Страница 1 из 1

Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 21 янв 2017, 13:37
Олексій Кудряков
Двигун б'є в капот
Спочатку перевірив опори кріплення двигуна - ніби все гуд. Б'є виступаючою частиною ТНВД - уявляю наскільки добре це впливає на налаштування ТНВД! У капоті вм'ятини. Буду кріпити ящик над капотом, капот - різати

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 21 янв 2017, 13:44
кацык
claytrgthunter
не поспішай звертатися в колхоз, можна зробити все акуратно.
капот дійсно доведеться різати, як правило шматок 20х20 см (приблизно)
зверху на капот прикласти шматок жестянки або нержавійки або чагось іще, та посадити на герметик з шурупами, або ще краще закльопками.
капот має хвилясту структуру і одна з хвиль (буває коли не рідний мотор або ПНВТ) впирається в газюльку, робиш рівну поверхню і проблема пропадає і жодних ящиків тулити не треба, бо це не практично. :uch_tiv:

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 22 янв 2017, 00:28
Рыжий
Ох уж этот колхоз. Быстрей всего стоит ТНВД не родное и там стоит ваккумник,вот он и достает. Все можно сделать,только посмотреть надо, а не пилять и ящики ставить :JC_JC_goodpost:

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 22 янв 2017, 21:06
lexussiemess
Або опустити продальні лапи кріплення подушок мотора на 1.5-2 см за допомогою підставок .... як варіант

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 22 янв 2017, 21:20
leopolis
Три точки кріплення силового агрегату - опустити вниз на 2 см не проблема, я так робив на тді. Проставка під кронштейн коробки спереду, а на бокових трубах - кронштейни теж мають досить тіла, щоб ті 2 см реалізувати. Кліренсу цілком достатньо.
Чому всі відразу хочуть різати капот - не розумію.

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 22 янв 2017, 21:31
lexussiemess
я про це і кажу це набагато краще ніж грибок в салоні......

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 23 янв 2017, 00:55
Олексій Кудряков
Ось цим місцем б'є. Щодо колгоспу не впевнений, товаришу Рыжий, ТНВД виглядає також як і весь двигун. Ймовірно проблема загальна для всіх, так як таких як я судячи з усього не мало
ЗЫ Трубки точно змінювалися, старі віддали разом з іншим непотребом

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 23 янв 2017, 01:21
leopolis
Може ти на той капот цеглу любиш поскладати? Ну чи там цементику в мішках? І не насос до капоту, а навпаки?

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 23 янв 2017, 11:08
Олексій Кудряков
Зараз взагалі все вийняв, навіть оббивку салону всю здер, готуємося до переварювання

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 23 янв 2017, 12:02
lexussiemess
зроби фото лиж на яких стоять лапи мотора можливо в тебе старого взірця тоді мотор стоїть на 2 см вижче ніж у новому

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 24 янв 2017, 09:36
Рыжий
Странно, стоит мотор родной 1.6 ТД и он достает до ляды. Точно надо смотреть что там с лапами. :JC_JC_goodpost:

Re: Двигун б'є в капот

СообщениеДобавлено: 27 апр 2017, 23:02
brigada
не поспішай звертатися в колхоз, можна зробити все акуратно.
капот дійсно доведеться різати, як правило шматок 20х20 см (приблизно)
зверху на капот прикласти шматок жестянки або нержавійки або чагось іще, та посадити на герметик з шурупами, або ще краще закльопками.
капот має хвилясту структуру і одна з хвиль (буває коли не рідний мотор або ПНВТ) впирається в газюльку, робиш рівну поверхню і проблема пропадає і жодних ящиків тулити не треба, бо це не практично.


Я так и делал в принципе в подобной проблеме, садил на универсальный герметик-формирователь прокладок Done Deal при помощи куска железа тонкого. Герметик покупал в интернет-магазине за что-то по цене до 100 гривен, не больше. Все работы в принципе можно сделать самому без проблем, как у меня было в моем случае например.