Коробка для лайнера
Добавлено: 04 мар 2016, 20:53
Питання риторичне, але все ж.
Поїздив недавно на такій буді досить новій https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 071215.jpg
Мотор на ньому 2,2 якийсь фордовський усього 100 к.с - зараз усе перемішалось - але не про це. Машина довжелезна і височезна - найбільша з можливих конфігурацій. Від їзди я просто був в шоці - абсолютно динаміка легкової машини. Вражаючий розгін, еластичний двигун і крейсерська 110 при трохи більше 2500 обертів двигуна - з розходом 6,5 літрів при такому режимі. Я не вникав що там за паливна - чи рейка чи якась інша сучасна шняга - але двигун по своїх цифрах досить близький (ясно що з кращого боку) до наших ТДІ. І велика частина кайфу від драйву на ньому і вся його економічність - це правильно підібрані передачі трансмісії.
Що ми маєм з нашими баранами.
Рідна коробка навіть з найшвидшими парами і ГП, якщо її крутить дизель - це типово вантажний варіант. Можна впевнено тягнути причіп, перевантажитись - наш Т3 на рідній коробці цього не відчує - стартане і поїде. Легко розженеться до 100 км/год, на тахометрі стане плюс-мінус 3500, крутити далі ТДІ можна - але комфорту не буде, і економного режиму теж.
Нерідна УН1 навпаки - дасть бажані 2500 при плюс-мінус 100-110, але перша передача буде занадто не-тяговою навіть для порожнього буса - а про перевантаження чи причіп краще не згадувати.
Є ще теоретично третій варіант - десь в Європі лежать ну дуже швидкі тюнінгові пари ГП для рідних коробок за якісь страшні гроші - і дуже цікаво, чи хоч хтось в Україні чи на Росії мав з таким справу?
Десь проскакувала цифра 600-700 євро за пару - ціна звичайно космос, але УН-ки теж за євро і не безплатні, вимагають танців з бубнами і не дають повного 100 процентного шоколаду. Рідні коробки - вантажний варіант, для автобану не підходять зовсім.
Хотілося б побачити - а на крайняк почути - про рідну коробку з цікавою тюнінговою ГП. Чи хоч хтось мав з ними справу?
Поїздив недавно на такій буді досить новій https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 071215.jpg
Мотор на ньому 2,2 якийсь фордовський усього 100 к.с - зараз усе перемішалось - але не про це. Машина довжелезна і височезна - найбільша з можливих конфігурацій. Від їзди я просто був в шоці - абсолютно динаміка легкової машини. Вражаючий розгін, еластичний двигун і крейсерська 110 при трохи більше 2500 обертів двигуна - з розходом 6,5 літрів при такому режимі. Я не вникав що там за паливна - чи рейка чи якась інша сучасна шняга - але двигун по своїх цифрах досить близький (ясно що з кращого боку) до наших ТДІ. І велика частина кайфу від драйву на ньому і вся його економічність - це правильно підібрані передачі трансмісії.
Що ми маєм з нашими баранами.
Рідна коробка навіть з найшвидшими парами і ГП, якщо її крутить дизель - це типово вантажний варіант. Можна впевнено тягнути причіп, перевантажитись - наш Т3 на рідній коробці цього не відчує - стартане і поїде. Легко розженеться до 100 км/год, на тахометрі стане плюс-мінус 3500, крутити далі ТДІ можна - але комфорту не буде, і економного режиму теж.
Нерідна УН1 навпаки - дасть бажані 2500 при плюс-мінус 100-110, але перша передача буде занадто не-тяговою навіть для порожнього буса - а про перевантаження чи причіп краще не згадувати.
Є ще теоретично третій варіант - десь в Європі лежать ну дуже швидкі тюнінгові пари ГП для рідних коробок за якісь страшні гроші - і дуже цікаво, чи хоч хтось в Україні чи на Росії мав з таким справу?
Десь проскакувала цифра 600-700 євро за пару - ціна звичайно космос, але УН-ки теж за євро і не безплатні, вимагають танців з бубнами і не дають повного 100 процентного шоколаду. Рідні коробки - вантажний варіант, для автобану не підходять зовсім.
Хотілося б побачити - а на крайняк почути - про рідну коробку з цікавою тюнінговою ГП. Чи хоч хтось мав з ними справу?