Коробка для лайнера

Все, что касается ходовой

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Коробка для лайнера

Сообщение leopolis » 04 мар 2016, 20:53

Питання риторичне, але все ж.
Поїздив недавно на такій буді досить новій https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 071215.jpg
Мотор на ньому 2,2 якийсь фордовський усього 100 к.с - зараз усе перемішалось - але не про це. Машина довжелезна і височезна - найбільша з можливих конфігурацій. Від їзди я просто був в шоці - абсолютно динаміка легкової машини. Вражаючий розгін, еластичний двигун і крейсерська 110 при трохи більше 2500 обертів двигуна - з розходом 6,5 літрів при такому режимі. Я не вникав що там за паливна - чи рейка чи якась інша сучасна шняга - але двигун по своїх цифрах досить близький (ясно що з кращого боку) до наших ТДІ. І велика частина кайфу від драйву на ньому і вся його економічність - це правильно підібрані передачі трансмісії.
Що ми маєм з нашими баранами.
Рідна коробка навіть з найшвидшими парами і ГП, якщо її крутить дизель - це типово вантажний варіант. Можна впевнено тягнути причіп, перевантажитись - наш Т3 на рідній коробці цього не відчує - стартане і поїде. Легко розженеться до 100 км/год, на тахометрі стане плюс-мінус 3500, крутити далі ТДІ можна - але комфорту не буде, і економного режиму теж.
Нерідна УН1 навпаки - дасть бажані 2500 при плюс-мінус 100-110, але перша передача буде занадто не-тяговою навіть для порожнього буса - а про перевантаження чи причіп краще не згадувати.
Є ще теоретично третій варіант - десь в Європі лежать ну дуже швидкі тюнінгові пари ГП для рідних коробок за якісь страшні гроші - і дуже цікаво, чи хоч хтось в Україні чи на Росії мав з таким справу?
Десь проскакувала цифра 600-700 євро за пару - ціна звичайно космос, але УН-ки теж за євро і не безплатні, вимагають танців з бубнами і не дають повного 100 процентного шоколаду. Рідні коробки - вантажний варіант, для автобану не підходять зовсім.
Хотілося б побачити - а на крайняк почути - про рідну коробку з цікавою тюнінговою ГП. Чи хоч хтось мав з ними справу?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение leopolis » 04 мар 2016, 21:02

Я звичайно дуже узагальнюю - бо "рідна коробка" це мільйон різних комбінацій, але ясно що я не беру до уваги екстремально-тягові варіанти, а розглядаю лише доступні нам тут середньо-швидкісні конфігурації.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение leshiy_40 » 04 мар 2016, 21:04

leopolis писал(а):Чи хоч хтось мав з ними справу?


Від Рамзеса я чув на зустрічі про такі ГП.
Може появиться, то розкаже.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: Коробка для лайнера

Сообщение Andriy_123 » 04 мар 2016, 22:43

У мене стояла 7/32,як виявилось, найшвидша з штатних. КПП 4ст бенз, для мого двигуна дуже незручна для міста і перевалів. Проте крейсерська була 95км/год при 3000. Але мені щастить з горе-майстрами профільних СТО по Т3 :JC_threaten: ... гайка підшипника ГП відкрутилась і косозуба шестерня розкрошилась, по фінансам поставив 6/29 - маю комфорт і 90км/год.
От ті супер швидкісні ГП десь в інтернеті зустрічав по космічним цінам, більш не знаю.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Коробка для лайнера

Сообщение leopolis » 04 мар 2016, 23:09

На яких колесах експеримент? І в чому незручність для міста 32/7?

Бо я все намагаюсь змоделювати. Наприклад (я оптиміст) мені подарують якусь ще швидшу від швидкої пару ГП, ну чи там в доміно виграю наприклад крупну суму дєнєх, і чи не вийде так що п"ята буде комфортна для автобану, а перша стане знову-ж незручною для старту і причепу? Чи таки насправді комфортну коробку можна отримати (теоретично) тільки будуючи всі передачі від першої до 5-ї під свій двигун і автомобіль? Щоб перша тягнула, а 5-та економила, і між всіма не було провалів? А в випадку чи ун-ки, чи затюненої рідної - завжди буде якась незручність?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение Andriy_123 » 04 мар 2016, 23:37

215/60 R16 і 195R14С
Перша не тягова, не знаю чи з тої причини, колись в Криму, там де серпантин, не виїхав від моря на крутий підйом, поки пасажири не вийшли, зчеплення забуксувало.
Причина в двигуні, тяжко йому було з КП (АВВ) . З місця під гору тільки 2-га, на третю не можливо переключитись, провали...
Потрібно щоб був витриманий баланс між можливостями двигуна і коробкою, тоді буде комфорт.

