Страница 1 из 1

При розтині був виявлений моторошний нагар та т.i

СообщениеДобавлено: 15 мар 2018, 21:48
Олексій Кудряков
При розтині був виявлений моторошний нагар на циліндрах, клапанах та т.i
Маркування на поршнях 7698
Прокладка найбільша, проте циліндри виступають над блоком на 0,8-0,9 мм.
Прокладка без половини отворів охолоджувальних.
Чи може бути така потужна виробітка вкладишів, що так сіл цей розмір,
адже по ходу повинно бути 1,6 мм?

В середині колодязя поршень сидить добре, похитати його не вдається, але в ВМТ ось так як на відео (це самий неспокійний).
https://www.youtube.com/watch?v=ugpa3-y ... e=youtu.be
Про що може розповісти такий шат?
На стінках видно сліди хонінгу, але так звичайно, більше дзеркало.
Чи є якийсь нескладний спосіб, перевірити на еліпсність (взяти прилад у кого небудь)?

Re: При розтині був виявлений моторошний нагар та т.i

СообщениеДобавлено: 16 мар 2018, 10:55
Zogras
Можно снять поддон картера и пошатать шатуны

Re: При розтині був виявлений моторошний нагар та т.i

СообщениеДобавлено: 16 мар 2018, 12:23
Олексій Кудряков
Блин я думал, что причина появления мрачного нагара, как раз сильное нессответствие толщины прокладки вылету поршня.
В соседней теме выяснилось, что в мурзилке ошибка: - вылет поршня\толщина прокладки
Однако очень хочется промерять цилиндр.

Re: При розтині був виявлений моторошний нагар та т.i

СообщениеДобавлено: 16 мар 2018, 23:05
Andriy_123
Можно вынуть один поршень, снять компрессионные кольца и установить по очереди в нижней части цилинрда (в книге есть высота установки) и измерить зазор в замке.