leopolis » 09 ноя 2016, 20:13
Мені якось АКБ теж мозок виїв. Точніше, його некоректна діагностика. Почалися проблеми з ранковою заводкою, я на сервісі якось при нагоді питаю - можете АКБ діагностнути - вони мені - льогко, в нас є суперпупер тестер за двацитьтисяч євро, розміром як холодильник, показує все - і залишковий заряд, і скільки він на себе ще може брати, і яке в нього здоров"я і навіть який в нього настрій... Сказали мені - акумулятор в тебе атлічний, напруга зарядки теж, і це щось не тут.
Дальше панєслась... думаючи що акум добрий - одне ремонтуєш, друге вигадуєш, - а воно все гірше і незрозуміліше. Потім наступає момент, коли вже міняти і ремонтувати крім АКБ нічого, поїхав до бариг які ті АКБ продають. В них же і якась своя діагностика-перевірка. Прийшов спєц, - заведи, заглуши, твій акб труп. Я йому - вірю, але покажи що ти там під капотом шаманив, які робив маніпуляції - бо я з дитинства цікавий до всякої електрики... Він показує - китайський тестер на працюючому двигуні, зарядка 14 все як треба, двигун глушиш, а ближнє включене - напруга на тестері падає просто на очах.
Елементарно і ефективно. Просто деколи людину переклинює на якихось стереотипах. Починаєш лізти в високі матерії...
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.