Таблиці по КПП тут на форумі були, порівняти можна ось http://www.kartuning.ru/gearbox-calculator
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Коробка для лайнера

Сообщение leopolis » 04 мар 2016, 23:51

На паралельному форумі труть тему комфорту дизеля на швидкості (видно це сезонне у всіх) - цікаво. Бензинка яка крутиться швидко і при цьому не реве та стогне як це робить дизель плюс газ - і ось воно альтернативне щастя. Але аргументи суперечливі. В чоловіка все чудово на бензині при 3000 і 100 км/год. Думаю, подібно тихо і спокійно буде і на ТДі на бусі при швидкості 100 і 2500 двигуна. Максимум крутного в тді починається від 1800 за хвилину. В Шарані при 100 двигун 1Z крутиться 2200 десь - і нормально розганяється від 100 на 5-й. Не ураган, але розганяється.
З місця під гору тільки 2-га - нелогічно. Чому так? Перша ж полюбому тяговитіша?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение breakneck » 05 мар 2016, 00:16

http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLI ... eller.html
Тут же про більші коліса пишуть
Аватар пользователя
breakneck

 
Сообщений: 660
Зарегистрирован: 08 янв 2014, 13:14
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 1987 Transporter Syncro
Тип двигателя и объем: 1.9D 1Y

Re: Коробка для лайнера

Сообщение vova123 » 05 мар 2016, 09:44

leopolis писал(а):Нерідна УН1 навпаки - дасть бажані 2500 при плюс-мінус 100-110, але перша передача буде занадто не-тяговою навіть для порожнього буса - а про перевантаження чи причіп краще не згадувати.


Було б непогано для УН1 "підібрати" чи навіть виготовити пару першої передачі (коротшу). КПП ізрядно моцніша, тому краще її довести до ума, ніж мучитись з "рідною". Плюс на першій парі нагрузки йдуть набагато менші ніж на 5-тій, а значить і шестерні довше ходять і вимоги до матеріалу менші.
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение leopolis » 05 мар 2016, 12:34

Але очевидно, що при "новій короткій" першій виникне потреба в інакшій другій і так далі вверх аж до останньої. Бо після динамічного і густого розгону переключення на другу буде попадати в вакуум - тобто по-правильному буде перебудувати весь ряд (а це нереально), за вийнятком можливо четвертої якщо вона пряма і п"ятої. Це для ун-ки. Хоча кажуть (я теми ун-ки ще не курив) що її модифікації ставили і на дизельні мінівени - можливо такий варіант був би і хорошим, якщо це так. Але тут може бути інший момент - що вона там агрегатувалась з якимось 2,5 турбо, а це знову-ж таки зовсім інша байда.
Лінк вище від прадвінутих німців перекладається по смислу так - при встановленні ТДі замість ТД машина швидше не поїде, а може навіть і навпаки - бо максимальний крутний на тді наступає на 500 обертів швидше від рідного тд. І тому щоб отримати більшу максималку, потрібно іншу швидкісну ГП і (або) більші колеса.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение RAMZES » 05 мар 2016, 21:42

Пари тюнінгові на стокову кпп з парою 29/7= 4,14 , я колись замовляв і ставив. На такій кпп майже рік відкатав, сама краща для тді. Але от один нюанс, навіть з такою парою, рідна кпп все рівно ху..ва. А от за понижені шестерні на юн-1, класна ідея, займусь цим питанням.
0669128590, viber 0932402500, Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1801
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 1,9 AFN(чіплваний 140),абс, .

