Страница 1 из 1

Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 15 окт 2012, 23:22
Volodumur
Доброго вечора :-): . :hi_hi_hi: Недавно став господарем дизельного авто(1,6 дизель,напевно CS) і маю таку проблему.На холодно машина заводиться з третього-пятого разу.При спостереженні видно,що коли глушиш двигун,то в паливному шлангу(той що йде від фільтру до насосу) з"являється повітря(бульбашки),вони йдуть з насосу. Коли мотор гарячий,заводиться з першого разу.Підкажіть будь-ласка в чому може бути проблема,що робити?Буду вдячний за допомогу :ny_tik:

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 15 окт 2012, 23:49
Мановар
по-перше перевірити, а може й замінити хомути на шлангах і біля фільтра і біля насоса...
але якщо бульбашки ідуть від насоса то можливо підсос там... на валі газу...

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 16 окт 2012, 12:22
Volodumur
Мановар писал(а):по-перше перевірити, а може й замінити хомути на шлангах і біля фільтра і біля насоса...
але якщо бульбашки ідуть від насоса то можливо підсос там... на валі газу...

На валі газу сухо,хомути всі добре затягнуті. Що ще може бути?

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 16 окт 2012, 13:06
vizit-3
Затянутый хомут еще не означает, что шланг плотно охватывает штуцер. Проверь еще раз. Возможно нарушено уплотнительное кольцо на топливном фильтре.

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 16 окт 2012, 14:40
Volodumur
vizit-3 писал(а):Затянутый хомут еще не означает, что шланг плотно охватывает штуцер. Проверь еще раз. Возможно нарушено уплотнительное кольцо на топливном фильтре.

дякую за поради,буду дивитись:).

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 16 окт 2012, 15:09
Виктор С
vizit-3 писал(а):Затянутый хомут еще не означает, что шланг плотно охватывает штуцер. Проверь еще раз. Возможно нарушено уплотнительное кольцо на топливном фильтре.

И не на каждій патрубок он нужен. Сам поставил прозрачную трубку., и налазит в натяг, ну хомут для верности. Сосало как положено , что я только неделал. На днях опять запара - сосет, выкинул хомуты, натянул хорошо и красота , пузырьков нет.

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 18 окт 2012, 10:01
vovat2
Volodumur писал(а):Доброго вечора :-): . :hi_hi_hi: Недавно став господарем дизельного авто(1,6 дизель,напевно CS) і маю таку проблему.На холодно машина заводиться з третього-пятого разу.При спостереженні видно,що коли глушиш двигун,то в паливному шлангу(той що йде від фільтру до насосу) з"являється повітря(бульбашки),вони йдуть з насосу. Коли мотор гарячий,заводиться з першого разу.Підкажіть будь-ласка в чому може бути проблема,що робити?Буду вдячний за допомогу :ny_tik:

В автомагазинах є клапанці (12гр) і проблеми нема

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 18 окт 2012, 21:37
vizit-3
vovat2 писал(а):В автомагазинах є клапанці (12гр) і проблеми нема

Как раз от этого проблемы и появляются. :de_vil: У нас клапан- тот который стоит на ТНВД. И он ДОЛЖЕН работать правильно- держать топливо во всех направлениях. Все дополнительные обратные клапаны временно предотвратят(возможно) стекание топлива на определенном участке, но не уберут причину трабла. Это все равно, что в дырявый резиновый сапог засунуть полиэтиленовый пакет, чтобы ноги не промокали и ходить в нем пару-тройку лет не снимая.
ТС- "зри в корень!" Там, где у тебя попадает воздух в топливопровод у тебя будет шипеть воздух, если ты подашь его под давлением со стороны насоса(или сначала помокреет)

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 29 окт 2012, 09:43
Volodumur
Коротше бульки поборено+встановлено ось-такий девайсик
Фото0260.jpg
,нічого не змінилось.Також виявлено що кут вприску стоїть не правильно,також одна свічка накалу не працює,також нема реакції на підсос.Буду виправляти.
Хочу зробити все правильно і основатєльно:під заміну піде розпилювачі 4шт,свічі накалу 4 шт.Також насос перевірю на стенді(маю ще один запасний),ну і відрегулюю кут вприску.
Може ще щось порадите?

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 29 окт 2012, 10:37
кацык
Volodumur писал(а):Також виявлено що кут вприску стоїть не правильно,також одна свічка накалу не працює,також нема реакції на підсос.Буду виправляти.

оце вже правильний підхід до справи! нормальний дизель з відрегульованим запаленням та нормальними форсунками повинен працювати і без підсоса.

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 21:46
Volodumur
Коротше поміняв я свічки накалу шайби і розпилювачі. Заводиться з півоберту(навіть вчора вночі при -4),але трясе нею страшно. Якщо трошки підгазувати (тримати ногу на педалі),трясти перестає,але чути легенькі хлопки з вихлопної трути. В чому може бути причина цих хлопків? Насос ще не ремонтував,підсос також не працює.

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 21:57
Мановар
Volodumur писал(а):підсос також не працює.

на дизелях це не підсос, а кут випередження вприску...
саме він допоможе машині завестися краще і без троїння. Якщо це не допоможе, тоді тнвд потрібно на стенді перевірити

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 22:39
Volodumur
Мановар писал(а):
Volodumur писал(а):підсос також не працює.

на дизелях це не підсос, а кут випередження вприску...
саме він допоможе машині завестися краще і без троїння. Якщо це не допоможе, тоді тнвд потрібно на стенді перевірити

Re: Повітря в паливному шлангу.

СообщениеДобавлено: 17 ноя 2012, 15:14
Volodumur
Мановар писал(а):
Volodumur писал(а):підсос також не працює.

на дизелях це не підсос, а кут випередження вприску...
саме він допоможе машині завестися краще і без троїння. Якщо це не допоможе, тоді тнвд потрібно на стенді перевірити

та я знаю,просто називаю його як в народі кажуть:). У мене зараз кут запалювання 12,а має бути 16,а при витягнутому "підсосі" 20 правильно? А що нарахунок хлопків,в кого які думки?