Страница 2 из 2

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 10:44
SergPassSyn
Уява це добре.
Уявляю - біжу по кривій дорозі з тазіком холодноного густого (від захмарної неякісності масла) і хвилі масла пульсучи б'ють в стінки з тиском 5-6 кілограм на сантиметр квадратний.
Всі уявили, тепер порахуйте яка сила діє на стінку тазіку навіть невеликого в діаметрі сантиметрів 30 і висотою десь 15. Оце буде уявний вибух. П.С. Я в уявному комбінезоні. .

От тепер я зрозумів чому на Т3 неставили потужних двигунів - щоб неможна було різко розганятись по кривій дорозі, ну щоб жахливі хвилі масла нерозбивали піддони наших моторів. Хоча піддони вже є дуже дорога річ і очевидно їх просто розриває на шматки коли ставлять потужні двигуни.

Якщо оце почитає якийсь психотерапевт котрий фізику в школі нормально вчив, то нам пришле по пару таблєточок.

Це все балачки. Так як у мене колхоз зі зливом, то як буду міняти масло поміряю там тиск і відпишусь.

П.С. Я вже небуду нікого чіпати на предмет певної необхідності більш-менш вертикального положення подачі/зливу, бо воно і в майже горизонтальному положенні нормально працює і масло добре збігає. Може навіть тоді, коли турбіна буде нижче рівня масла в піддоні і подача буде знизу, а зверху буде злив (точніше перелив), щей там буде тиск створюватись і навіть тоді все буде гуд.

То я гугла занадто начитався. А всі оті рекомендації і вимоги понаписали видно якісь дураки.
Перепрошую якщо когось зачепив своєю некомпетентністю і збив з істинного шляху.

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 11:07
Рыжий
Пипец. Спор не очем, а точнее кто умеет лучше терминами техническими владеть :-) :JC_JC_goodpost:
Трубка должна быть с метал и все. И под... Уй какое там давление.
Так доходчиво :ya-za:

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 11:18
Andriy_123
+
Нержавіюча сітка виконує лише одну функцію - захист шлангу від механічних пошкоджень при порушенні нижнього габариту автомобіля сторонніми предметами: корні, гілляки, каміння, арматура, земля, крига і т.д.
Заводська або власноруч намотана, аби була. ВСЕ :-ok-:

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 12:39
Kotelokk
А кто и как бореться с картерными газами? а то у меня парубок после маслоотделителя что идет на впуск к турбине в масле. Не хочеться что бы в турбину и интеркулер масло шло.

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 12:43
leopolis
SergPassSyn писал(а): як буду міняти масло поміряю там тиск і відпишусь.


Які образи? Це - гра уяви і інтернет.
Ти не зможеш робити коректних висновків. Або хіба роби так. Підключи більш-менш від"юстований манометр напостійно, плюс організуй автоматичну фіксацію результату. Щоб після року постійної експлуатації можна було робити якісь висновки, розглядаючи зубчики на графіках... Усе решта - малоінформативно.

Але АБСОЛЮТНО КОРИСНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ можна зробити. Поміряти тиск (бажано на виході масла з турбіни) навіть не на ходу але в однакових умовах добре газнувши - у 2-х випадках 1) Масло стікає в блок і 2) масло стікає в піддон. У першому випадку - "неправильна" траєкторія з точки зору інтернету, але вільний витік, у 2-му - тече гарно вниз, але потік частково перекритий масляною калюжою в піддоні. Щось мені здається, що результат може здивувати, і весь цей двіжняк з переносом зливу не є аж такий корисний. Тобто, опускаючи злив вниз - ми навпаки втрачаємо умови для вільного безперешкодного зливу, чи так це чи ні я НЕ ЗНАЮ. Моя тді-шка прекрасно але недовго працювала з рідним гольфовським зливом.

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 15:21
SergPassSyn
А чому недовго?

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 17:16
leopolis
Вирішив пофарбувати., ще за януковича. Пофарбував, перед фарбуванням захотів зробити з вантажного квазімульт, вварював вікна. Ставив кондиціонер. Почав бавитись з салоном, обезшумив, пошив стелю, вже б взяти і їхати... але на днищі було трошки іржі, я її побачив - стоп машина - багато часу пішло зробити "вертел" з жигульовських перекидувачів, підняв і повернув бус на бік і ту іржу частково вивів, знявши все до голого дна...
і так вже кілька років, довгобуд. Робота, будова, весняний дачний садово городній цикл, осінній. діти, батьки... кожен пиідхід до буса - свято. Процес далі подобається, але вже треба закінчувати.

