Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik
Lennon писал(а):Вітаю!
Заїхав на СТО-діагностику - показали ресурс лівого аморта 64%, правого - 28%!
breakneck писал(а):Lennon писал(а):Вітаю!
Заїхав на СТО-діагностику - показали ресурс лівого аморта 64%, правого - 28%!
а яким це приладом міряли?
Lennon писал(а):ще й сайлентблоки та опори верхні.
Как ни печально,но на Т3 нет торсионов.Мановар писал(а):Lennon писал(а):ще й сайлентблоки та опори верхні.
отут і собака наша зарита
дібілоїди на сто відпускали торсіони і не виміряли штангкем точну відстань від кінця бота натягу торсіона до гайки, а потім накрутили навмання жосткість підвіски
тепер тобі потрібно все самому виправляти
прокури ось ці дві теми viewtopic.php?f=28&t=1052&p=141053 і
viewtopic.php?f=28
Олег М писал(а):Амортизаторы не поднимают авто, они сдерживают колебания пружины. Просто просели пружины, их надо менять.
Lennon писал(а):Справа в тому, що окрім амортів мінялися одразу ще й сайлентблоки та опори верхні.
Andriy_123 писал(а):Lennon писал(а):Справа в тому, що окрім амортів мінялися одразу ще й сайлентблоки та опори верхні.
Амортизатори міняються без розборки підвіски. І після заміни нічого не повинно змінитись по висоті посадки. Причина в сайлентблоках / ексцентрикових шайбах (розвал) може бути.
Стосовно різної довжини: поставив Каябу, покатався 5000км, і змінив на Монро (зпереду, ззаду Каяба). У Каяби на ~2-2,5см довший шток від Монро = більший хід до відриву колес від землі. Каяба дуже жорсткі (спортивні), шток легко витягується рукою, трусить сильно, зате по нерівним грунтовим дорогам (ями, пагорби) можна їхати швидко і впевнено, бус не розхитує і не підлітає на трамплінах
Монро, навпаки, тугі, бус плавно розхитується, м"який хід підвіски, але на нерівних грунтових дорогах сильно розхитує (можна дістати бампером до землі і обірвати губу), трохи дав газу і передок на горбах підкидає з відривом колес від землі (з полиці на торпеді злітають всі дрібниці). Абсолютно неспортивні, для повільної їзди. Вибрав їх, жертвуючи виїздам на природу. Шток которотший, я на шток надів втулку ~1см, подовжив хід (гайки зверху складно було наживити).
leshiy_40 писал(а):Поставити машинку і відпустити всі сайлени. На ранок затягнути і проблема пропаде.
Вернуться в Ходовая, коробка передач
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 10