Страница 1 из 1

Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 06 ноя 2016, 16:37
gavrilov8
Останным часом замітив таку проблему.Якщо їду без фар то все добре,а якщо на фарах -то фари чим раз світять слабіще,а коли зупинився то вже не заведу.Купив та поміняв нові щітки в комплекті з "шоколадкою"(провірив ремень,контакти та проводку на АКБ),проблема залишилась.Але виявив(тестером)один факт:без нагрузки зарядка йде "бешенна",включаю фари,мафон,двірники - зарядка паде на 11Вольт. Тепер саме головне питання,де на Т3(1981р,дизель,гена БОШ на фішку з трема контактами)знаходиться реле зарядки???Передивився по проводці,наче все в порядку(синій дріт йде на контрольку яка працює в стандартному режимі,два товстих червоних до АКБ) :wo_ol: .І ще цікавить,що то за чорна коробочка на генераторі прикручена до корпусу а з неї фішка заходить в контакт на гені???

Re: Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 06 ноя 2016, 19:13
Чивас
gavrilov8
имел подобный гемор! Заменил реле регулятор, он у меня в купе со щётками, проблема осталась! Растроился страшно, пок ане взял у кума другой тестер который показал нормальную напругу при зарядке! на моём тестере присела батарейка и он прибрехивал конкретно в стоону завышения! Проверил измерив напругу в сети бытовой, мой показывал уверенно 240-250 вольт, а другой обычных 218-220 В,

А акамулятор купил новый! Сначала думал что генератор недозаряжает, потому и начал мерить да ремонтировать! Но потом сделал ход конякой! С вечера путёво зарядником вручныю зарядил акамулятор, проверил как крутит стартер, снял клему до утра, и утром опять на старт! Акамулятор хоть и показывал 12.5 В стартера крутить не хотел хоть плач, потому и был продан на переплавку за 250 гривен, а в замен был приобретён новый которы успешно справляется со своими задачами )ua)

Re: Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 06 ноя 2016, 22:05
gavrilov8
Так що,виходить,сцуко,акумулятору кАпец?. Чивас :uch_tiv:

Re: Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 07 ноя 2016, 03:48
Чивас
Пробуй его хорошо зарядить вечером, снимай клему и утром к барьеру! Всё покажет! если уверенно крутанёт, то может и генератор! Опять таки сколько прослужил акамулятор?

Re: Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 07 ноя 2016, 22:07
stas
Так само думаю про акум. Може коротити одна банка в акумі і все... триндець... Тому і гена не справляється з додатковою напругою. Ти мабуть ще-й пічку до мафона та світла увімкнув ? Можеш навіть просто поставити акум на зарядку на день. Через ніч вимкнути а на ранок просто поміряти на акумі напругу. Думаю впаде до 10 - 10,5 вольт.

Re: Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2016, 15:04
gavrilov8
Пічка підключена через додаткове реле з мафоном,а от світло штатно.Акуму три роки.Замітив ще одну каку,-їду при включених фарах і тут бац-мафон сам перезагрузився і так періодично-стабільно.Клеми на АКБ провірив все затянуто а враженя ніби десь напруга пропадає.Грішу ще чи плюсовий дріт на стартері не випендрюється,завтра гляну(сьогодні свято).

Re: Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2016, 02:31
stas
Головне щоб не було десь коротке. :-( Перевір все-ж таки акум.

Re: Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2016, 10:42
Zogras
Проблема может крыться в диодном мосту. Один из диодов готовится склеить ласты. Просаживание напряжения заряда при подключении нагрузки. Но нужно исключить превышение по мощности потребления. Аккумулятор садится, т.к. он потребляется больше чем заряжается генератором. Реле заряда находится в таблетке. Вы ее поменяли... Черная коробочка - конденсатор шумоподавления.
п.с. как то я поставил дешевое реле накала и долго не мог понять почему при торможении у меня загорается лампа накала свечей...

Re: Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2016, 13:24
Чивас
Вчера колдовал над стартером до полночи. Полная разборка и замена втулок! конешно не помешало на дальнейшее, но оказалось масса на двигатель прослабла на креплении :-):

Re: Напруга на АКБ до 17вольт

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2016, 20:13
leopolis
Мені якось АКБ теж мозок виїв. Точніше, його некоректна діагностика. Почалися проблеми з ранковою заводкою, я на сервісі якось при нагоді питаю - можете АКБ діагностнути - вони мені - льогко, в нас є суперпупер тестер за двацитьтисяч євро, розміром як холодильник, показує все - і залишковий заряд, і скільки він на себе ще може брати, і яке в нього здоров"я і навіть який в нього настрій... Сказали мені - акумулятор в тебе атлічний, напруга зарядки теж, і це щось не тут.
Дальше панєслась... думаючи що акум добрий - одне ремонтуєш, друге вигадуєш, - а воно все гірше і незрозуміліше. Потім наступає момент, коли вже міняти і ремонтувати крім АКБ нічого, поїхав до бариг які ті АКБ продають. В них же і якась своя діагностика-перевірка. Прийшов спєц, - заведи, заглуши, твій акб труп. Я йому - вірю, але покажи що ти там під капотом шаманив, які робив маніпуляції - бо я з дитинства цікавий до всякої електрики... Він показує - китайський тестер на працюючому двигуні, зарядка 14 все як треба, двигун глушиш, а ближнє включене - напруга на тестері падає просто на очах.
Елементарно і ефективно. Просто деколи людину переклинює на якихось стереотипах. Починаєш лізти в високі матерії...