Мої вітання форумчанам. Купив мій знайомий Т3 транспортера з мотором 1Y (1.9 дизель), і жаліється, що сідає АКБ. Cам АКБ після повної зарядки і простою ночі у стані спокою видає 12.7. НА заведеному моторі міряю напругу на АКБ 13.8В пофік від обертів - споживачі усі вимкнені. Думаю круто...РР працює норма. Вмикаю фари, вентилятор пічки, мафон і аварійку і я прозріваю 12.2В НЕ ЗАЛЕЖНО ВІД ОБЕРТІВ !!!. Думаю або РР таке або гена. Зняв генератор, розібрав, діоди перевірив - усі цілі, обмотки наче теж... хіба міжвиткове ... Зібрав гену, поставив...думаю, підключу рр від жигуля ( у тому генераторі роздільно стоїть рр і щітковий вузол, але схема генератора ось така http://colobrod.narod.ru/bazovay3a.jpg - аналогічно все як у 2108). Підключив - завів, прогрів - 13.6 на ХХ, газку даю 14.2-14.5 і відсікає...думаю вуаля, але куй там...включаю споживачі ті самі і знову срака 12.4В...менше ніж сам АКБ має ...як з таким їздити Карл ???... Роблю далі експеримент, оскільки мені вдалося на повністю зарядженому АКБ у 75Аh відкатати 1 день і вечором під домом я вже не завівся... Вилка навантаження показала 7В, що свідчить про повний розряд. Ніякого КЗ у машині немає, це я теж перевірив. Перечитав велику кількість літератури і вияснив що свічі накалу споживають 10-12А кожна, перевірив дослідним шляхом, всі свічі робочі і струм споживають 48А. Тепер як там працює реле ввімкнення і як відбувається розпал: включаю запалення і автоматично вмикаються свічі і тягнуть 48А. При тому світиться лампочка на панелі приладів ... так вона світиться 16-17 секунд і гасне, але при цьому свічі не вимикаються а ще гріють 6-7 секунд і аж потім реле вимикає їх ( це так має бути як по практиці так і по теорії), далі я заводжу машину і свічі знову вмикаються і ще підігрівають протягом 2.5-3 хв (цей час з падінням температури на вулиці буде рости, оскільки реле відмикає свічі враховуючи опір датчика температури на ГБЦ, тобто чим довше гріється тосол тим довше гріються свічки. Так от за ці 3 хв прогріву напруга на АКБ 11.8 - 12.2В, що свідчить про розряд АКБ тобто не спроможність генератора задовольняти потреби ... І тепер ми отримуємо так, що АКБ не новий і має зі своїх 75Аh реально певне 60Ah і при першому пуску ми садимо АКБ десь на 15-20%, + якщо при русі з ввімкненим світлом фар, пічкою і мафоном (це ще не вмикались карлсон радіатора,двірники і додаткова помпа) ми отримуємо глобальний розряд.
Тепер по факту, мені треба визначитись, чи - це проблема в генераторі (поломка) яку я не зміг визначити, чи це сам генератор херовий і тре ставити туди на 65-90А, чи я щось неправильно там в тій схемі і роботі зрозумів. Схиляюсь звісно до того, що генератор слабенький, правда не зміг його ідентифікувати, але його мініатюрні розміри про те теж свідчать. Тому викладаю фотки генератора, може хтось скаже, що то за звір і хочу вислухати ваші думки стосовно моєї проблеми.
http://cs629309.vk.me/v629309693/31cb6/ldY7ntSfi-Y.jpg
http://cs629309.vk.me/v629309693/31cbf/nHL3p12zDuQ.jpg
http://cs629309.vk.me/v629309693/31cc8/-dGGm7HETJs.jpg
http://cs629309.vk.me/v629309693/31cd1/hMobIiRKBpA.jpg
http://cs629309.vk.me/v629309693/31cda/kZ3okGWY_wg.jpg