SergPassSyn писал(а):Про те що без тиску не буде руху то це так, але ж не 5-6, там навіть і піватмосфетри нема.
Піватмосфери (це твоя цифра а не моя) у 99,99 відсотках життя там може і нема, але шланг ми будем ставити на 10 атмосфер, і ось чому.
Дуже спрощена модель ідеального зливу масла - це "пісяючий хлопчик", все гарно і красиво, вільний злив і бризки на всі боки, манометр в струмені... і так далі все правильно пишеш.
Спробуй перекрити потік - і маєм класичний випадок закону Паскаля, 6 атмосфер у випадку двигуна. Вільний злив і перекритий потік? Але вільного зливу нема - ми ж зібралися зливати в піддон - а там масляне озеро, воно перекриває потік, не повністю, але частково - так. Набери в тазік води і пробіжися з ним по кривій дорозі до мене на дачу, і нехай за тобою біжить пес. Це - масло в піддоні, туди-сюди, хвилька туда-сюда, гальмуєш - масло вперед,потім назад, потік вільний - потік частково перекритий, це пульсації... а ще гідроудари (5 тисяч обертів - кавітація - розрив потоку-гідроудар, а ще - густе неякісне підроблене масло зимою... і так непомітно, напружуючи уяву, ми вже десь і про якісь півтори-дві атмосфери можем казати "ну їх там нема або не більше", причому у мене - тільки нічим не підкріплена уява, а у фольксвагена - ще й статистика і якісь досконаліші матмоделі від моїх "пісяючих хлопчиків". Але, якщо ми говорим про максимум в 2 атмосфери в страшному сні у 0,001 випадках неможливих співпадінь, то все рівно - проектуєм магістраль на 10. Бо у фольксвагена на тому шлангу - крупповська броня і високоякісна гандонна гума фірми Басф, і навіть через 30 років ця деталь буде тримати якийсь тиск. У нашому ж випадку - за гордими вивісками" спецгідроавтоматика лтд" - два варіанти китайських комплектуючих - дешевших і дорожчих, тріщинки на поверхні через рік. І якщо через 5 років цей шланг "похудає" вдвічі - то хай краще з 10 початкових, ніж з 2-х.