болты для 1.6 td

Неисправности, проблемы и ремонт двигателей на Т-3 / Т-2

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Re: болты для 1.6 td

Сообщение kudrik » 07 мар 2017, 13:45

Andriy_123 писал(а):....Кудрик, а какие вы ставите?.....


Разные. В том числе и те, что многим не нравятся. И хорошие немецкие Б/у тоже идут....
Только беру в одном и том-же магазине, лет уже 20-25 подряд.
Ищите магазин , где "скуплЯются" мотористы по VAG моторам. Это единственная маленькая подстраховка - от покупки сильно плохих деталей.
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: болты для 1.6 td

Сообщение Klaviat » 07 мар 2017, 13:57

По всему видать - оригинал спасет ситуацию 100%
Не учите жить - помогите материально.
09616811ЧЧ если что..
Аватар пользователя
Klaviat

 
Сообщений: 1640
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 16:46
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 2001-2002
Тип двигателя и объем: AJT

Re: болты для 1.6 td

Сообщение leopolis » 07 мар 2017, 17:05

Я не моторист, хоч мотори буває кручу. Але читаю "прадвінутих", і чомусь ніколи не чув і не читав про один момент, який на мою думку є дуже важливий, але про який чомусь ніколи і ніхто. Може для них це аксіома.
Це як затягувати болти головки (та й інші), точніше, чим затягувати.
Динамометричний ключ на сьогодні не є дефіцитом. пішов та й купив. Переважно це пружина з тріщоткою, яка спрацьовує на виставленому зусиллі, потім, як просить ваг, дотяжка на градуси (плечем - або по точному кутоміру, або по сторонах світу чи стінах гаража спрощений варіант, але це не суть). І тут є один момент.
Є старі радянські, або нові дуже дорогі динамометри з "індикатором годинникового типу". Правильно - на мою думку - затягувати ТІЛЬКИ ТАКИМ ключем.
Поганий болт не тримає правильного зусилля затяжки, ламається або ще гірше - пливе. І затягуючи тріщоткою, і дотягуючи потім "трубою" на градуси - ти ніколи не відчуєш коли болт починає плисти. А на "годинниковому" індикаторі це відразу видно - по мірі гарної затяжки плавно зростає зусилля затяжки - ти рукою цього не відчуєш, але побачиш на стрілці. Або ти дотягуєш - а зусилля перестає зростати - стрілка перестає відхилятись, значить, болт почав витягуватись.
І я б навіть правильний динамометр поставив на перше місце перед правильним болтом. Бо маючи його - можна впевнено закрутити ще живий оригінал, або відбракувати "лєві" нові болти. Причому відбракувати не по зовнішньому вигляду чи перевернутій шайбі, а по більш важливим параметрам.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: болты для 1.6 td

Сообщение Klaviat » 07 мар 2017, 17:35

Це стосуєтся не тільки болтів. Свічки запалювання\накалу (як приклад) теж мають свій момент затяжки (ну може хто і не знав) і не одноразово чув що або свічка тріснула чи обійшлась.. а на запитання "як закрутили?" - "а шо її там закручувати!?!?!"
Всі свічки які були закручені через динамометричний ключ потім працюють і викручуються без хвилюваннь і не частинами.
Не учите жить - помогите материально.
09616811ЧЧ если что..
Аватар пользователя
Klaviat

 
Сообщений: 1640
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 16:46
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 2001-2002
Тип двигателя и объем: AJT

Re: болты для 1.6 td

Сообщение leopolis » 07 мар 2017, 17:40

Йдеться не про користь ДК, а про його тип.
Свічки чи колесні гайки з болтами можна крутити і динамометричним з "тріщоткою". А болти головки, шатунів і інші - тільки індикатором з візуалізацією зусилля.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: болты для 1.6 td

Сообщение leopolis » 07 мар 2017, 17:49

Я до речі, коли доводиться сезонно витрачати гроші на шиномонтаж - стаю сумний і вредний. І вимагаю від спеціалістів закручувати мені колеса динамометричним ключем. Це - правильно і важливо. При слабо закрученому колесі воно відлетить і зіб"є бабусю на тротуарі, а при засильно (а це запросто коли пневмоінструментом) - я не зможу його відкрутити вночі зимою в полі коли проколю.
Причому на прадвінутих шиномонтажах типу нашої Шипшини, вони ніяких питань не задають, а відразу біжать по динамометр.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: болты для 1.6 td

Сообщение Klaviat » 07 мар 2017, 17:50

leopolis писал(а):Йдеться не про користь ДК, а про його тип.
Свічки чи колесні гайки з болтами можна крутити і динамометричним з "тріщоткою". А болти головки, шатунів і інші - тільки індикатором з візуалізацією зусилля.

