А що, проблема зняти та встановити назад ГБЦ?
Ціна прокладки на мою думку і усьо. Ремені та решту міняють автоматично.
А що дасть саме знімання гбц? Подивишся на поршні? якщо зняв голову - автоматично притирання клапанів , сальники, перевірка компенсаторів, прокладка. А де гарантія що кільця маслозйомні не стерті а компресійні бомба? І після всіх процедур які як правило ціна в 500 долл всіх лякає.
Саме ці питання сказані вище. Добавлю якщо за ваш рахунок заміна прокладки+болти(одноразові) =біля 1000грн. Ну плюс мінус від виробника. Питання хто буде платить. І саме головне все це НЕ ДАСТЬ ніякої інформації.Тому що треба опресовувати ГБЦ. Щоб зрозуміти, чи не будуть давити гази в рубашку. Тому як ГБЦ,знято.Якщо мот не розкурочений, то це можна провірити,його завівши вже на машині. По друге ви ніяк при знятій ГБЦ не провірите,ні компресію,або тиск картерних газів. І даже візуально ,не зможете подивитись знявши заливну кришку, на клапаній кришці. Чи пускає димок, чи як давить в картер,хоть візуально. Можна газонути, з просто наритою заливною кришкою,якщо її викине поршневій хана.Якщо за ваші кошти,будь ласка знімайте,і дивіться. Якщо за кошти продавця, по вище вказаним причинам не дадуть. Тому що кожному не будуть давати вскривати, а розкурочений мотор вже за тих же 500у.е. не продаси ніколи. Як писав вище ,є багато способів діагностики мотора.
При виборі контрактного мотора,для Т-3. Треба розуміти, якщо брати в увагу 1.9,то мотори всі 1990-1997 років по пам"яті. і розраховувати що там всього 200000т км.То смішно. Про мотор 1.6,взагалі розумієм. То на мою думку замір компресіі,це реально попросити викрутити форсунки, тей же самий тиск масла. Ну і домолятись не менше місяць,а то й два, на можливість провірки мотора,на масложор і таке інше. Або домовлятись на зниження,або компенсації ціни. Якщо мотор жере масло.То це вже хлам. Якщо в ньому нема тяги,відповідної,до данного мотора це хлам, як сказано виже провірка тиску масла.І якщо він дуже відрізняється,від заводських данних.Це теж кшм на сносях. Про дріб"язок я мовчу. Без провірки,цих показників,не раджу вірити НІКОМУ, якщо це звичайно ваш 100% знайомий,має довіру. Це все моя думка. якщо хочете їздить,нормально.
В моєму наприклад варіанті, покупки контрактного мотора. Я купив буса, і мот мій був уколошканий ,не буду звинувачувати,продавця.Бо є предпосилки ,що міг і сам по дурості уколошкати.Але прийшлось вибирати або капіталка, або контрактний. Я вибрав перше. Також повірив,що там все гуд 200000тик км. Вобщим при роборці мотора (бо лонув ремінь ГРМ)перетерся) То ремонтувати там мало що можна було. Я мало на ньому проїздив,масложор був страшний просто. Заплатив я за нього 13000грн. То мені прийшлось купувати, окремо БЦ,ГБЦ.Все це провіряти,розточувати.Вобщим капіталка вийшла трохи більше 20000.При тому що мотор робив сам, на колінах прямо в бусі. Тільки на установку, у знайого в гараж тягав.То я зараз знаю чим дихає мотор, і якщо я б тоді не порячився,і добавив би тих 7-8 т грн. Я як мінімум 10000грн я б зекономив,би. І скільки віз зіжрав грошей на масло,я даже то не можу сказати. Так є мої помилки, але в принципі концепцію я виклав))))
P.S. Суто моя думка, якщо за контрактний мотор просять 500-550у.е. На мою думку краще капіталка. Можливо деякі кореції, по іншим моторам. В мене мотор 19D \ 1Y. Любий рух по мотору коштує немалих коштів.