Питання до спеців

Неисправности, проблемы и ремонт двигателей на Т-3 / Т-2

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Питання до спеців

Сообщение lexussiemess » 03 фев 2014, 18:57

Двигун 1.6Д простий сьогодні загнав до майстра машину по причині поганої заводки по факту самого ремонту не буду вдаватись в дрібниці питання вот в чому при закручуванні форсунки тріснуло гніздо з різьбою і відвалилось 2 форсунка від ТНВД. шо робить майстер нарізае рвзьбу в цьому посадочному місці докінця і ставить ремонтний корпус форсунки. такий ремонт це надійний чи тільки тимчасовий і чи невирве форсунку взагалі звідтам, шо мені зараз робити. чи можна взаглі не переживати за це?????? якщо трібне фото можу вечером зробити
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 458
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Питання до спеців

Сообщение dimentiys1990 » 03 фев 2014, 19:06

Форсунку може не вирве но ремонт тимчасовий
А аргоном заварить там можно?
Фото давай
dimentiys1990

 
Сообщений: 301
Зарегистрирован: 10 мар 2013, 23:37
Откуда: Буча (Киевская обл)
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6d

Re: Питання до спеців

Сообщение ventyki » 03 фев 2014, 20:55

було схоже, але на 2-х.
аргонною зваркою + нарізка різьби = хороший варіант! :ya-za:
але трошки коштує (мені казали від 100-200 грн за 1-не гніздо).

купив іншу головку))
Друг не той, що додому під руку привів, а той - що разом рачки приліз...

096-27-555-76 Роман
Аватар пользователя
ventyki

 
Сообщений: 518
Зарегистрирован: 30 мар 2013, 17:56
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 1987
Тип двигателя и объем: 1.9tdi+UN1

Re: Питання до спеців

Сообщение dimentiys1990 » 03 фев 2014, 21:15

А я купил голову вареную в 2 гнездах аргоном до меня ездили год и я уже 4 месяца (7000 км)
Когда вкручивал форсунки они так туго ишли что думал на месте сварки лопнет повезло не лопнуло :-):
теперь боюсь их откручивать
Так что купи лучше НОВУЮ голову :men:
dimentiys1990

 
Сообщений: 301
Зарегистрирован: 10 мар 2013, 23:37
Откуда: Буча (Киевская обл)
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6d

Re: Питання до спеців

Сообщение lexussiemess » 03 фев 2014, 21:51

фото зробив мотор працюе відмінно протечок немае принаймі зараз завтра зранку буде видно як заведеться
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 458
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Питання до спеців

Сообщение lexussiemess » 03 фев 2014, 21:53

мотор куплений тут голова знімалась і провірялась вона видно було в польщі зробленна но точно не тут бо стан відміний притензій нема заміна головки відпадае вже тільки ремонт якщо такий обовязковий або можна і так кататись а при нагоді заварити
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 458
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Питання до спеців

Сообщение Витя » 03 фев 2014, 21:58

фото зробив мотор працюе відмінно протечок немае принаймі зараз завтра зранку буде видно як заведеться

катайся)
и не забивай дурным голову :du_ma_et:
Под самым красивым хвостом павлина скрывается самая обычная куриная жопа. Так что меньше пафоса, господа.
Аватар пользователя
Витя
СволАчЪ)
 
Сообщений: 3138
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 16:48
Откуда: Киев

Re: Питання до спеців

Сообщение dimentiys1990 » 03 фев 2014, 22:08

Витя писал(а):
фото зробив мотор працюе відмінно протечок немае принаймі зараз завтра зранку буде видно як заведеться

катайся)
и не забивай дурным голову :du_ma_et:

а не вирве з гнезд? :du_ma_et:
dimentiys1990

 
Сообщений: 301
Зарегистрирован: 10 мар 2013, 23:37
Откуда: Буча (Киевская обл)
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6d

Re: Питання до спеців

Сообщение Витя » 03 фев 2014, 22:12

нет)
Под самым красивым хвостом павлина скрывается самая обычная куриная жопа. Так что меньше пафоса, господа.
Аватар пользователя
Витя
СволАчЪ)
 
