Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Все, что касается ходовой

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Lennon » 21 ноя 2014, 19:09

Вітаю!
Вирішив трохи підняти тему амортизаторів. Такоє дєло, в общєм :)

Після того, як поміняв аморти передні (правий був взагалі потік і заклинив, лівий ще так-сяк) - машинка стала набагато жорсткішою, та трохи менший дорожній просвіт спереду став. Поїздив я так трохи - і з часом (місяць-два) - їздити взагалі неможливо! Будь-яка нерівність - і здається, що й двері повідпадають. Хоча до цього була лєпота - я нарадувацця не міг, коли аморти "ковтали" всі оті бокаї, а ти лише трохи гойдався вверх-вниз :jn_pu_sk:
Зараз же - аж страшно їздити, скаче, немов бик скажений.
Бєда.
Заїхав на СТО-діагностику - показали ресурс лівого аморта 64%, правого - 28%! І це на другий місяць їзди (думаю, пробігу не більше тисячі).
Спробував взяти Монро Ван Магнум - один виявився жорсткішим за іншого, та і явно якийсь бракований. Хоча спробували їх приміряти - вони виявились ще коротшими за ту злощасну каябу! Тобто, якщо поставити - то положення майже повністю витягнуте, запас ходу - 1.5-2 см. Непорядок. Повернув ці монро одразу і забрав гроші назад.
Далі - цікавіше. Взяв один старий аморт щоб заміряти довжину штока. Виявилось, що це така ж каяба, і шток біля різьби трохи "сточений". figase
Тоді взагалі незрозуміло, як так. Наче б то потрібні "довші" аморти, щоб був запас ходу. Але ях їх підібрати? Чи можливо їх якось "неправильно" встановити, що воно себе так недобре поводить?
Якщо знову мінять аморти - то які поставить, щоб "навєрняка" (з умовою адекватної ціни, бо не Рокфєлєр же я :))
Я в замєшатєльствє. :wo_ol: Підкажіть, люди добрі )ua)
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение breakneck » 21 ноя 2014, 19:12

Lennon писал(а):Вітаю!
Заїхав на СТО-діагностику - показали ресурс лівого аморта 64%, правого - 28%!

а яким це приладом міряли?
Аватар пользователя
breakneck

 
Сообщений: 660
Зарегистрирован: 08 янв 2014, 13:14
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 1987 Transporter Syncro
Тип двигателя и объем: 1.9D 1Y

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Марк » 21 ноя 2014, 19:47

Дорожній просвіт від амортизаторів залежить не на багато більше, ніж від фази Місяця.
Тобі накосячив той, хто встановлював.
Последний раз редактировалось Марк 23 ноя 2014, 23:50, всего редактировалось 1 раз.
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Lennon » 23 ноя 2014, 23:29

Справа в тому, що окрім амортів мінялися одразу ще й сайлентблоки та опори верхні.
Можливо від цього залежить? У мене на ВАЗ2101 коли сайленти передні неправильно поміняли (затягували не під навантаженням, а "на вєсу" на підйомнику) - схожа тема була. Машина була гірше за табуретку.
Є якісь думки з цього приводу? Хто в темі? :dr_ink:
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Lennon » 23 ноя 2014, 23:30

breakneck писал(а):
Lennon писал(а):Вітаю!
Заїхав на СТО-діагностику - показали ресурс лівого аморта 64%, правого - 28%!

а яким це приладом міряли?


Є на деяких СТО стенди тестові. Там вимірюють люфт підшипників, ступінь зношеності амортів, ефективність "ручника" та букет інших параметрів.
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Мановар » 24 ноя 2014, 10:09

Lennon писал(а):ще й сайлентблоки та опори верхні.

отут і собака наша зарита :-)
дібілоїди на сто відпускали торсіони і не виміряли штангкем точну відстань від кінця бота натягу торсіона до гайки, а потім накрутили навмання жосткість підвіски
тепер тобі потрібно все самому виправляти
прокури ось ці дві теми viewtopic.php?f=28&t=1052&p=141053 і
viewtopic.php?f=28
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Mopo3 » 24 ноя 2014, 19:26

Мановар писал(а):
Lennon писал(а):ще й сайлентблоки та опори верхні.

