тут может быть Ваша реклама

Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Неисправности, проблемы и ремонт двигателей на Т-3 / Т-2

Модераторы: Мановар, stas, кацык, Or4ik

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение SergPassSyn » 13 май 2017, 10:44

Уява це добре.
Уявляю - біжу по кривій дорозі з тазіком холодноного густого (від захмарної неякісності масла) і хвилі масла пульсучи б'ють в стінки з тиском 5-6 кілограм на сантиметр квадратний.
Всі уявили, тепер порахуйте яка сила діє на стінку тазіку навіть невеликого в діаметрі сантиметрів 30 і висотою десь 15. Оце буде уявний вибух. П.С. Я в уявному комбінезоні. .

От тепер я зрозумів чому на Т3 неставили потужних двигунів - щоб неможна було різко розганятись по кривій дорозі, ну щоб жахливі хвилі масла нерозбивали піддони наших моторів. Хоча піддони вже є дуже дорога річ і очевидно їх просто розриває на шматки коли ставлять потужні двигуни.

Якщо оце почитає якийсь психотерапевт котрий фізику в школі нормально вчив, то нам пришле по пару таблєточок.

Це все балачки. Так як у мене колхоз зі зливом, то як буду міняти масло поміряю там тиск і відпишусь.

П.С. Я вже небуду нікого чіпати на предмет певної необхідності більш-менш вертикального положення подачі/зливу, бо воно і в майже горизонтальному положенні нормально працює і масло добре збігає. Може навіть тоді, коли турбіна буде нижче рівня масла в піддоні і подача буде знизу, а зверху буде злив (точніше перелив), щей там буде тиск створюватись і навіть тоді все буде гуд.

То я гугла занадто начитався. А всі оті рекомендації і вимоги понаписали видно якісь дураки.
Перепрошую якщо когось зачепив своєю некомпетентністю і збив з істинного шляху.
Последний раз редактировалось SergPassSyn 13 май 2017, 11:23, всего редактировалось 1 раз.
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 412
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение Рыжий » 13 май 2017, 11:07

Пипец. Спор не очем, а точнее кто умеет лучше терминами техническими владеть :-) :JC_JC_goodpost:
Трубка должна быть с метал и все. И под... Уй какое там давление.
Так доходчиво :ya-za:
СТО по ФОРД,VW и не только. Ремонт ДВС,КПП и т.д. Сварка
тел067-408-69-59, 099-262-87-00
Аватар пользователя
Рыжий
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 2831
Зарегистрирован: 13 дек 2010, 00:29
Откуда: Киев, пгт. Пуща-Водица
Модель и год выпуска машины: Т-3 Синхро 1987
Тип двигателя и объем: AFN 1.9 TDІ

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение Andriy_123 » 13 май 2017, 11:18

+
Нержавіюча сітка виконує лише одну функцію - захист шлангу від механічних пошкоджень при порушенні нижнього габариту автомобіля сторонніми предметами: корні, гілляки, каміння, арматура, земля, крига і т.д.
Заводська або власноруч намотана, аби була. ВСЕ :-ok-:
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 600
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение Kotelokk » 13 май 2017, 12:39

А кто и как бореться с картерными газами? а то у меня парубок после маслоотделителя что идет на впуск к турбине в масле. Не хочеться что бы в турбину и интеркулер масло шло.
Продажа- монтаж- сервисное обслуживание отопительной техники
Изображение
http://komfort.prom.ua
Kotelokk

 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 06 фев 2013, 01:05
Откуда: Житомир
Модель и год выпуска машины: T3 80г
Тип двигателя и объем: 1,9TDI 1Z

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение leopolis » 13 май 2017, 12:43

SergPassSyn писал(а): як буду міняти масло поміряю там тиск і відпишусь.


Які образи? Це - гра уяви і інтернет.
Ти не зможеш робити коректних висновків. Або хіба роби так. Підключи більш-менш від"юстований манометр напостійно, плюс організуй автоматичну фіксацію результату. Щоб після року постійної експлуатації можна було робити якісь висновки, розглядаючи зубчики на графіках... Усе решта - малоінформативно.

Але АБСОЛЮТНО КОРИСНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ можна зробити. Поміряти тиск (бажано на виході масла з турбіни) навіть не на ходу але в однакових умовах добре газнувши - у 2-х випадках 1) Масло стікає в блок і 2) масло стікає в піддон. У першому випадку - "неправильна" траєкторія з точки зору інтернету, але вільний витік, у 2-му - тече гарно вниз, але потік частково перекритий масляною калюжою в піддоні. Щось мені здається, що результат може здивувати, і весь цей двіжняк з переносом зливу не є аж такий корисний. Тобто, опускаючи злив вниз - ми навпаки втрачаємо умови для вільного безперешкодного зливу, чи так це чи ні я НЕ ЗНАЮ. Моя тді-шка прекрасно але недовго працювала з рідним гольфовським зливом.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение SergPassSyn » 13 май 2017, 15:21

А чому недовго?
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 412
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение leopolis » 13 май 2017, 17:16

Вирішив пофарбувати., ще за януковича. Пофарбував, перед фарбуванням захотів зробити з вантажного квазімульт, вварював вікна. Ставив кондиціонер. Почав бавитись з салоном, обезшумив, пошив стелю, вже б взяти і їхати... але на днищі було трошки іржі, я її побачив - стоп машина - багато часу пішло зробити "вертел" з жигульовських перекидувачів, підняв і повернув бус на бік і ту іржу частково вивів, знявши все до голого дна...
і так вже кілька років, довгобуд. Робота, будова, весняний дачний садово городній цикл, осінній. діти, батьки... кожен пиідхід до буса - свято. Процес далі подобається, але вже треба закінчувати.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение SergPassSyn » 13 май 2017, 19:11

