ну Вы этим девайсом довольны?

Вольтметр подключается просто на + бортовой сети. Показывает зарядку акб и при включении потребителей--на сколько эта зарядка падает. На счет доволен-ли, пока не знаю--подключил в субботу перед пасхой. Но у меня помимо этого девайса стоят вазовские стрелочные --вот этими я очень доволен.
Фото0394.jpg

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 20 апр 2017, 23:59
Ura FOX
Вот перечитал все аргументы и вспомнил Шекспира: Быть или не быть.....
Мужики да собственно каждый из вас по своему прав. Кому-то сис..ки третьего размера нравяться, а ктото от первого слюни пускает.
А если по теме....нужен ли тахо?! Кому-то нравиться на слух :co_ol: не вопрос, кто-то хочет видеть постоянное движение заветной стрелочки, пускай будет. Сколько людей столько и мнений. В свое время (типа на время) поставил на свою Таврюшу тахометр от шестерки. Ок, прикольно, показывает, на торпеде торчит доп прибор :co_ol: только через пару дней понял что стал ездить стал по-другому (да да, при перестроениях и переключении я иногда видел на нем 6....6,5....7). Почему по-другому? ну я ж теперь вижу сколько его кручу, и ладно когда сам еду....жена то у меня не блондинка.....и когда стрелка в красной зоне....пальцем в тахо, взляд как у прокурора и фраза: я знаю что так не правильно.
А вот на бус тахометр поставлю ПОЛЮБОМУ, зачем? Да просто так хочется и после этого хоть трава не расти ::yaz-yk:

Всем добра

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 21 апр 2017, 08:09
Sawa67
[quote="Ura FOX"], зачем? Да просто так хочется и после этого хоть трава не расти
Золотые слова... . Мне тоже фиолетово кто чем дышит, лишь-бы меня устраивало моё.

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 22 апр 2017, 16:07
Andriy_123
Sawa67 писал(а): вазовские стрелочные --вот этими я очень доволен.


Зробіть, будь-ласка, фото, яким чином (який трійник і де стоїть) підключений датчик тиску мастила?

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 22 апр 2017, 17:46
Sawa67
Andriy_123 писал(а):Зробіть, будь-ласка, фото, яким чином (який трійник і де стоїть) підключений датчик тиску мастила?

Тройник стоит на кронштейне маслофильтра (у меня один датчик родной в голове). Тройник от ваз 03-06 и датчик на стрелку от туда. Единственное--точили переходник, что-бы переходник вкручивался в родную резьбу, а шестерочный штуцер в переходник. Если где-то выступит масло (по резьбам переходника) подкладываем алюмин. колечки от диз.аппаратуры трактора. :-): В одну резьбу вкручивал датчик на стрелку, в другую на лампочку от той-же шестерки ( в приборе есть и лампочный контроль). Очень хочется провести шланг на механический манометр в салон--но страшновато--длина шланга, а вдруг где начнет течь. А товарищ купил машину с мех . манометром и ездит не боясь. :smu:sche_nie: . Было фото--найти не смог. Буду возле машины--сфотаю.
Нашел--
images (6).jpg

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 22 апр 2017, 20:52
ac 9981
я механический манометр давления масла подключил через тройник (спец вьіточеньій) в которьій вкрученьій родной датчик. Показания манометра только в моторном отсеке.

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 22 апр 2017, 23:00
Aandron
Sawa67
У нас на автобазаре продают переходник на шланг 10мм диаметр, шаг один, другой переходник с шланга к мехдатчику, а между ними, чтоб провести к панели приборов, тормозную трубку по концам розвальные и на хомуты. И шланга мало, около 20см, и надежно.

Re: електронний тахометр на дизель

СообщениеДобавлено: 23 апр 2017, 12:26
leopolis
У фольксвагена вже з кінця вісімдесятих досить просунута система динамічного контролю тиску масла. Два датчика тиску, сигнал кількості обертів і невеличкий електронний мозок запалюють лампу тиску - про що ще можна мріяти? Якщо система справна (а це надійна система), то навіщо щось вигадувати, тягнути додаткові магістралі, дроти, похабити інтер"єр китайщиною? Механічний манометр потрібен один раз - коли лампа тиску вже загорається, але ще є якась надія... тоді можна і на сервіс поїхати поміряти механічним.