Знайшов
От тут на форумі передостання выдповідь
http://www2.vwbus-online.org/forum/boar ... id=1523887 ( перекладачем сторінку перекладайте) пишуть те саме, що я на попередній сторінці про мастило (проблема знайти підходяще GL4-LSD),
а також про керівництво з ремонту, в якому вказано,
що момент повинен складати 20-50 Н*м Тільки який: зриву чи фрикції?
Керівництво теж німецькою: розділ 39, ст. 48 (62 ст. у PDF)
http://mysicka.ics.muni.cz/cgi-bin/fotk ... be_091.pdfДля виміру моменту надів фланець, у фланець 2 болти ШРУСів, вороток з адаптором і підібрав з перехідників/головок квадрат 1/2 під дин.ключ індикаторний.
Тільки я вимірював, коли корпус бус затиснутий в лещатах, а не протилежна вісь, як на малюнку, завтра переміряю, думаю різниці не повинно бути.
45% Diff.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.