отут і собака наша зарита :-)
дібілоїди на сто відпускали торсіони і не виміряли штангкем точну відстань від кінця бота натягу торсіона до гайки, а потім накрутили навмання жосткість підвіски
тепер тобі потрібно все самому виправляти
прокури ось ці дві теми viewtopic.php?f=28&t=1052&p=141053 і
viewtopic.php?f=28
Как ни печально,но на Т3 нет торсионов.
Аватар пользователя
Mopo3

 
Сообщений: 410
Зарегистрирован: 06 дек 2012, 01:08
Откуда: Харьков,Москалевка
Модель и год выпуска машины: Т3-"Желтый Растаман"
Тип двигателя и объем: 2,0 л(2Е)инжектор Январь 5.1

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Мановар » 24 ноя 2014, 21:40

бля, я провтикав, вибачте :-)
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Lennon » 25 ноя 2014, 00:06

То шо мені робить? :du_ma_et:
Які у кого є мислі по поводу? Торсіонів нема, ага. :)-(:
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Олег М » 25 ноя 2014, 11:00

Амортизаторы не поднимают авто, они сдерживают колебания пружины. Просто просели пружины, их надо менять.
Олег М

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 04 июл 2013, 23:00
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: VW T-5 2005
Тип двигателя и объем: AXA 2.0i

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Lennon » 25 ноя 2014, 12:51

Олег М писал(а):Амортизаторы не поднимают авто, они сдерживают колебания пружины. Просто просели пружины, их надо менять.

Так в том-то и дело, что пружины вроде как и в норме. Такое поведение началось сразу после замены амортов и опор с сайлентблоками :cry_ing:
Пружины-то за один день не просядут :-):
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение parno » 26 ноя 2014, 20:26

Lennon
пересмотреть шаровые - правильную установку, если всё гуд, то отпусти сайленблоки посади двоих спереди одинакового среднего веса и зажми сайлены, и будет тебе счастье! , а аморты на высоту не влияют,, - да и прушины не сдвигали с места? может неправильно поставили на место?
Все реки текут, и всё меняется...
Аватар пользователя
parno

 
Сообщений: 70
Зарегистрирован: 16 авг 2014, 23:17
Откуда: Центр
Модель и год выпуска машины: T4 2000
Тип двигателя и объем: 2.4 AJA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Lennon » 28 ноя 2014, 14:31

Спасибо, попробую.
В принципе, такая тема была, когда на "копейке" меняли сайленты - оказалось, что зажали их на весу, на подъемнике. Та еще табуретка получилась. :-(
Когда переделывали - зажимали при нагрузке (тоже на подъемнике, но под рычаг ставили упор и немного опускали машину, чтобы рычаг был в горизонтальном положении).
Похоже, что здесь та же проблема :du_ma_et:
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Sawa67 » 29 ноя 2014, 13:08

На Т3, если стоят родные верхние сайленты, то они работают как резиноподшипники и проварачиваются в рычаге на 360 градусов эти сайленты затягиваются без нагрузки и в любом положении. Если стоят нивовские сайленты--это другое дело--они работают на разрыв и их надо затягивать под нагрузкой.
Т3 1,9Д 1987г. двигатель 1Х.
Аватар пользователя
Sawa67

 
Сообщений: 644
Зарегистрирован: 13 сен 2011, 20:42
Откуда: Харьков.Салтовка.
Модель и год выпуска машины: Т3 1,9D 1Х 1987г.Caravelle GL.
Тип двигателя и объем: 1,9D 1X

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение leshiy_40 » 02 дек 2014, 18:23

Поставити машинку і відпустити всі сайлени. На ранок затягнути і проблема пропаде.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Andriy_123 » 02 дек 2014, 21:35

Lennon писал(а):Справа в тому, що окрім амортів мінялися одразу ще й сайлентблоки та опори верхні.

Амортизатори міняються без розборки підвіски. І після заміни нічого не повинно змінитись по висоті посадки. Причина в сайлентблоках / ексцентрикових шайбах (розвал) може бути.