То з мотором все добре.
Це добре, ато подумав вже про тиск у зливі.... :-) :-)
А про мене ти невірно подумав, то я так просто.. мав вільний час...
Аж наш "сінкровод" невитримав.
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 412
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение leopolis » 13 май 2017, 20:51

Наш старший сінхровод - він як пан Портос, мотивацією не турбується. Жилізо має бути бо воно жилізне, ібо нєфіг. Добре що я не згадав про вплив вібрації і гулу переднього редуктора на міцність шлангу, він би знов кричав що я в сінхрах нічого не шарю...
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение RAMZES » 13 май 2017, 22:09

leopolis
+1!
0669128590, 0932402500 Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1638
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 2,1i DJ+ kompressor

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение ВАСЯМБА » 14 май 2017, 22:53

Ого, ребята, вы тут настрочили...
Проблема была решена уже на следующий вечер. Дал с раннего утра токарю задание, чтобы выточил штутцера под завальцовку медной трубки с одной стороны, а со второй - обыкновенная резьба. Токарь упростил себе задание, найдя готовую медную трубку, с уже готовыми штутцерами с какого-то станка. Родной крепёж к турбине переделал -трубку фланчика высверлил и нарезал в нём резьбу 16х1,5. Всего-то делов. Цена вопроса - 150 грн. Медная трубка внутренним диаметром 8 мм. Штутцер вкрутил вместе с медной шайбой во фланчик, лишнюю резьбу отрезал болгаркой, обточил на станке и притёр прилегающую поверхность на широком рашпиле. Установил всё на место и залил масло. На всё-провсё ушло чуть более часа.Третий день - полёт нормальный, ни капельки масла. Но появилась на этот раз новая проблема - вчера по дороге домой заскрежетал подшипник в правой задней ступице - опять на ремонт! :de_vil:
Выкладываю фото: :uch_tiv:
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Кто хочет,тот ищет возможности,а кто не хочет-тот ищет причину.
Аватар пользователя
ВАСЯМБА

 
Сообщений: 130
Зарегистрирован: 29 июл 2013, 22:51
Откуда: Славянск
Модель и год выпуска машины: Multicar 25 1988 г.в. и VW T3
Тип двигателя и объем: дизель 2l, 1,9 TDI AHU

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение leopolis » 17 май 2017, 13:21

Andriy_123 писал(а):+
Нержавіюча сітка виконує лише одну функцію - захист шлангу від механічних пошкоджень при порушенні нижнього габариту автомобіля сторонніми предметами: корні, гілляки, каміння, арматура, земля, крига і т.д.
Заводська або власноруч намотана, аби була. ВСЕ :-ok-:


Все життя думав (як насправді не знаю) ця сітка - два в одному, захист ззовні і захист від надмірного роздування і подальшого руйнування. Чи думаєш що армовані внутрішнім кордом шланги не роздуває? Він доволі еластичний, поміряй діаметр будь-якого натягнутого на металевий патрубок - здивуєшся.
Армований нержавіючою сіткою шланг стоїть наприклад у мене вдома перед унітазним бачком, а там ні коріння, ні гілляк, ні арматури... хіба п"яний гість полізе обніматися.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение RAMZES » 17 май 2017, 14:34

Якось останнім часом робив так. Від Вольво з двох трубок нержавійки, внутрішній діаметр 16мм. Тиску там немає і ніколи не було навіть в оригінальній трубці.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
0669128590, 0932402500 Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1638
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 2,1i DJ+ kompressor

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение leopolis » 17 май 2017, 14:45

Краса, що тут скажеш, витвір мистецтва. Розкажи, як такі речі виготовляють? Трубку гнеш сам? Перехід трубка-шланг - різьба?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение RAMZES » 17 май 2017, 15:41

leopolis
Все простіше, з двох трубок однакових зроблена одна. Зварена біля гофри, всі ті вигини вже були на трубах. Поїздив по широких подивився що є цікавого, бо на глаз вже сам знаєш як воно стане, так і ліплю з того що сподобалась.
0669128590, 0932402500 Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1638
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 2,1i DJ+ kompressor

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение Kotelokk » 17 май 2017, 15:49

Я думаю сделать из нержавеющей гофры что применяется для подключение газовых приборов. у меня ее много)) в крайнем случае трубку медную.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Продажа- монтаж- сервисное обслуживание отопительной техники
Изображение
http://komfort.prom.ua
Kotelokk

 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 06 фев 2013, 01:05
Откуда: Житомир
Модель и год выпуска машины: T3 80г
Тип двигателя и объем: 1,9TDI 1Z

Re: Перенос шланги слива масла с турбины в поддон.

Сообщение Kotelokk » 17 май 2017, 15:58

Поставил себе такой пока на выход с клапана картерных газов что стоит на клапаной крышке. Так как если шлангом резиновым подключать его переламывает и нет такого разряжения как надо.
Продажа- монтаж- сервисное обслуживание отопительной техники
Изображение
http://komfort.prom.ua
Kotelokk

 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 06 фев 2013, 01:05
Откуда: Житомир
Модель и год выпуска машины: T3 80г
Тип двигателя и объем: 1,9TDI 1Z

Пред.


  • Объявления
ДОБРОВІЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW

Вернуться в Двигатели

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1