тут может быть Ваша реклама

1.9 - TDI vs mTDI

Неисправности, проблемы и ремонт двигателей на Т-3 / Т-2

Модераторы: Мановар, stas, кацык, Or4ik

1.9 - TDI vs mTDI

Сообщение Lennon » 27 сен 2017, 17:32

Вітаю.

Довго пояснювати, але спробую коротко :)
Встановили в терміновому порядку замість помираючого 1.6 гольфовського - більш сучасний AHU.
Але. Був сам двигун, без навісного. Тому поставили, на даний момент (аби їхало):
- блок AHU
- рідний насос від 1.6 + форсунки з меншим тиском
- без турбіни поки що

Але розумію що то є колгосп (хоча бус їздить, на рівні попереднього 1.6).

Власне, питання, хто що думає, куди рухатись далі?
Варіанти:
1. Знайти комплект - електронний ТНВД, блок управління, всю проводку, електронну педаль і т.д.
2. Замутити mTDI - знайти добрий механічний насос і встановити його.
3. Іще якісь варіанти? :)

В цілому, навіть те що є, мене більш-менш влаштовує. Але - каталися сім'єю на море в кінці літа - єдине що порадувало, так це розхід пального в районі 6.2-6.5 літрів. По Одеській трасі в гору їде дуже в'яло. Навантаження також відчуваються (бо коли їхали назад з меншим багажем - трохи легше було). Динаміка також так собі.
На всяк випадок - коробка ASS, колеса 15" 205/70. При 3000 обертах GPS показує 80 км/год. При 3200 - близько 90.

Такі справи.
:du_ma_et: тільки тапками не кидайтесь за таку комплектацію. Не було часу та коштів обирати щось інше. Поставили як є :)

https://photos.app.goo.gl/WADjSyLDPFWEHJUE3

[googlevid]https://photos.app.goo.gl/WADjSyLDPFWEHJUE3[/googlevid]

IMG_20170514_193100_HDR.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 118
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: 1.9 - TDI vs mTDI

Сообщение RAMZES » 27 сен 2017, 21:25

А , що хочеш ти? Механіку чи електроніку?
0669128590, 0932402500 Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1636
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 2,1i DJ+ kompressor

Re: 1.9 - TDI vs mTDI

Сообщение Jorgi » 27 сен 2017, 21:30

в мене та сама ситуація. багато строчити. звони поспілкуємось. наперед тобі скажу,від електроніки ти не отримаєш того що розказують.
Аватар пользователя
Jorgi

 
Сообщений: 138
Зарегистрирован: 23 авг 2014, 23:13
Откуда: Ужгород
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.6D

Re: 1.9 - TDI vs mTDI

Сообщение Zogras » 27 сен 2017, 21:34

еще можно поставить ТНВД от 1.9 и будет 1.9Д. Думаю, будет живее, бюджетно, хороший ресурс (если блок и голова живые), всегда можно апгрейдить дальше до TDI. Второй вариант - не вариант.
Был же 1.6ТД?
Меня в таких случаях больше морочит вопрос - как это узаконить?
Zogras

 
Сообщений: 267
Зарегистрирован: 22 июл 2013, 14:31
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D

Re: 1.9 - TDI vs mTDI

Сообщение RAMZES » 27 сен 2017, 21:40

Zogras
800 гр + 301 + 480 і узаконив
0669128590, 0932402500 Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1636
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 2,1i DJ+ kompressor

Re: 1.9 - TDI vs mTDI

Сообщение RAMZES » 27 сен 2017, 21:44

Jorgi
А ти спробуй....отримати щось від механіки...
0669128590, 0932402500 Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1636
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 2,1i DJ+ kompressor

Re: 1.9 - TDI vs mTDI

Сообщение Jorgi » 27 сен 2017, 21:49

я вже отримав,хороша тяга навіть без турбіни і 90-100 км/год
Аватар пользователя
Jorgi

 
Сообщений: 138
Зарегистрирован: 23 авг 2014, 23:13
Откуда: Ужгород
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.6D

Re: 1.9 - TDI vs mTDI

Сообщение Lennon » 28 сен 2017, 11:14

RAMZES писал(а):А , що хочеш ти? Механіку чи електроніку?

Та я не можу вирішити поки що :)
В електроніці - приваблює те, що:
- можна позбавитись довгого троса газу, та встановити електронну педаль;
- приладнати панель приладів від Пассата та користувати MFA із "всім чим положено";
- власне, це буде наче б то правильніше, "рідна" комплектація, так як розраховано німцями :) ну, майже так :-)

Плюси механіки:
- менше електроніки, з механічним насосом набагато більше майстрів можуть справитись (але це не точно);
- якщо не ставити турбіну, то менша витрата масла/пального, і чим менше вузлів, тим менше є чому ламатись :du_ma_et:

Якось так.
Все має свої компроміси. Час та фінанси також обмежені, тому як завжди в роздумах :du_ma_et:
І так, ще треба якось це все узаконити. Щоб все по фен-шую.

О, ще одне питання. Якщо (раптом!) їхати кудись за кордон - то можуть же не пустити через невідповідність екологічним нормам? Чи є варіанти на зразок встановлення каталізатора/сажевого фільтра чи щось таке?

Дякую :uch_tiv:
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 118
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA

Re: 1.9 - TDI vs mTDI

Сообщение Lennon » 07 ноя 2017, 12:30

Підігнали турбінку.
Залишилось знайти болти кріплення (4 шт., два довгих і два коротких) - може є у когось? :du_ma_et:

IMG_20171105_115729.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватар пользователя
Lennon

 
Сообщений: 118
Зарегистрирован: 17 окт 2013, 16:48
Откуда: Чернигов
Модель и год выпуска машины: Caravelle, 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D RA



  • Объявления
ДОБРОВІЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW

Вернуться в Двигатели

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1