Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik
Андрюханыч писал(а): (пісок, листя, волосся, пір"я)...
кацык писал(а):Андрюханыч писал(а): (пісок, листя, волосся, пір"я)...
то ще фігня, дохла миша і 2 кукурузних качани... отакої (це все у 2 різних баках)
Тоже интересно- а может ТНВД не дает лостаточно топлива?adseipsum писал(а): заметил, что когда топливо подходит к красной зоне - двигатель работает явно жестче. У самого атм видать тоже лягушки квакают, т.к. через обратку не идёт топливо.
Kobzar писал(а):* В бакі постійно вакуум. При інтенсивній їзді, не доходить паливо до насосу. Знімаю трубку на насосі, чутно «чвак».
**Відключення бачків розвоздушення баку нічого не поміняло. Пробував зливати соляру, з подаючого штуцера: біжить добре, але при постукуванню по відстійнику бака (знизу) перестає бігти, наче там клапан якийсь.
Андрюханыч писал(а):Аналогічна ситуація в товариша на Т3: зняли бак, вимили все гі..но (пісок, листя, волосся, пір"я)... Вся ція грязюка набивається на сеточку топливопремника и тормозить подачу...
Найгірше, коли їздиш, а солярки в баку мало - це все болото затягуе в топливопровод... Проблема поширена, тому на всіх знайомих СТО рекомендують, щоб бак був заповнений не менше ніж на 1/4 паливом, тоді все норм. Особливо - на дизелях!!!
Kobzar писал(а):Все правильно. Штуцера наружные металлические. Но внутри от них идет пластиковые трубки большего диаметра.
Kobzar писал(а):чистки бака.
leshiy_40 писал(а):Kobzar писал(а):чистки бака.
Не впевнений, що така процедура Вам іще згодиться.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 10