Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

Рулим в правильном направлении...

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

Сообщение Andriy_123 » 14 июн 2014, 21:15

Вирішив замінити мастило в гідропідсилювачі, а заодно і модернізувати гідросистему.

Причиною стало те, що в гідросистемі було виявлено дуже багато бруду, рейкам гідропідсилювача мінімум 25 років, зношеність деталей насосу і рейки.
Після зливу старого мастила, невеликої промивки, нове мастило одразу почорніло. Штатний фільтр в бачку неефективний - керамічний з порами, грубої очистки, не затримує мікробруд.
Мастило, осад, бруд.jpg

Пошук в інтернеті видав альтернативу - бачок гідропісилювача ГАЗ від Волги або Газелі з ПАПЕРОВИМ фільтром.
Існує два варіанти: пластиковий, нерозбірний ~70-100грн; металевий, розбірний зі змінними фільтрами ~ 220-280 грн + фільтри по 35-50 грн.
Бачок ГАЗ.jpg
Бачок ГАЗ 1.jpg



По вищевказаним причинам вирішив встановити металевий бачок + купив пару фільтрів. Вже вдома виявив, що куплені окремо фільтри менші по розміру за оригінальний ГАЗовський.
Відмінності між VAG / ГАЗ бачками:
вихід патрубків у VAG - вліво, у ГАЗ - вниз. Діаметри: вхід (обратка) 11мм / 12мм, вихід - 14-15/16мм. Рідний бачок менше по висоті. Проходження мастила через фільтр: з зовнішньої сторони/ з внутрішньої сторони ( ні на що не впливає).

Кронштейн, бачок.jpg
Нові фільтри.jpg


В процесі інсталяції виявилось, що можна бачок не міняти, а замінити керамічний фільтр на паперовий ГАЗовський (можливо, є інші варіанти заміни).
Потрібно фільтр 73мм (Великий не вміститься), прокладка кругла 70мм, коротша і м"якша пружина (або укоротити рідну), підпиляти прижимну кришку.
Оскільки, штуцер на пластиковому бачку тріснув, то я встановив ГАЗовський бачок.
Бачок VAG, модернізація 1 copy.jpg
Висота фільтрів.jpg


Після тижня роботи, перевірив якість мастила - без домішок, чисте і прозоре, темно-червоного кольору, як при заливці. (VATOIL ATF II D)

Не прихильник "колхозу", але це дійсно хороша і корисна заміна! Думаю, що з таким фільтром можна набагато збільшити термін заміни мастила, надійну роботу та продовжити життя рейці і насосу. :co_ol:

Периодичность замены рабочей жидкости системы гидроусилителя рулевого управления в автомобиле Волга ГАЗ 31105 — один раз в шесть лет, а фильтрующего элемента (или неразборного бачка) гидроусилителя рулевого управления — один раз в два года, но не реже чем через 100 000 км пробега.

Слава російському автопрому паперовому фільтру!.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось Andriy_123 17 июн 2014, 11:23, всего редактировалось 1 раз.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

Сообщение Славіша » 14 июн 2014, 22:45

Якщо довго мучитись, то що небудь получиться.
Альтернативні запчпстини.
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

Сообщение vit » 14 июн 2014, 22:51

клаас!!! :co_ol:
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

Сообщение RAMZES » 26 июн 2014, 21:47

О це я розумію, толково! Така альтернатива тільки в плюс!
0669128590, viber 0932402500, Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1801
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 1,9 AFN(чіплваний 140),абс, .

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

Сообщение Pa$hа » 09 янв 2015, 16:00

Andriy_123
Дякую, за досить детальний звіт. :ko_re:sha:
Є один маленький нюанс. Використовуючи рідний бачок, фільтр в ньому ніяк не центрується, тому гуляє по бачку, що як на мене не айс. Відцентрувати можа за допомогою внутрішньої або зовнішньої обойми.
1.jpg

Як на мене от надійніше другий варіант.
3.jpg
2.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
050-465-94-07
Аватар пользователя
Pa$hа

 
Сообщений: 135
Зарегистрирован: 06 ноя 2012, 11:58
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: T3 1987
Тип двигателя и объем: 1.6D

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

Сообщение Andriy_123 » 11 янв 2015, 16:30

Так, є таке. Я виставив і пружиною піджав. Оскільки бачок в мене тріснув, і був замінений на ГАЗівський, то подальші удосконалення не робив. Головне, що в процесі інсталяції виявилась можливість поставити дешеві і дієві фільтри в рідний бачок! Промивати систему дорогим мастилом вже не потрібно! Реалізація з обоймами хороша! :JC_JC_goodpost:
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

Сообщение Andriy_123 » 05 фев 2016, 22:11

Питання до спеців. Бачив на багатьох авто стоїть радіатор ГПК, а в Т3 немає (чи компенсується довжиною магістралі ?). Чи потрібен він ?
Було раз влітку їхав на море Київ- Одеса, коли в'їхав у місто ГУР наче сказився, якісь вібрації, гуркіт, ривки - це був перегрів? В Т3 на трасі ГПК не відключається, як сучасних авто.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX


Вернуться в Рулевое управление

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1