Страница 10 из 13
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
28 окт 2015, 23:46
kudrik
Схема підключення Пассат 1,9 ТД з датчиками на насосі
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
29 окт 2015, 07:20
leshiy_40
kudrik А звідки вся схема???(цього мало)
Цікавий випадок, мотор не турбований а дроти є.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
29 окт 2015, 08:51
kudrik
Схема з Ельзи (або з мануалу на Пасат).
Ці дроти (і датчик / клапан) - немає значення турбо або НЕ турбо мотор.
НЕ БУДЕ цей насос ніколи нормально працювати (на випередження впорскування), без блоку управління.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
29 окт 2015, 10:28
leshiy_40
kudrik писал(а):НЕ БУДЕ цей насос ніколи нормально працювати (на випередження впорскування), без блоку управління.
Із тим я розібрався.
Тепер питання, із яких датчиків брати інформацію на блок управління.(щось тирнет різну лободу дає) Каже, що треба іще пидаль із електронікою і форсунку із датчиком.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
29 окт 2015, 20:17
kudrik
leshiy_40 писал(а):
....(щось тирнет різну лободу дає) Каже, що треба іще пидаль із електронікою і форсунку із датчиком.
Це все для мотора ТДІ з насосом VP-37.
У Вас -- це звичайний механічний насос., з датчиком початку тиску плунжера, і електричним клапаном поршня-таймера.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
29 окт 2015, 22:00
leshiy_40
kudrik
То як мені настроїти цю систему???
Хочеться, що все працювало.
-провозився сьгодні пів дня(іще в суботу пару годин), ось в сирому варіанті...
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
30 окт 2015, 00:04
RAMZES
kudrik
О це якраз і хотів скинути Олегу.
leshiy_40
Сттав двигун, і нічого більш не підключай, покатаєшся потім буде видно чи потрібно взагалі воно тобі ті підключення.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
30 окт 2015, 08:18
kudrik
RAMZES писал(а):....Сттав двигун, і нічого більш не підключай, покатаєшся потім буде видно чи потрібно взагалі воно тобі ті підключення.
Так, згоден
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
30 окт 2015, 08:50
leshiy_40
Також пока так думаю.
Але де схему підключення знайти.
Є у нас каддіводи, поділіться електросхемою.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
30 окт 2015, 19:45
leshiy_40
RAMZES писал(а): покатаєшся потім буде видно чи потрібно взагалі воно тобі ті підключення.
Якщо невеликі маніпуляції із дротами добавлять дригу і вріжуть на літру апетит, то чому би і не пошаманити???
Завів сьогодні на пеньках, робота сподобалась, вихлоп також, але таки вставлю одну перемичку в цей прямоток. Треба всю конструкцію зняти і довести до розуму, ну і пофарбувати.
Для "
Самара" розміри шківів.
на помпі - 110мм.
колінвал - 120мм і 135мм.
На помпу і на генератор привід із меншого. Не знеаю чи вдасця розвести при цій конструкції на окремі шківи.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
30 окт 2015, 19:49
RAMZES
leshiy_40
Олеже, схеми тіх мозгів дуже важко знайти, а от самі мозги є на розборках, я питав то вроді 350-500гр.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
30 окт 2015, 19:57
leshiy_40
RAMZES
Ром, то це до КАДДІ-2 із мат.1-Y ???
Там іще електропідсос не задіяний і якийсь "клапан" біля виходу із ТНВД.
Питав у того установщика, казав, що так і їздили із непідкюченими дротами.(потім зняли і поставили турбованого з мозгами).
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
30 окт 2015, 20:26
RAMZES
leshiy_40
Там з тим 1y, на деяких машинах йшов так називаэмий блок (розпалювання свічок- якась навіть назва дибільна), а з нього і управлялись ті і ще деякі приколи лектричні. В мене колись попадався такий каддік на розбір. Там були приколи ще з іммо. Короче став без тоі фігні.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
30 окт 2015, 23:20
leshiy_40
RAMZESТепер прояснюється.
Треба шукати блок накалу свічок від кадді-2 із двиг. 1Y.