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 19:11
SergPassSyn
То з мотором все добре.
Це добре, ато подумав вже про тиск у зливі.... :-) :-)
А про мене ти невірно подумав, то я так просто.. мав вільний час...
Аж наш "сінкровод" невитримав.

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 20:51
leopolis
Наш старший сінхровод - він як пан Портос, мотивацією не турбується. Жилізо має бути бо воно жилізне, ібо нєфіг. Добре що я не згадав про вплив вібрації і гулу переднього редуктора на міцність шлангу, він би знов кричав що я в сінхрах нічого не шарю...

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 13 май 2017, 22:09
RAMZES
leopolis
+1!

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 14 май 2017, 22:53
ВАСЯМБА
Ого, ребята, вы тут настрочили...
Проблема была решена уже на следующий вечер. Дал с раннего утра токарю задание, чтобы выточил штутцера под завальцовку медной трубки с одной стороны, а со второй - обыкновенная резьба. Токарь упростил себе задание, найдя готовую медную трубку, с уже готовыми штутцерами с какого-то станка. Родной крепёж к турбине переделал -трубку фланчика высверлил и нарезал в нём резьбу 16х1,5. Всего-то делов. Цена вопроса - 150 грн. Медная трубка внутренним диаметром 8 мм. Штутцер вкрутил вместе с медной шайбой во фланчик, лишнюю резьбу отрезал болгаркой, обточил на станке и притёр прилегающую поверхность на широком рашпиле. Установил всё на место и залил масло. На всё-провсё ушло чуть более часа.Третий день - полёт нормальный, ни капельки масла. Но появилась на этот раз новая проблема - вчера по дороге домой заскрежетал подшипник в правой задней ступице - опять на ремонт! :de_vil:
Выкладываю фото: :uch_tiv:

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 17 май 2017, 13:21
leopolis
Andriy_123 писал(а):+
Нержавіюча сітка виконує лише одну функцію - захист шлангу від механічних пошкоджень при порушенні нижнього габариту автомобіля сторонніми предметами: корні, гілляки, каміння, арматура, земля, крига і т.д.
Заводська або власноруч намотана, аби була. ВСЕ :-ok-:


Все життя думав (як насправді не знаю) ця сітка - два в одному, захист ззовні і захист від надмірного роздування і подальшого руйнування. Чи думаєш що армовані внутрішнім кордом шланги не роздуває? Він доволі еластичний, поміряй діаметр будь-якого натягнутого на металевий патрубок - здивуєшся.
Армований нержавіючою сіткою шланг стоїть наприклад у мене вдома перед унітазним бачком, а там ні коріння, ні гілляк, ні арматури... хіба п"яний гість полізе обніматися.

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 17 май 2017, 14:34
RAMZES
Якось останнім часом робив так. Від Вольво з двох трубок нержавійки, внутрішній діаметр 16мм. Тиску там немає і ніколи не було навіть в оригінальній трубці.

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 17 май 2017, 14:45
leopolis
Краса, що тут скажеш, витвір мистецтва. Розкажи, як такі речі виготовляють? Трубку гнеш сам? Перехід трубка-шланг - різьба?

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 17 май 2017, 15:41
RAMZES
leopolis
Все простіше, з двох трубок однакових зроблена одна. Зварена біля гофри, всі ті вигини вже були на трубах. Поїздив по широких подивився що є цікавого, бо на глаз вже сам знаєш як воно стане, так і ліплю з того що сподобалась.

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 17 май 2017, 15:49
Kotelokk
Я думаю сделать из нержавеющей гофры что применяется для подключение газовых приборов. у меня ее много)) в крайнем случае трубку медную.

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

СообщениеДобавлено: 17 май 2017, 15:58
Kotelokk
Поставил себе такой пока на выход с клапана картерных газов что стоит на клапаной крышке. Так как если шлангом резиновым подключать его переламывает и нет такого разряжения как надо.