Питання по турбіні для 1.9 D.

Неисправности, проблемы и ремонт двигателей на Т-3 / Т-2

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 17 мар 2018, 13:25

Доброго всім. Стоїть на моєму бусику 1.9д. Вроді як повиковирював ,,косяки,, попередників.
В принципі мот тяне добре. Але по витраті виходить десь 8-9л. Не знаю чи то норма для цього мотора,без турбіни. Випускний колектор стоїть під турбіну. Заглушений пластиною.
Думка така поставить турбіну, щоб приміром взята за одиницю якась уявна міра палива. З якої можна витянуть за допомогою турбіни більшу потужність. Тобто на одне і те ж положення газульки проще сказано, мот видавав більше тяги.
Чи треба яка підготовка під турбіну. ТНВД і форсунки вроді попередньо 1.9.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

.

Сообщение ВсадНик » 17 мар 2018, 17:19

.
Последний раз редактировалось ВсадНик 18 июн 2020, 01:34, всего редактировалось 1 раз.
.
ВсадНик

 
Сообщений: 615
Зарегистрирован: 18 фев 2010, 02:22
Модель и год выпуска машины: .
Тип двигателя и объем: .

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 18 мар 2018, 11:22

На даний момент мот не димить ,заводиться добре. Тяга в міру теж. Питання чи дасть шо , якщо просто її поставить. Чи то дурне питання. Фото при можливості зроблю.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 18 мар 2018, 15:13

Фото мотора
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Andriy_123 » 18 мар 2018, 15:44

Яке маркування блоку? (Букви на поверхні під павуком між 3м і 4м циліндрами)
По номеру ТНВД загугліть інформацію. Але сюдячи з відсутності коректора, то це атмосферний, а не турбо.
На форсунках вибитий номер і тиск.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение lexussiemess » 20 мар 2018, 12:17

Вовчикк писал(а):Фото мотора

на даному фото відсутній масляний радіатор перед масляним фільтром бажано його доставити !
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 458
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 21 июл 2018, 22:13

Так народ накінець вияснив який мот стоїть.
Мотор 1-Х.
І питання все теж . Чи можна поставити на цей мотор турбіну. Бо було сказано що можуть прогоріть поршня. А цього ну ніяк не хочеться. Але й трохи під нагрузку хотілося б більше тяги. Пустим досить. А от під загрузку треба більш.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение leopolis » 23 июл 2018, 07:52

Якщо це 1Х, то маєш 60 к.с. від Т4-го... для нього це "мінімальний" варіант можливого двигуна, і власники такого Т4 почуваються ображеними на життя - адже поруч їздять їхні брати з більш могутніми серцями.
Але я б на твоєму місці нічого не прикручував. Їздить - нехай їздить, такий двигун крім недоліків (дуже часто надуманих), має великі позитиви. Перш за все - це простота, друге - це як не дивно, надійність і ресурсність, як самого двигуна, так і всього авто "під ним". Наш рідний не-турбований дизель CS, з його сумною чахлістю, живучіший від турбованого Jx.
Колись прийде час - поставиш собі тді. Вийдеш на новий рівень проблем.
А питання "більше тяги" деколи можна вирішити легко і красиво - поставити наприклад трошки менші колеса.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 23 июл 2018, 21:52

Дуже дякую за поради. Буду думать. Просто чи не нашкодить взагалі турбіна мотору.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение vovat2 » 23 июл 2018, 22:42

наш рідний --cs?
Любі запчастини Т3. 0972093734 0951323669
vovat2

 
Сообщений: 690
Зарегистрирован: 09 сен 2012, 20:04
Откуда: Володимир-Волинський
Модель и год выпуска машины: vw t3 Syncro 89р
Тип двигателя и объем: 1.9ТД