(туди заходять всі дроти)
Пока ставлю так як є. Але май на увазі, може що для мене трапиться.(я про блок)
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
31 окт 2015, 00:50
RAMZES
leshiy_40
Добре, зайду до хлопців подивлюсь, може щось подарують.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
31 окт 2015, 03:50
kudrik
leshiy_40 писал(а):....Там іще електропідсос не задіяний і якийсь "клапан" біля виходу із ТНВД.....
Клапан, під час холодного пуску, закриває вихід палива з насоса. Зростає тиск палива всередині насоса. Таке використовується на деяких японських авто.
Не намагайтеся подавати повні + 12В на ці два елементи. Згорять, вже випробував. Там використовують прямокутний сигнал ШІМ від блоку управління.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
31 окт 2015, 08:35
leshiy_40
RAMZESkudrikТрохи починає прояснятися.
Цей матор 1Y видертий із пасата В-3.(кінця 90-х) Тільки у тих машинах є яйця до них і видно модифікацій багато. Дочитався до того, що навіть вмикаються свічки накалу автоматично, при закритті шоферських дверей після тривалої зупинки. ОТАКОЄ.
Кароч, поле не пахане, але цікаве. Може в кого є якісь ідеї, діліться.
Ромка, то треба шукати на пасатах цей блок, він скоріш за все вміщується у самому реле свічок накалу.
Вивчаю тему далі...
kudrik писал(а):Не намагайтеся подавати повні + 12В на ці два елементи. Згорять, вже випробував
Вже видно і без мене були кулібіни, треба перевірити.
Такі "парафінові"(подібні) клапани стоять на японських скутерах в карбюраторах, при прогрівання мотора збагачення палива припиняються.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
31 окт 2015, 09:00
leshiy_40
Ось такі "яйця", але це тільки початок...
Блок управления накалом реализован на микроконтроллере Motorolla 68K №134 и имеет несколько вариантов прошивок, но общий алгоритм работы такой: При включении зажигания проверяется температура ОЖ, и если она (примерно) ниже
40 градусов по цельсию, то подаётся напруга напрямую на свечи накала (клема G) через четырёх-контактное реле №104 и на контрольный светодиод в панели управления. По прошествии времени, которое берётся из таблицы в прошивке контроллера и зависит от температуры тосола (датчик ОЖ), гасится контрольный светодиод. Это сигнализирует о том, что можно запускать двигатель. Если в течении десяти секунд не будет включён стартер (клема 50), то подогрев
выключится. При включении стартера, блок №134 начинает контролировать импульсы с генератора (клема W), если она имеется. После отработки стартера и при условии, что импульсы с генератора поступают, блок управления накалом переводит свечи на щадящий режим работы (через токо-ограничивающий резистор, клема R). По истечении времени (которое зависит от температуры тосола, но не более одной минуты), свечи отключаются. На блоке в момент отключения свечей последний раз проверяется наличие импульсов с генератора
(клема W). И если они отсутствуют, то контрольный светодиод в панели мигает пять раз, сигнализируя об отсутствии связи провода с клемы W генератора. В блоке так же реализован контроль подачи напряжения на свечи (клема GK). Эта клема напрямую подключена к шине питания свечей накала. Если блок включил подогрев, а на контрольной клеме не появилось напряжение,
то начинает моргать контрольный светодиод в панели сигнализируя о том, что сгорел предохранитель после силового реле. В зависимости от прошивки микро-контроллера, логика работы данного устройства может немного отличатся от описаной выше.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
31 окт 2015, 09:06
Самара
Олег' дякую за розміри шківов.
Re: Установка 1,9TDI вместо 1.6D
Добавлено:
31 окт 2015, 10:18
leshiy_40
Самара писал(а):дякую за розміри шківов.
Поділися, що задумав???
Там щоб розвести по різних шківах, генератору ліва лапа мішає. У ветикальних моторах можливо.
По волі прояснюється.
Дизель 1Y із усіма приблудами на пасаті В-3 має 50kW, а це вже 68 кобил замість 64(у голого). І крутний момент біля десятки більший.
Думаю, варто пошаманити.(для такого сарайчика як Т-3 зайвим не буде)
Чекаю ідей, або інфи.