Вчора виставляв момент вприскування на 1,6JX. Нічого складного.
Виточили короткий перехідник, виявилось потрібен довгий, відкрутив 1 трубку з ТНВД.
Тепер по куту вприску для 1,6ТД JX
В книжці вказано тільки для атмосферника 0,78-0,88мм, в мене було 1,12мм, виставив 0,9мм
Але однозначних даних по налаштуванню я не знайшов.
1. Тут вказано - 1.6тд JX Т-3 (79-90) - 0.90мм
viewtopic.php?f=37&t=2722. В описі під відео - Engine MF (1.6l turbo) 1.00 +/- 0.02 mm
The Bentley service manuals list the following "official" settings:
Early Chassis: (1977-1983)
1.5l non-turbo 1977-1980 0.88 +/- 0.05 mm
1.5l non-turbo 1980 with yellow dot 1.15 +/- 0.05 mm
1.6l non-turbo 1981, 1982, and 1983 pickup 0.88 +/- 0.05 mm
1.6l non-turbo 1983 Rabbit and Jetta 0.95 +/- 0.05 mm
1.6l non-turbo 1983 Vanagon 0.90 +/- 0.05 mm
1.6l tubo diesel (1982-1983) 1.00 +/- 0.05 mm
MK2 / A2 chassis: (1985-1992):
Engine ME (1.6l non-turbo) 1985 0.95 +/- 0.02 mm
Engine ME (1.6l non-turbo) 1986 and up 0.90 +/- 0.02 mm
Engine MF (1.6l turbo) 1.00 +/- 0.02 mm
Engine 1V (ECO diesel) 1.00 +/- 0.02 mm
MK3 / A3 chassis (1993-1997):
Engine AAZ (1.9l turbo) 0.80 +/- 0.02 mm
Many performance tuners use the following:
- non-turbo pumps: 0.95mm to 1.00 mm (0.037" - 0.039")
- turbo pumps: 1.00mm to 1.05mm (0.039" - 0.041")
http://vincewaldon.com/index.php?option ... &Itemid=283. заводське налаштування 0,9мм, але 1мм краще - Pump timing "factory setting is 0.9mm of lift at TDC although it is generally regarded that 1mm of lift is best for performance, cold starting, fuel economy and lower" "EGT's.
http://www.brick-yard.co.uk/forum/the-d ... 33228.html http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=422043
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.