Я наголошував бы саме на користі і обовязковому вмінню нам користуватись.
Мені хоч дай пензлі та фарбу - "картини маслом" не вийде :nez-nayu:
Не учите жить - помогите материально.
09616811ЧЧ если что..
Аватар пользователя
Klaviat

 
Сообщений: 1640
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 16:46
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 2001-2002
Тип двигателя и объем: AJT

Re: болты для 1.6 td

Сообщение Zogras » 07 мар 2017, 20:18

leopolis писал(а):Я до речі, коли доводиться сезонно витрачати гроші на шиномонтаж - стаю сумний і вредний. І вимагаю від спеціалістів закручувати мені колеса динамометричним ключем. Це - правильно і важливо. При слабо закрученому колесі воно відлетить і зіб"є бабусю на тротуарі, а при засильно (а це запросто коли пневмоінструментом) - я не зможу його відкрутити вночі зимою в полі коли проколю.
Причому на прадвінутих шиномонтажах типу нашої Шипшини, вони ніяких питань не задають, а відразу біжать по динамометр.

И какой момент?
Zogras

 
Сообщений: 277
Зарегистрирован: 22 июл 2013, 14:31
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D

Re: болты для 1.6 td

Сообщение leopolis » 08 мар 2017, 12:11

На поширені автомобілі дані затяжки колісних болтів є в а) інструкції авто б) сервісних програмах в)в великій таблиці на стіні шиномонтажу.
Можна досить точно затягнути і без динамометра. Потрібно знати свою вагу і вибрати правильну довжину важеля.
Я для Т3 закручую приблизно моментом 180-200 Нм. Це напевно трошки в плюсі, але це мій вибір.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: болты для 1.6 td

Сообщение Zogras » 08 мар 2017, 13:14

leopolis писал(а):На поширені автомобілі дані затяжки колісних болтів є в а) інструкції авто б) сервісних програмах в)в великій таблиці на стіні шиномонтажу.
Можна досить точно затягнути і без динамометра. Потрібно знати свою вагу і вибрати правильну довжину важеля.
Я для Т3 закручую приблизно моментом 180-200 Нм. Це напевно трошки в плюсі, але це мій вибір.

Интересно, динамометрические ключи на шиномонтажах проходят поверку раз в год?
Zogras

 
Сообщений: 277
Зарегистрирован: 22 июл 2013, 14:31
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D

Re: болты для 1.6 td

Сообщение leopolis » 08 мар 2017, 13:35

Думаю що не проходять. І свої ключі я теж ніколи не повіряв. Але я маньяк - і без ключа вивертаю любу різьбу, бо маю страх "недотяжки". Коли щось закручую без динамометричного - то думаю - ще трошки, ще чуть-чуть... І бздиньк - півдня дурної роботи.
З ключом же накину пару поділок на "змученість пружини" - і ніколи нічого не зверну. Хоч якесь обмеження тупої сили.
А на шиномонтажі рахіт з розйоханим пневмогайковертом теж може зробити твоє життя яскравим.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: болты для 1.6 td

Сообщение Andriy_123 » 08 мар 2017, 13:37

Кудрік, а фото оригіналу є? Вони ж теж різних виробників бувають, як шатуни.

Дин. ключ - це була одна з перших спеціалізованих покупок на авто, а потім пішли мікрометри, глибиноміри, приспособи, зйомники і т.д.
Такий на 150Н*м (15кгс/м), хоча краще мати на 250Н*м

Згадав, що коли довертав болти ГБЦ, то частина доверталась з страшенним скрежетом, а частина доверталась надто легко.
280189404_2_644x461_prodam-dinamometricheskiy-klyuch-sssr-fotografii.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: болты для 1.6 td

Сообщение leopolis » 08 мар 2017, 14:00

Так ти довертай на градуси, але теж динамометром. Щоб бачити під час довороту стрілку. По мірі дотяжки зусилля повинно завжди зростати! Якщо стрілка зупинила свій рух,або почала показувати зменшення зусилля - болт викидати.
Якщо зусилля дотяжки виходить за межі індикатора - теж можна дати раду. Зробити продовжувач - але не трубу до ручки, а навпаки, динамометричний ключ має бути продовженням ключа який затягує. Цифри на індикаторі при цьому неважливі (ти ж дотягуєш на кут), важливо тільки контролювати постійне зростання моменту затяжки.
Ти любиш експерименти - візьми якийсь будівельний болт і зруйнуй його затягуючи динамометричним ключем. Побачиш як це відбувається на індикаторі.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Пред.

Вернуться в Двигатели

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8