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 09 май 2019, 21:38

Доброго всім .Ну шо пройшли деякі заміри,ходові іспити вже іншого мотора 1.9.
А саме 1Y.
Ну і як би знов випалило питання турбіни.Так як при їзді по місцю достатньо і без турбіни,цього мота хватає. Але от при їзді на дальні дистанціїї,а також при швидкості десь біля 100км/ч часті моменти на обгоні,коли все таки треба трошки тяги більше.Та й на затяжних горках,мот тяне на грані фола. Треба давить на повну.Це після переборки коробки на швидкісну. 4Ст.
. На цьому моторі стоїть маркіровка D/TD
І саме питання чи не нашкодить встановлення турбіни на цей мот. Дуже просив би гуру відгукнутись на це питання.
Бо машинка почала радувати. Осталось ходовка передня вся,все вже закуплено. Але от починають закрадатися думки про заміну авто на більш швидкісну. Прошу допомоги.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Толик » 14 май 2019, 13:28

Вовчикк
Т-3 машинка не гоночна і для нього 80-90 км нормальна швидкість при двигуні 1,9 д .А більш швидкісні тді ,сдті ,ндті і тому подібні ну в них і гемороя більше бо є електроніка ! Простота 1,9 є пріорітетом надійності тому вибір за хазяіном що він хоче ,варіантів море хоть став на т-3 тдішку ,або неввалювати бабло в старичка а продати та купить шось швидкісніше і навороченіше (т-5;віварик, трафік )як варіант !Я знаю неодного власника т-3 які неганяються за за ривком на старті та 130-150км в час довольні машиною на всі100 !! :a_g_a:
Аватар пользователя
Толик

 
Сообщений: 312
Зарегистрирован: 28 окт 2017, 21:16
Откуда: Полтавщина
Модель и год выпуска машины: VW т 4 2000г белый
Тип двигателя и объем: 2,5 тди 75квт ACV

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение jurix » 14 май 2019, 19:56

Толик
То ти не зустрічав тих, хо у Рамзеса AFNи посвтромляли :mi_ga_et:
Майбуть і про О-Тінгери ніколи не чув :hi_hi_hi:
Це Течіки з поршевським начинням :mi_ga_et: Т-3, Т-4, Т-5 :a_g_a:
У Євробуса стоїть один О-тінгер Т-3, двигун Порше, 3.7 літри, дискові гальма, тощо... :ts_ss:
На кшталт цього
https://www.youtube.com/watch?v=PqmxL3dOmDU
Каждый волен сделать свой выбор, но не каждому дано найти свой путь.
097Ч2ЧЗЗ55
Аватар пользователя
jurix
Странник
 
Сообщений: 777
Зарегистрирован: 13 авг 2009, 00:23
Откуда: Киев, Дарница
Модель и год выпуска машины: TRANSFORMER 2007
Тип двигателя и объем: 2.5 - 126 кило

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 14 май 2019, 21:35

Толик писал(а):Вовчикк
Т-3 машинка не гоночна і для нього 80-90 км нормальна швидкість при двигуні 1,9 д .А більш швидкісні тді ,сдті ,ндті і тому подібні ну в них і гемороя більше бо є електроніка ! Простота 1,9 є пріорітетом надійності тому вибір за хазяіном що він хоче ,варіантів море хоть став на т-3 тдішку ,або неввалювати бабло в старичка а продати та купить шось швидкісніше і навороченіше (т-5;віварик, трафік )як варіант !Я знаю неодного власника т-3 які неганяються за за ривком на старті та 130-150км в час довольні машиною на всі100 !! :a_g_a:


Та я в принципі довольний. Але з моїх спостережень (може я помиляюсь) до 80км/ч авто вкладається в витрату пального 7-8л. Потім до 90-100км/ч починає витрата залітать до 10-ки.
По причині нехватки потужності. На великих обертах стає таким собі вальяжним. Вобщим треба давить тапок.
Думка така що за рахунок турбіни на швидкості 90-100км добавить тяги.Щоб не так тапок давить. І внаслідок того вийти на ті ж 7-8л витрати палива. Це мене повністю задовольнить. Такі думки.
Питання в тому чи не угробить турбіна мотор 1Y. При тому що наблоці мотора маркіровка D/TD.
достатньо довіри до цієї маркіровки щоб ставити турбіну. От де питання.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Толик » 14 май 2019, 22:00