Сообщений: 3138
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 16:48
Откуда: Киев

Re: Питання до спеців

Сообщение Витя » 03 фев 2014, 22:15

оп-па)
а форсунка, судя по фотке, кажись не на своем месте
на сколько она выше своего родного места стоит?
меня интересует как сейчас происходит распыл топлива
Под самым красивым хвостом павлина скрывается самая обычная куриная жопа. Так что меньше пафоса, господа.
Аватар пользователя
Витя
СволАчЪ)
 
Сообщений: 3138
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 16:48
Откуда: Киев

Re: Питання до спеців

Сообщение lexussiemess » 04 фев 2014, 00:20

форсунка с тоїть так же само як і мае стояти просто мечеком дорізана різьба в головці якщо комусь цікаво можу детальніше процес описати ... сам корпус форсунки з повною різьбою його називають ремонтним ...
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 458
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Питання до спеців

Сообщение Витя » 04 фев 2014, 00:25

меня интересует глубина посадки
Под самым красивым хвостом павлина скрывается самая обычная куриная жопа. Так что меньше пафоса, господа.
Аватар пользователя
Витя
СволАчЪ)
 
Сообщений: 3138
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 16:48
Откуда: Киев

Re: Питання до спеців

Сообщение lexussiemess » 04 фев 2014, 00:27

Витя писал(а):меня интересует глубина посадки

нічого не змінилась різьба нарізалась до прижимної шайби і все
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 458
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Питання до спеців

Сообщение evrobus » 04 фев 2014, 08:52

lexussiemess писал(а): при закручуванні форсунки

Таке буває рідко.Краще було заварити аргоном зі зняттям ГБЦ.А так їздь собі ,все одно вже як буде так буде.Час покаже.
ЗАПЧАСТИ НОВЫЕ,БУшные,КУЗОВНЫЕ РЕМОНТ ФВ Т2,Т3,Т4,Т5,ЛТ и разной мелочи
+380955005427 +380678726119 т/ф+380445029272 г.Вишневый(Киев) ул.Киевская,10
Петрович это тоже я
evrobus

 
Сообщений: 2418
Зарегистрирован: 13 авг 2009, 00:50
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: T3 2шт Т3syncro2шт Т4 4шт Т5
Тип двигателя и объем: от1,6 до3,7

Re: Питання до спеців

Сообщение lexussiemess » 04 фев 2014, 14:44

дякую за консультацію значить покищо катаюсь так а при нагоді заварити всеріно требабуде )))
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 458
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Питання до спеців

Сообщение Figyra » 04 фев 2014, 22:26

Була подібна проблема, років з два їздив без проблем. Зробив ремонт двигуна і заодно заварив аргоном.Після ремонту проїхав близько 2000км., двигун заклинило по причині випадіння сідел клапанів в тому циліндрі що варилась головка! Робіть висновки.
Figyra

 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 01 дек 2013, 17:47
Модель и год выпуска машины: vw caravelle 1.6d 1986р
Тип двигателя и объем: jx1600

Re: Питання до спеців

Сообщение lexussiemess » 04 фев 2014, 22:37

може бути але як могло випасти слідло якшо воно прижимаеться до блока
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 458
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Питання до спеців

Сообщение Romanoproddi » 05 фев 2014, 08:56

від нагріву натяг металу зменшився і все.
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: Питання до спеців

Сообщение vit » 23 авг 2014, 18:33

dimentiys1990 писал(а):Фото давай

які ще варіанти крім аргону?
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Питання до спеців

Сообщение vit » 23 авг 2014, 18:38

lexussiemess писал(а):форсунка с тоїть так же само як і мае стояти просто мечеком дорізана різьба в головці якщо комусь цікаво можу детальніше процес описати ... сам корпус форсунки з повною різьбою його називають ремонтним ...

розпиши якщо памятаєш :uch_tiv:
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

След.

Вернуться в Двигатели

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8

cron