Re: Блокировка дифференциала на Т3
Добавлено: 04 окт 2013, 19:31
lexussiemess
поставити можна і в домашніх умовах. знімаєш коробку, зливаєш масло, знімаєш перехідну плиту, знімаєш стопор первинного валуЮ потім і сам вал. знімаєш фланці, відкручуєш алюмінієві чашки, дістаєш діференціальну коробку. відкручуєш планетурку, за допомогою клинця і молотка акуратно збиваєш цю шестерню.
Береш присланий мною самоблок. диференціал, ставиш без перекосу на нього шестерню, та акуратно болтами затягуєш і тим самим ставиш її на місце. потім (!!!) просовуєш крізь прислані мною в комплекті болти, присану мною проволочку. вона служить в ролі стопора щоб болти не відрутилися. у таких редукторів підвишена вібрація.
збираєш у зворотній послідовності, але прикручуєш коробку до мотору вже міцніше ніж раніше. через 500 км після встановлення перевірити обов"язково чи не відкрутилися болти кріплення коробки до мотора ніби все.
поставити можна і в домашніх умовах. знімаєш коробку, зливаєш масло, знімаєш перехідну плиту, знімаєш стопор первинного валуЮ потім і сам вал. знімаєш фланці, відкручуєш алюмінієві чашки, дістаєш діференціальну коробку. відкручуєш планетурку, за допомогою клинця і молотка акуратно збиваєш цю шестерню.
Береш присланий мною самоблок. диференціал, ставиш без перекосу на нього шестерню, та акуратно болтами затягуєш і тим самим ставиш її на місце. потім (!!!) просовуєш крізь прислані мною в комплекті болти, присану мною проволочку. вона служить в ролі стопора щоб болти не відрутилися. у таких редукторів підвишена вібрація.
збираєш у зворотній послідовності, але прикручуєш коробку до мотору вже міцніше ніж раніше. через 500 км після встановлення перевірити обов"язково чи не відкрутилися болти кріплення коробки до мотора ніби все.