Re: Коробка для лайнера

Сообщение Рыжий » 05 мар 2016, 21:54

leopolis
Я вот одного понять не могу, много написал, а все сводится к тому, что мотор который имеет 90 л/с и он дизель, не ездит как реактивный самолет ;;-))) ;;-))) Я тебе могу сказать, что мой ТДИ при 3000 обр. на 17 резине спокойно идет 100 км/ч и ГП 7/34 и это не предел. Так, как можно поменять 4 передачу и он спокойно пойдет от 108 до 110 км/ч. :co_ol: :JC_JC_goodpost: ::yaz-yk: ::yaz-yk: ::yaz-yk:
А самое главное, зачем сравнивать Шаран и наш любимый Т-3 у которых стоят совершенно разные КПП по передаточным числам? Я понимаю, что хочется наступить на педаль и чтобы машина улетела с места,так для этого поменяй мотор на бензиновый и поставь скоростную КПП или поменяй машину. А с этого момента начнется дискуссия о том,что мне нравится Т-3 и менять его не хочется или банально нет денег на покупку другой машины. А выложить деньги на покупку скоростной ГП деньги найдутся?????? Я когда то искал такое чудо,нашел и все :-) цена в 650 эвро меня сразу успокоила. Я думаю,что и сейчас она стоит не дешевле. Лично у меня есть вторая машинка и я иногда на ней отрываюсь по полной :ya_hoo_oo: :ya_hoo_oo: :ya_hoo_oo: :JC_JC_goodpost: Но самая любимая моя машина это Т-3 и пусть он медленный, но практика показывает,что он с пункта А в пункт Б ездит покруче некоторых очень дорогих тачек. :JC_JC_goodpost: :JC_JC_goodpost: :JC_JC_goodpost: :ya-za: :ya-za: :ya-za: :ya-za: :ya-za: ::yaz-yk: ::yaz-yk: ::yaz-yk: ::yaz-yk: ::yaz-yk: ::yaz-yk: :co_ol:
СТО по ФОРД,VW и не только. Ремонт ДВС,КПП и т.д. Сварка
тел067-408-69-59, 099-262-87-00
Аватар пользователя
Рыжий
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 2864
Зарегистрирован: 13 дек 2010, 00:29
Откуда: Киев, пгт. Пуща-Водица
Модель и год выпуска машины: Т-3 Синхро 1987
Тип двигателя и объем: AFN 1.9 TDІ

Re: Коробка для лайнера

Сообщение leshiy_40 » 05 мар 2016, 22:17

RAMZES писал(а): А от за понижені шестерні на юн-1, класна ідея, займусь цим питанням.


У мене ситуація наступна, маю дві КПП(одна розбираха) обидві чотирьох ступеневі. Букви на обох одинакові, але на одній і другі перші передачі одинакові, а ось на другій КПП 3 і 4 повишені(зовсім інші шестерні). Виходить у мене так 1 - по дворі, 2 - по селі, 3 -по місту, 4 -на трасу. По третій передачі їде від 30 до 80, по четвертій не тужиться при 100. На старому 1.6D обігнати когось було проблематично, зараз із 1-Y все стало веселіше.
Добавлю, на старому двигуні витрата пального по трасі складала 6,5л./100км. Із цим не заміряв.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: Коробка для лайнера

Сообщение ventyki » 05 мар 2016, 22:29

в Юри в Дрогобичі джокер білий був. там мотор 2.2 ТД стояв і коробка його рідна UN3 чи NG3
(не памятаю точно). наче непогана альтернатива має бути
Друг не той, що додому під руку привів, а той - що разом рачки приліз...

096-27-555-76 Роман
Аватар пользователя
ventyki

 
Сообщений: 518
Зарегистрирован: 30 мар 2013, 17:56
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 1987
Тип двигателя и объем: 1.9tdi+UN1

Re: Коробка для лайнера

Сообщение RAMZES » 05 мар 2016, 23:28

ventyki
На жовтому почтовику, це поперше. По друге нж-3. По третє пара на ній, так просто як в юн-1 не розвертається. І от із-за того що вона не розвертається, у нього порвало головну пару на нж-3. Мені переробка нж-3 обійшлася в 420$, а це того не вартує, бо навіть з 150сильним двигуном на ній важко іздити. Пара на ній стоіть 3,44 плюс до того довга 4-та, та я вже не кажу про 5-ту, я іі навіть і не включав... Самий кращий варіант зараз в розробці. Люба кпп від Ауді, та пара колісних редукторів. Два к-кти вже збираються, скоро випробування. Всіх зацікавлених запрошую прийняти участь у проекті, бо самому фінансово важко. Хто чим зможе, хай допоможе. Відповідно, на майбутнє буде забезпечений таким девайсом по його собівартості.
0669128590, viber 0932402500, Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1801
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 1,9 AFN(чіплваний 140),абс, .

Re: Коробка для лайнера

Сообщение vova123 » 05 мар 2016, 23:52

Я собі так бачу, якщо УН1 дати хорошу першу - то 90 коневому т3 воно буде, як маслом по грудях... на більше коней - не вкурсі, але мені 1з+УН1 хватає для швидкого обгону двох фур з повним бусом запакованим під відпочинок, чіво єщо хатєть? першу, тільки першу....
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение leopolis » 06 мар 2016, 00:06

Рыжий писал(а):leopolis
Я вот одного понять не могу, много написал, а все сводится к тому, что мотор который имеет 90 л/с и он дизель, не ездит как реактивный самолет ;;-))) ;;-))) Я тебе могу сказать, что мой ТДИ при 3000 обр. на 17 резине спокойно идет 100 км/ч и ГП 7/34 и это не предел. Так, как можно поменять 4 передачу и он спокойно пойдет от 108 до 110 км/ч. :co_ol: :JC_JC_goodpost: ::yaz-yk: ::yaz-yk: ::yaz-yk:
А самое главное, зачем сравнивать Шаран и наш любимый Т-3 у которых стоят совершенно разные КПП по передаточным числам?


