Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik
Мановар писал(а):по-перше перевірити, а може й замінити хомути на шлангах і біля фільтра і біля насоса...
але якщо бульбашки ідуть від насоса то можливо підсос там... на валі газу...
vizit-3 писал(а):Затянутый хомут еще не означает, что шланг плотно охватывает штуцер. Проверь еще раз. Возможно нарушено уплотнительное кольцо на топливном фильтре.
vizit-3 писал(а):Затянутый хомут еще не означает, что шланг плотно охватывает штуцер. Проверь еще раз. Возможно нарушено уплотнительное кольцо на топливном фильтре.
Volodumur писал(а):Доброго вечора . Недавно став господарем дизельного авто(1,6 дизель,напевно CS) і маю таку проблему.На холодно машина заводиться з третього-пятого разу.При спостереженні видно,що коли глушиш двигун,то в паливному шлангу(той що йде від фільтру до насосу) з"являється повітря(бульбашки),вони йдуть з насосу. Коли мотор гарячий,заводиться з першого разу.Підкажіть будь-ласка в чому може бути проблема,що робити?Буду вдячний за допомогу
vovat2 писал(а):В автомагазинах є клапанці (12гр) і проблеми нема
Volodumur писал(а):Також виявлено що кут вприску стоїть не правильно,також одна свічка накалу не працює,також нема реакції на підсос.Буду виправляти.
Volodumur писал(а):підсос також не працює.
Мановар писал(а):Volodumur писал(а):підсос також не працює.
на дизелях це не підсос, а кут випередження вприску...
саме він допоможе машині завестися краще і без троїння. Якщо це не допоможе, тоді тнвд потрібно на стенді перевірити
Мановар писал(а):Volodumur писал(а):підсос також не працює.
на дизелях це не підсос, а кут випередження вприску...
саме він допоможе машині завестися краще і без троїння. Якщо це не допоможе, тоді тнвд потрібно на стенді перевірити
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5