Стосовно різної довжини: поставив Каябу, покатався 5000км, і змінив на Монро (зпереду, ззаду Каяба). У Каяби на ~2-2,5см довший шток від Монро = більший хід до відриву колес від землі. Каяба дуже жорсткі (спортивні), шток легко витягується рукою, трусить сильно, зате по нерівним грунтовим дорогам (ями, пагорби) можна їхати швидко і впевнено, бус не розхитує і не підлітає на трамплінах :co_ol:
Монро, навпаки, тугі, бус плавно розхитується, м"який хід підвіски, але на нерівних грунтових дорогах сильно розхитує (можна дістати бампером до землі і обірвати губу), трохи дав газу і передок на горбах підкидає з відривом колес від землі (з полиці на торпеді злітають всі дрібниці). Абсолютно неспортивні, для повільної їзди. Вибрав їх, жертвуючи виїздам на природу. Шток которотший, я на шток надів втулку ~1см, подовжив хід (гайки зверху складно було наживити).
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Lennon » 05 дек 2014, 18:43

Andriy_123 писал(а):
Lennon писал(а):Справа в тому, що окрім амортів мінялися одразу ще й сайлентблоки та опори верхні.

Амортизатори міняються без розборки підвіски. І після заміни нічого не повинно змінитись по висоті посадки. Причина в сайлентблоках / ексцентрикових шайбах (розвал) може бути.

Стосовно різної довжини: поставив Каябу, покатався 5000км, і змінив на Монро (зпереду, ззаду Каяба). У Каяби на ~2-2,5см довший шток від Монро = більший хід до відриву колес від землі. Каяба дуже жорсткі (спортивні), шток легко витягується рукою, трусить сильно, зате по нерівним грунтовим дорогам (ями, пагорби) можна їхати швидко і впевнено, бус не розхитує і не підлітає на трамплінах :co_ol:
Монро, навпаки, тугі, бус плавно розхитується, м"який хід підвіски, але на нерівних грунтових дорогах сильно розхитує (можна дістати бампером до землі і обірвати губу), трохи дав газу і передок на горбах підкидає з відривом колес від землі (з полиці на торпеді злітають всі дрібниці). Абсолютно неспортивні, для повільної їзди. Вибрав їх, жертвуючи виїздам на природу. Шток которотший, я на шток надів втулку ~1см, подовжив хід (гайки зверху складно було наживити).


Дякую за відповідь! :ko_re:sha:
Справа в тому, що до цього, виявляється, стояли такі ж каяби (445019). Бус був достатньо м’яким (хоча, мені ні з чим порівнювати було тоді).
Зараз - такі ж аморти стоять, тільки нові - то навпаки, дуже жорстко і, як ти кажеш, "підлітає" на трамплінах там, де раніше просто "пролітав", тільки трохи розгойдуючись.
Не думаю, що справа в розвалі - робив після заміни сайлентів, нічого не помінялось.

leshiy_40 писал(а):Поставити машинку і відпустити всі сайлени. На ранок затягнути і проблема пропаде.

Хм. Треба спробувати. Знати б іще, з якою силою вони повинні бути затиснуті. :du_ma_et: щось трохи сцикотно самому у підвіску лізти :ps_ih:

Такі справи...
:du_ma_et:
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Sawa67 » 06 дек 2014, 12:39

[quote="Lennon"]
Хм. Треба спробувати. Знати б іще, з якою силою вони повинні бути затиснуті. :du_ma_et: щось трохи сцикотно самому у підвіску лізти :ps_ih:

Верхние сайленты---кажется 4 или 4,5кг ,если неправ---поправьте. Секас со слизанной резьбой имел, теперь стараюсь всё затягивать по букварю, а сложного там ничего нет.
Т3 1,9Д 1987г. двигатель 1Х.
Аватар пользователя
Sawa67

 
Сообщений: 644
Зарегистрирован: 13 сен 2011, 20:42
Откуда: Харьков.Салтовка.
Модель и год выпуска машины: Т3 1,9D 1Х 1987г.Caravelle GL.
Тип двигателя и объем: 1,9D 1X

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Lennon » 08 дек 2014, 15:52

Попробую, как получится что - отпишусь что к чему :)
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: Амотризатори передні. Хождєніє по мукам

Сообщение Lennon » 06 мар 2015, 15:29

Друззя! Хотелось бы поднять тему снова.
Решил таки заменить "каябы" на что-то помягче.

Подскажите плз, по производителям, моделям... Что посоветуете?
Еще, оказывается, они разные есть под 14 и 16 размер колёс. Во как.

sos

И еще. Советуют бильштейн, но я слышал что газовые априори жестче масляных.
Есть ли смысл?

Монро Ван Магнум? Бильштейн? Сакс? Профитъ? Оптимал?
Ваше мнение, друззя. Заранее :dr_ink: благодарен. :uch_tiv:
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

След.

Вернуться в Ходовая, коробка передач

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4