Блін та я не про реактивний самальот, я про комфорт. Щоб дизель не ревів на 3500 при 100 км.год як це в є на рідній КП і рідному древньому JX було-б непогано досягнути 2400-2700 при 100 км.год. на ТДІ. JX так їхати не міг бо був відносно дохлий, а ТДІ може але як це зробити. Так їдуть зарашні великі буси, так їде шаран з 90 к.с тді. Це був би комфортний і економний режим для крейсерської швидкості. Але це не так просто - бо якщо поставити супершвидкісну пару або УН-ку з легкової машини, то тут виникне проблема неправильної першої і наступних "довгих" передач - вона стане нетяговою, як я зрозумів по розмовах з щасливими власниками УН-ок.
Рідна коробка - це або дуже короткі передачі дизельної і обмежена максималка (обмежена тим що крутити 4500 для 120 км.год можна але ненужна), або швидкісна бензинова яка теж некоректно (як виявилось) працює з тді-шкою.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение leopolis » 06 мар 2016, 00:09

vova123 писал(а):Я собі так бачу, якщо УН1 дати хорошу першу - то 90 коневому т3 воно буде, як маслом по грудях... на більше коней - не вкурсі, але мені 1з+УН1 хватає для швидкого обгону двох фур з повним бусом запакованим під відпочинок, чіво єщо хатєть? першу, тільки першу....


А скільки у тебе крутиться при 100 км.год?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение vova123 » 06 мар 2016, 00:25

leopolis писал(а):
vova123 писал(а):Я собі так бачу, якщо УН1 дати хорошу першу - то 90 коневому т3 воно буде, як маслом по грудях... на більше коней - не вкурсі, але мені 1з+УН1 хватає для швидкого обгону двох фур з повним бусом запакованим під відпочинок, чіво єщо хатєть? першу, тільки першу....


А скільки у тебе крутиться при 100 км.год?


щоб сказати точно - візьму жпс і ноутбук, тому що в мене була різниця на тахометрах від генератора і покази спідометра (рідного) від ЖПС відрізнялись на 10км/год, тобто ЖПС показував 100, а спідометр 110
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: Коробка для лайнера

Сообщение vova123 » 06 мар 2016, 00:32

leopolis писал(а):
Рыжий писал(а):leopolis
Я вот одного понять не могу, много написал, а все сводится к тому, что мотор который имеет 90 л/с и он дизель, не ездит как реактивный самолет ;;-))) ;;-))) Я тебе могу сказать, что мой ТДИ при 3000 обр. на 17 резине спокойно идет 100 км/ч и ГП 7/34 и это не предел. Так, как можно поменять 4 передачу и он спокойно пойдет от 108 до 110 км/ч. :co_ol: :JC_JC_goodpost: ::yaz-yk: ::yaz-yk: ::yaz-yk:
А самое главное, зачем сравнивать Шаран и наш любимый Т-3 у которых стоят совершенно разные КПП по передаточным числам?


Блін та я не про реактивний самальот, я про комфорт. Щоб дизель не ревів на 3500 при 100 км.год як це в є на рідній КП і рідному древньому JX було-б непогано досягнути 2400-2700 при 100 км.год. на ТДІ. JX так їхати не міг бо був відносно дохлий, а ТДІ може але як це зробити. Так їдуть зарашні великі буси, так їде шаран з 90 к.с тді. Це був би комфортний і економний режим для крейсерської швидкості. Але це не так просто - бо якщо поставити супершвидкісну пару або УН-ку з легкової машини, то тут виникне проблема неправильної першої і наступних "довгих" передач - вона стане нетяговою, як я зрозумів по розмовах з щасливими власниками УН-ок.
Рідна коробка - це або дуже короткі передачі дизельної і обмежена максималка (обмежена тим що крутити 4500 для 120 км.год можна але ненужна), або швидкісна бензинова яка теж некоректно (як виявилось) працює з тді-шкою.

ну а тут я можу поспорити, я тянув з Одеси причеп тентований, а всередині в ньому міні-трактор 600кг.... то я на по рівному спокійно їхав на 5-тій, пологі підйому навіть не переключав на 4, так що на рахунок тяговитості - то таке... хто хоче тягати - для того є грузові КПП... про переключання - тут все тоже відносно, залежить ж на яких ти обертах привик переключатись, я люблю втиснути педальку, бо дуже мені то подобається коли в т3 піднімає перед :) + дискомфорта між передачами в УН нема, є тільки довга перша
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

След.

Вернуться в Ходовая, коробка передач

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2