тормозить будем лучше!

Все что связано с тормозами и сцеплением

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Re: тормозить будем лучше!

Сообщение leopolis » 11 фев 2016, 13:01

Класно, три ручки.
Ще трохи - і шість педалів буде :-): .

До речі, в правдивих класичних американців ручник (точніше ножник) це педаль додаткова десь зліва в куточку.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: тормозить будем лучше!

Сообщение leshiy_40 » 11 фев 2016, 19:29

leopolis писал(а):Ще трохи - і шість педалів буде


Ти хоть зрозумів, що це є???
Я десь на чеських сайтах бачив акуратнішу роботу.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: тормозить будем лучше!

Сообщение leopolis » 11 фев 2016, 20:55

Ай андерстенд.
Колесо буксує - гальмуєш його відповідним ручником - момент через диференціал перетікає на протилежне - машина їде далі. Це теорія. Тепер практика.
Колесо буксує, а ти в машині не бачиш яке. Вилазиш, дивишся. Обидва колеса не крутяться, бо ти ж не баран лишати заведену машину на передачі. Думаєш - а яке з них буксувало? Вивчаєш слід на льоді. Світиш ліхтариком на слід протектора якщо темно, пробуєш його температуру щокою...неясно.
Висаджуєш з машини тьошчу щоб дивилась на колеса, коротко в двох словах пояснюєш їй принцип роботи диференціалу, визначаєш диспозицію, розробляєш систему сигналів, ставиш її на ісходную. Вона дивиться тобі в очі, але коли ти починаєш газувати, забуває про сигнали і розмахує руками так ніби хоче взлетіти. Ти злий знов вилазиш - вона на всякий пожарний відбігає на безпечну відстань...
І що люди тільки не придумають, щоб не купувати за 200 самоблокуючий диф. Ось такий
viewtopic.php?f=116&t=11679
А три ручники - це парнуха.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: тормозить будем лучше!

Сообщение Самара » 11 фев 2016, 21:57

Зачитаться можно :co_ol:
Может что пишешь ?
Есть что почитать ?
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: тормозить будем лучше!

Сообщение vovat2 » 11 фев 2016, 23:06

leshiy_40 писал(а):Закину сюди, мож трохи не по темі.( як альтернатива ПБС) :-):
http://www.vwt3spain.org/index.php?topic=1766.48

В тему. Тормозим по повній. :-)
Любі запчастини Т3. 0972093734 0951323669
vovat2

 
Сообщений: 690
Зарегистрирован: 09 сен 2012, 20:04
Откуда: Володимир-Волинський
Модель и год выпуска машины: vw t3 Syncro 89р
Тип двигателя и объем: 1.9ТД

Re: тормозить будем лучше!

Сообщение leshiy_40 » 11 фев 2016, 23:33

leopolis писал(а):Колесо буксує, а ти в машині не бачиш яке.



figase
Таке враження, що у тебе теща за шофера. :-) (але байка гарна)
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: тормозить будем лучше!

Сообщение leopolis » 12 фев 2016, 00:17

Самара писал(а):Зачитаться можно :co_ol:
Может что пишешь ?
Есть что почитать ?


Пізно, де ж ти раніше був! Я в молодості випускав газету, вона називалась "Боевой листок 3-ей Роты", і в неї був один-єдиний вдячний читач, наш замполіт! Я розважався, косив від нарядів і коротав казарменні будні, запускаючи в той Лісток всяку антісовєтчіну, а мої бойові друзі, хоч дехто з них і вмів читати, моїх тонких стилізацій не вкурював. Зато замполіт все чудово вичисляв, і бувало, кромсав ту газету прямо на стенді, хоч в основному просто відривав і віддавав мені.
Наприклад, якщо посеред тижня в Правді виходили "Атвєти таваріща Гарбачова на вапроси карєспандєнта НьюЙоркТаймс", то в неділю в моєму часописі з"являлись "Атвєти гв.рядового Ахмєтова на вапроси нашева карєспандєнта". Я гарненько інтегрував у місцевий колорит лінію партії, і це було круто, контрастно і тонко.

Трошки ностальгії. Ось що писали 30 років тому, 27 з"їзд КПРС, а як звучить!
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: тормозить будем лучше!

Сообщение Самара » 12 фев 2016, 07:14

Жаль, талант в перо не пошёл.
Если задумаешь, что нибудь интересное создать, дай знать..
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Пред.

Вернуться в Тормозная система и сцепление

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4