Я тебе зрозумів тобі тобі 8конячок ті шо турбіна добавляе якраз булоб чудово ! Ну шось мовчать ті що моторами займаються і знають всі відмінності .
Аватар пользователя
Толик

 
Сообщений: 312
Зарегистрирован: 28 окт 2017, 21:16
Откуда: Полтавщина
Модель и год выпуска машины: VW т 4 2000г белый
Тип двигателя и объем: 2,5 тди 75квт ACV

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Чивас » 15 май 2019, 14:35

Вовчикк писал(а):
.......
Думка така що за рахунок турбіни на швидкості 90-100км добавить тяги.Щоб не так тапок давить. І внаслідок того вийти на ті ж 7-8л витрати палива. Це мене повністю задовольнить. Такі думки.
.......

Мнение что просто поставил турбину и появилось на полтабуна кобыл больше немного ошибочное.

Чтобы покороче, то примерно будет так.
В цилиндрах горит топливо, для этого ему нужен кислород. Атмосферное давление воздуха само собой ограничивает количество кислорода который самотоком может попасть в цилиндры. Роль турбины поднять массу воздуха для возможности использования большей массы топлива. Для правильного горения что бы и поршня не прогорали и живая соляра недогоревшая в трубу не летела нужно верно подбирать пропорцию масс топлива и воздуха. В двигателях с ЭБУ это делает блок управления используя сложные датчики расхода и давления воздуха соответственно подавая нужное количество топлива. В двигателях "безмозговых" эта система регулируется вакумными приблудами установленных на ТНВД и турбине, соединёнными трубкамишлангами. Если просто доставить на обычный мотор турбину без замены ТНВД с вакуумной приблудой то толку не будет, может только гемороя добавиться.

Кобылы в турбированых двигателях растут как впрочем и крутящий момент исключительно только из-за возможности впрыснуть значительно большее количество горючей смеси. Отсюда уменьшение расхода можно добиться только путём комплексной работы, а именно замены коробки на более скоростную которой будет хватать крутящего момента от вновь появившихся возможностей ну и соответственно установки турбины и ТНВД который должен работать с турбиной в паре. Без замены коробки расход только вырастет, ну и трогаться на старой коробке с новым крутящим моментом можно будет с третьей передачи.
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 15 май 2019, 21:39

блін як шашкою махнув.Є над чим подумати.Дякую.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 17 май 2019, 22:47

Ок .Попробую покурить цю тему.Тоді ящо можна ще одне питання. Яка КПП 5ст підійде під зібраний турбомотор даного об"єму.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение Вовчикк » 24 дек 2019, 02:04

Доброго всім. Народ таке питання. Вобщим їзда без турбіни в принципі терпима на прямих участках. Але на швидкості 90-100км/ч набор швидкості стає доволі вальяжним.І наприклад фуру вже треба розраховувати дистанцію і швидкість щоб обігнати. Ну і на горках з народом і спортивною снарягою,ну так на грані фола вилазить на затяжний підйом на 4-й.
Вобщим засвербіло в одному місці.І захотілось встановити турбований мотор,без ЕБУ. З вакуумним управлінням. Вибір пав на мотор AAZ 1.9ТД.
Прошу підказати які треба провести підготовчі операції, З/Ч які потрібно зробити щоб поставити цей мот на Бус. Зараніш дякую.
Вовчикк

 
Сообщений: 111
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Еngine-1Y/ 1.9D.

Re: Питання по турбіні для 1.9 D.

Сообщение jurix » 24 дек 2019, 22:43

Звертайся до RAMZESa
Він у цій справі не песика, а зграю вовків зжер :-ok-:
Каждый волен сделать свой выбор, но не каждому дано найти свой путь.
097Ч2ЧЗЗ55
Аватар пользователя
jurix
Странник
 
Сообщений: 777
Зарегистрирован: 13 авг 2009, 00:23
Откуда: Киев, Дарница
Модель и год выпуска машины: TRANSFORMER 2007
Тип двигателя и объем: 2.5 - 126 кило

След.

Вернуться в Двигатели

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1